Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er heilt klart viktig at den som tar kamptråden tar det alvorlig, sånn at vi får ein god og informativ førstepost, som innbyr til god diskusjon foran kampen.

 

Night: Syns det er sunt at du viser ein viss skepsis til nye spelarar. Det er lov å håpe at spelarar skal slå til, men det er heilt klart at når ein tar sjansar på spelarar som Mame, så er risikoen heilt klart til stades for at det kan gå temmeleg dårleg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God i avslutningsfasen? Diouf må være den spissen i TL som har brent flest sjanser.

 

Poenget mitt er at det er, etter min mening, totalt meningsløst å bruke 50 og noe millioner på en spiller som ikke klarer å dominere i Norsk Tippeliga (Var det 16 mål han hadde på 28 kamper?).

 

Jeg skrev aldri at han var god i avslutningsfasen. Les innlegget en gang til. Jeg sa at han hadde mye å gå på i avslutningsfasen. 16 mål på 28 kamper er bra, selv i tippeligaen. Vi solgte Manucho med fortjeneste gjorde vi ikke? Jeg er sikker på at Mame Biram Diouf også blir solgt med fortjeneste ved et eventuelt salg. Manucho var vel også en del eldre, og han spilte til vanlig fotball i Angola. Det får da være måter på hvor kritisk man skal være til en spiller som enda ikke har fått prøve seg. Jeg er ingen fan, men han må da iallefall få sjansen til å vise seg frem før man dømmer han.

Lenke til kommentar

portsm.png vs. unitedh.png

 

 

 

28-11-2009 Kl. 16:00 @ Fratton Park

 

 

 

Vises på: canalplussport1.png

 

 

kamp1.png

 

 

 

Siste 5 innbyrdes oppgjør:

 

2009-04-22 Manchester United - Portsmouth 2 - 0 (PL)

2008-08-25 Portsmouth - Manchester United 0 - 1 (PL)

2008-08-10 Manchester United - Portsmouth 0 - 0 (CS)

2008-07-27 Manchester United - Portsmouth 1 - 2 (TRE)

2008-03-08 Manchester United - Portsmouth 0 - 1 (FAC)

 

Portsmouth

 

Eit Portsmouth-lag som innehar den siste plassen på tabellen, skal laurdag ta imot serietoar Manchester United, som vil forsøke å legge press på Chelsea før deira kamp mot Arsenal søndag. Med siger nede på sørkysten vil United berre vere to poeng bak Chelsea, med ein kamp meir spelt og skulle Chelsea tape poeng denne helga, så vil dei nok kjenne pusten til dei raude djevlane i nakken.

 

Portsmouth sin sesong har så langt vore ein stor nedtur. To seirar og ein uavgjort har ført til at laget ligger desidert sist i Premier League, med berre sju poeng på dei første 13 kampane. At manager Paul Hart fekk sparken tidligare denne veka viser tydeleg at ting ikkje er som dei skal i klubben, som var med på å snyte United for ein muleg treble i 2008. Tidligare Chelsea-manager Avram Grant tar over sjefsstolen og vil nok forsøke å inspirere laget til å ta ein sårt tiltrengt siger mot United.

 

På tross av at Pompey ligger på siste plass på tabellen, så har dei ikkje sluppe inn mykje mål denne sesongen. Faktisk er det 11 klubbar som har sluppe inn meir mål enn Portsmouth, men når laget berre har klart å putte ti mål bak motstandarane sine keeperar, så er det likevel ikkje så rart at poengfangsten har blitt mager. Dette seier likevel noko om at det muligens ikkje blir eit svært målrikt oppgjer, noko også resultata i dei siste kampane mellom laga viser

 

Skadesituasjon: D James, P Bouba Diop, J Utaka, S Finnan og L Primus er alle skadde eller usikre framom kampen mot United. I følge Physioroom.co.uk kan Diop, Utaka og Finnan vere tilbake til United-kampen, medan James og Primus ikkje står oppført med dato for når dei er klare.

