Latias Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Flott archanios, da bruker jeg teksten du har skrevet å setter det sammen i kamptråden som jeg holder på med her. Du må ikke forvente at alle fremstiller statistikken grafisk, for er ikke alle som driver med Photoshop og sånt her. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Sånn det ser ut nå blir jo høydepunktet med PL-helg å se kamptråden til Points Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Sånn det ser ut nå blir jo høydepunktet med PL-helg å se kamptråden til Points Først må kategorien komme opp da. Blir gøy med denne kategorien. Da kan man skille mellom diskusjoner om hvor god MB Diouf er, og hvor mye penger vi har brukt de siste sesongene. Sånn som det er nå, blir alt kaotisk. Er man ikke innen tråden på et par timer, så har man fort gått glipp av noen sider med diskusjon. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Er man ikke innen tråden på et par timer, så har man fort gått glipp av noen sider med diskusjon. Leser du ikke alle sidene? Hehe, jeg som ikke har skole eller jobb har kanskje litt ekstra tid enn andre til å lese diskusjoner om hvem som er best av Lise eller Max til å hoppe tau. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Hehe, jeg som ikke har skole eller jobb har kanskje litt ekstra tid enn andre til å lese diskusjoner om hvem som er best av Lise eller Max til å hoppe tau. Hehe, flott å se at det er noen som er i samme situasjon som meg. Følte meg litt mindre douchebag nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Hehe, jeg som ikke har skole eller jobb har kanskje litt ekstra tid enn andre til å lese diskusjoner om hvem som er best av Lise eller Max til å hoppe tau. Hehe, flott å se at det er noen som er i samme situasjon som meg. Følte meg litt mindre douchebag nå. Kom dere ut i utdanning før dere havner opp i NAV-køen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Godt å se i ligemåde iRoman Flytter til Manchester om 6-7 uker. Derfor er det lite vits med jobb i mellomtiden. Forsvarer off-topic med at ordet Manchester er med i avsporingen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg leser også hver eneste side i tråden. Det er tross alt ikke så tidskrevende. Litt tid tar det etter ferier uten internett det skal jeg innrømme. Registrer for øvrig at Vidic nok en gang er ute å avkrefter at han ønsker seg vekk, og at han er rimelig lei av det her. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Hva i all verden skal du der? Jobbe? Studere? Fungere som fulltidssupporter? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Hva i all verden skal du der? Jobbe? Studere? Fungere som fulltidssupporter? Blir vel utenrikskorrenspodent for denne tråden. Hehe, nei. Lei av Oslo og har blitt tilbudt jobb der (ikke vits å gå videre inn på jobben). Var ingen vits å nøle. Jeg er definisjonen på både å være fysisk og pskisk Anglofil, og elsker alt med england. Og når jeg først flytter til England er Manchester et naturlig sted å falle. Fulltidssupporter blir jeg naturligvis også. Var vansklig å få sessongkort der, men kommer til å prøve videre når jeg drar over i januar. Gleder meg masse til å besøke Carrington. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Med mindre det faktisk er en del av denne mystiske jobben din kommer du vel ikke inn på Carrington? Jeg er forøvrig anglofob (hvis det er et ord), om du lurer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Nei, nei, absolutt ikke Har hørt at det er vansklig (derav navnet Fortress Carrington), men at det skal være muligheter for å få komme å sett litt om man er heldig. Anglofob bør vel eksistere. Er nok fler som er det enn Anglofil. Ikke særlig eksotiske de rødbrungrå murbyggene i Manchester, men det passer meg midt i blinken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Da var vi i vår egen kategori. Hvilken ære. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Har startet opp noen tråder, slik at vi får litt liv i denne kategorien. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Dersom du har innspel på korleis vi bør forholde oss til den nye kategorien, idear til korleis vi får mest mulig liv, samtidig som at vi bevarer best mogeleg kvalitet, så håper eg du tar deg tid til å poste eit innlegg her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Æsj. Etter at de lagde kategori med united, så fjernes ikke "gå til siste nye innlegg" etter at eg har vært inne og lest denne tråden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Den nye kategorien er en skandale, at en viss bruker sitter og venter helt til den åpner og skal absolutt åpne alle emner er bare rett og slett for dumt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Jotun: Det fikses sannsynligvis etter hvert. Den nye kategorien er en skandale, at en viss bruker sitter og venter helt til den åpner og skal absolutt åpne alle emner er bare rett og slett for dumt. Hvorfor da? Så lenge vedkommende er aktiv og oppdaterer førstepost etc., ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Raste ville også ha en førstepost, vel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Bryr meg svært lite om førstepost og emnestarter, men at man lager et nytt emne for å få opp postcounten blir for tullete. Ikke nok med bare det, men det blir veldig fort rotete i den nye kategorien og snart kommer det vel til å bli oversvømt av emner som dør ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå