Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn det ser ut nå blir jo høydepunktet med PL-helg å se kamptråden til Points :thumbup:

Først må kategorien komme opp da. :ermm:

Blir gøy med denne kategorien. Da kan man skille mellom diskusjoner om hvor god MB Diouf er, og hvor mye penger vi har brukt de siste sesongene. Sånn som det er nå, blir alt kaotisk. Er man ikke innen tråden på et par timer, så har man fort gått glipp av noen sider med diskusjon. :)

Lenke til kommentar
Hva i all verden skal du der? Jobbe? Studere? Fungere som fulltidssupporter?

Blir vel utenrikskorrenspodent for denne tråden.

Hehe, nei. Lei av Oslo og har blitt tilbudt jobb der (ikke vits å gå videre inn på jobben). Var ingen vits å nøle. Jeg er definisjonen på både å være fysisk og pskisk Anglofil, og elsker alt med england. Og når jeg først flytter til England er Manchester et naturlig sted å falle. Fulltidssupporter blir jeg naturligvis også. Var vansklig å få sessongkort der, men kommer til å prøve videre når jeg drar over i januar. Gleder meg masse til å besøke Carrington.

Lenke til kommentar

Nei, nei, absolutt ikke :) Har hørt at det er vansklig (derav navnet Fortress Carrington), men at det skal være muligheter for å få komme å sett litt om man er heldig.

Anglofob bør vel eksistere. Er nok fler som er det enn Anglofil. Ikke særlig eksotiske de rødbrungrå murbyggene i Manchester, men det passer meg midt i blinken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...