 

Manchester United

 

Etter eit skuffande resultat mot Besiktas i Champions League, får vi nok sjå eit heilt anna United-lag mot Portsmouth. Vi kan nok forvente ein stad mellom 6 og 8 bytter frå kampen i midtveka. Ein del etablerte spelarar blei kvilte i CL, noko som gav mogelegheita for eindel av våre unge lovande. Den noko ujamne innsatsen fører nok til at Sir Alex velger sikrare alternativ for å halde oppe dampen i Premier League. 3-0 sigeren mot Everton var eit godt svar etter landslagspause og tap på Stamford Bridge, men mange satt nok likevel igjen med ein følelse av at vi fortsatt har enda eit par gir å gå på.

 

United har allereie tapt tre kampar denne sesongen, men med siger mot Portsmouth så vil ein framleis henge greit med Chelsea, som skal ut i ein tøff bortekamp mot Arsenal på Emirates. Enda eit tap mot forventa enkel motstand vil gi Chelsea mogelegheita til å få ei åtte poengs luke, noko som vil vere vanskeleg å ta igjen med tanke på stabiliteten laget har vist til no denne sesongen. United er det av dei fire første på tabellen som har scora minst mål og mange håpar nok at Rooney og Berbatov skal kunne hjelpe litt på ein litt forsiktig målkonto.

 

Skadesituasjon:

Meir kjem etter pressekonferanse fredag.

 

Forventa lag:

VDS

 

Neville, Brown, Vidic, Evra

 

Valencia, Carrick, Fletcher, Giggs

 

Rooney, Berbatov

 

 

Kjørte på med litt meir info av den typen eg meinar bør med i ein kamptråd. Dersom nokon vil bruke noko av det for å lage ein skikkelig post til laurdag, så gjer gjerne det. Ellers kan eg sikkert pusse eindel på denne i morgon.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Jotun: Points har vel gjort eit godt forsøk.

 

Jada, og den kan med hell brukes som utgangspunkt. Men eg synest og det er kanon hvis man kan ha en "levende" mal som utvikles over tid.

 

Har sett en annen og mer utfylt mal enn denne og. Trodde det var points som laget den også.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har jævla vondt i hodet, så jeg tenkte at dette var et fint tidspunkt til å slenge seg på mimrebølgen.

 

Husker ikke den første United-kampen, men ingenting sitter klarere enn Arsenal 2 - 3 Leeds. Dere vet alle hvilken kamp det er snakk om. Vi satt benka hos en kamerat som er hardcore Arsenal (ja, de finns). I tillegg var faren hans, og en annen kompis(red) der. Var så lenge før jeg fikk min første United-drakt heller, men husker at jeg ikke hadde den på meg. Kampen var mer tilfeldig. Mr. Arsenal strør rundt med hvor liten sjanse det er for at Leeds klarer seier på Highbury, starting 11' og annet trivia som han hadde pugget for å være kul. Faren er sikkelig Arsenalfan, og det var sikkert derfor han viste så mye interesse. Jeg husker målene, og et par angrep av selve kampen, men det var post-match som jeg aldri kommer til å glemme.

 

Kewell tar Leeds i ledelsen, Henry utligner. En kis (også Kewell mon tro?) scorte på et lavt frispark, før Bergkamp dytter inn ballen på femmeteren. Resten er historie signert Australias beste fotballspiller noen gang.

 

Man begynner å innse at United vant serien, og tar til tårene. Gutten ble så ifra seg at han begynte å hulke i sofaen. Logisk nok får jeg latterkrampe, og han hulker enda mer. Etter å ha prøvd å blidgjøre han i ti minutter, sender faren meg ut, og sier at jeg er dårlig venn. En av alt for få ganger jeg ikke får dårlig samvittighet etter å ha fått folk til å grine. (utenom slosskamper). Tror forresten jeg var der fordi han annonserte at det var pizza til middag.

 

Nå skal jeg ut å blåse bort i et kvarter før hodet kan ta en ny sesong med House på 2 hverdagsdøgn.

Lenke til kommentar
Jeg kan godt påta meg noe ansvar for kamptråder, dersom det er ønskelig.

 

Flott initiativ. MEN det er en veldig positiv ting for andre å "vokse" på innad i forumet og gjengen å ha muligheten til å lage disse trådene.

 

Ser slik Lost kategorien har gjort det er gull. Er "forbudt" å lage episode tråden før en gitt tid, og man har en mal som skal følges til en viss grad, og hvem som vil står fritt til å lage de.

 

Det blir uansett som regel de samme som gjør jobben, så kanskje hvis det går en viss tid og det ikke er blitt laget kamptråd at en eller flere har et visst ansvar for at den da blir laget.

Lenke til kommentar
God i avslutningsfasen? Diouf må være den spissen i TL som har brent flest sjanser.

 

Poenget mitt er at det er, etter min mening, totalt meningsløst å bruke 50 og noe millioner på en spiller som ikke klarer å dominere i Norsk Tippeliga (Var det 16 mål han hadde på 28 kamper?).

 

Jeg skrev aldri at han var god i avslutningsfasen. Les innlegget en gang til. Jeg sa at han hadde mye å gå på i avslutningsfasen. 16 mål på 28 kamper er bra, selv i tippeligaen. Vi solgte Manucho med fortjeneste gjorde vi ikke? Jeg er sikker på at Mame Biram Diouf også blir solgt med fortjeneste ved et eventuelt salg. Manucho var vel også en del eldre, og han spilte til vanlig fotball i Angola. Det får da være måter på hvor kritisk man skal være til en spiller som enda ikke har fått prøve seg. Jeg er ingen fan, men han må da iallefall få sjansen til å vise seg frem før man dømmer han.

 

Konsentrasjonen er ikke på topp for tiden, etter 12 timer med statsforvaltning.

 

Jeg syntes ikke 16 mål på 28 kamper er så veldig bra, ikke for en til prisen av 50 millioner kroner, i TL.

 

Jeg har da sett fyren i to sesonger i TL nå, og har gjort meg opp et bilde rundt han, må det være i United før jeg kan få komme med mine synspunkt?

Lenke til kommentar
Ser slik Lost kategorien har gjort det er gull. Er "forbudt" å lage episode tråden før en gitt tid, og man har en mal som skal følges til en viss grad, og hvem som vil står fritt til å lage de.

 

Enig. Syns Points sin start ser veldig fin ut. Klasser over f.eks. Liverpool sin førstemal (ikke ment som hakking). Kan ikke Points, som captain, lage første kamptråd også tar man det derfra?

Lenke til kommentar
portsm.png vs. unitedh.png

 

 

 

28-11-2009 Kl. 16:00 @ Fratton Park

 

 

 

Vises på: canalplussport1.png

 

 

kamp1.png

 

 

 

Siste 5 innbyrdes oppgjør:

 

2009-04-22 Manchester United - Portsmouth 2 - 0 (PL)

2008-08-25 Portsmouth - Manchester United 0 - 1 (PL)

2008-08-10 Manchester United - Portsmouth 0 - 0 (CS)

2008-07-27 Manchester United - Portsmouth 1 - 2 (TRE)

2008-03-08 Manchester United - Portsmouth 0 - 1 (FAC)

 

Portsmouth

 

Eit Portsmouth-lag som innehar den siste plassen på tabellen, skal laurdag ta imot serietoar Manchester United, som vil forsøke å legge press på Chelsea før deira kamp mot Arsenal søndag. Med siger nede på sørkysten vil United berre vere to poeng bak Chelsea, med ein kamp meir spelt og skulle Chelsea tape poeng denne helga, så vil dei nok kjenne pusten til dei raude djevlane i nakken.

 

Portsmouth sin sesong har så langt vore ein stor nedtur. To seirar og ein uavgjort har ført til at laget ligger desidert sist i Premier League, med berre sju poeng på dei første 13 kampane. At manager Paul Hart fekk sparken tidligare denne veka viser tydeleg at ting ikkje er som dei skal i klubben, som var med på å snyte United for ein muleg treble i 2008. Tidligare Chelsea-manager Avram Grant tar over sjefsstolen og vil nok forsøke å inspirere laget til å ta ein sårt tiltrengt siger mot United.

 

På tross av at Pompey ligger på siste plass på tabellen, så har dei ikkje sluppe inn mykje mål denne sesongen. Faktisk er det 11 klubbar som har sluppe inn meir mål enn Portsmouth, men når laget berre har klart å putte ti mål bak motstandarane sine keeperar, så er det likevel ikkje så rart at poengfangsten har blitt mager. Dette seier likevel noko om at det muligens ikkje blir eit svært målrikt oppgjer, noko også resultata i dei siste kampane mellom laga viser

 

Skadesituasjon: D James, P Bouba Diop, J Utaka, S Finnan og L Primus er alle skadde eller usikre framom kampen mot United. I følge Physioroom.co.uk kan Diop, Utaka og Finnan vere tilbake til United-kampen, medan James og Primus ikkje står oppført med dato for når dei er klare.

 

Manchester United

 

Etter eit skuffande resultat mot Besiktas i Champions League, får vi nok sjå eit heilt anna United-lag mot Portsmouth. Vi kan nok forvente ein stad mellom 6 og 8 bytter frå kampen i midtveka. Ein del etablerte spelarar blei kvilte i CL, noko som gav mogelegheita for eindel av våre unge lovande. Den noko ujamne innsatsen fører nok til at Sir Alex velger sikrare alternativ for å halde oppe dampen i Premier League. 3-0 sigeren mot Everton var eit godt svar etter landslagspause og tap på Stamford Bridge, men mange satt nok likevel igjen med ein følelse av at vi fortsatt har enda eit par gir å gå på.

 

United har allereie tapt tre kampar denne sesongen, men med siger mot Portsmouth så vil ein framleis henge greit med Chelsea, som skal ut i ein tøff bortekamp mot Arsenal på Emirates. Enda eit tap mot forventa enkel motstand vil gi Chelsea mogelegheita til å få ei åtte poengs luke, noko som vil vere vanskeleg å ta igjen med tanke på stabiliteten laget har vist til no denne sesongen. United er det av dei fire første på tabellen som har scora minst mål og mange håpar nok at Rooney og Berbatov skal kunne hjelpe litt på ein litt forsiktig målkonto.

 

Skadesituasjon:

Meir kjem etter pressekonferanse fredag.

 

Forventa lag:

VDS

 

Neville, Brown, Vidic, Evra

 

Valencia, Carrick, Fletcher, Giggs

 

Rooney, Berbatov

 

 

Kjørte på med litt meir info av den typen eg meinar bør med i ein kamptråd. Dersom nokon vil bruke noko av det for å lage ein skikkelig post til laurdag, så gjer gjerne det. Ellers kan eg sikkert pusse eindel på denne i morgon.

 

Skulle egentlig poste denne her, for å sjå kva folk tenker.

Lenke til kommentar
Ser slik Lost kategorien har gjort det er gull. Er "forbudt" å lage episode tråden før en gitt tid, og man har en mal som skal følges til en viss grad, og hvem som vil står fritt til å lage de.

 

Enig. Syns Points sin start ser veldig fin ut. Klasser over f.eks. Liverpool sin førstemal (ikke ment som hakking). Kan ikke Points, som captain, lage første kamptråd også tar man det derfra?

 

For eksempel.

 

Points kan jo bare kopiere archanios sin! :!:

 

Skulle egentlig poste denne her, for å sjå kva folk tenker.

 

Det vil hvertfall sette en "viss standard" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...