Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Skal bare bruke denne posten til å lage mal for kamptråd

 

 

 

 

portsm.png vs. unitedh.png

 

 

 

28-11-2009 Kl. 16:00 @ Fratton Park

 

 

 

Vises på: canalplussport1.png

 

 

kamp1.png

 

 

 

Siste 5 innbyrdes oppgjør:

 

2009-04-22 Manchester United - Portsmouth 2 - 0 (PL)

2008-08-25 Portsmouth - Manchester United 0 - 1 (PL)

2008-08-10 Manchester United - Portsmouth 0 - 0 (CS)

2008-07-27 Manchester United - Portsmouth 1 - 2 (TRE)

2008-03-08 Manchester United - Portsmouth 0 - 1 (FAC)

Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tipper det jeg og. United har egentlig nok spisser og jeg synes ikke diuf er bedre en rooney, berbatov, owen. Og macheda, king, welbeck (og sikkert flere) har større potenisiale enn diouf

 

Hvordan i all verden kan du stå her og påpeke dette?Har du sett Diouf bli matchet i England?For det har ikke jeg!

Jeg har tro på Diouf til det motsatte er bevist.Manucho fikk sin sjanse,Diouf kommer til å få sin.Da kommer vi til å se hva han er kapabel til...

 

Før det,så spar meg for om han er god nok for Man Utd eller ei!

Solskjær var ennå mer pinglete enn Diouf når han kom..Se hvordan det gikk med han...

Lenke til kommentar
Ex-Red to Anfield?

 

Hvis noe der henger på greip kan jeg ikke helt skjønne hvorfor han skal takke nei til Arsenal men...

 

Rykter, kun rykter. Arsenal vil aldri kjøpe han der, selv om han er god. Vi har nok spiller å satse på, spes to unge spillere som har potensial. Vela og Bendtner. Det er derfor Wenger unnlot å kjøpe Ades erstatter.

 

Men RvN er, for meg, fremdeles en av de beste goalgetter per idag.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til kampen mot pompey allerede. Forventer at vi følger opp Everton resultatet og forsetter en streak med seire i liga og cup nå. Besiktas kampen var nokså uviktig, så det er greit at når vi først tapte, var det i en slik setting. Forhåpentligvis var det også en oppkvikker til de som tror man kan vinne fotballkamper med 29% innsats...

 

Veldig deilig at vi spiller på Lørdag for øvrig, så kan vi forhåpentligvis nyte en stjernekrig-søndag av de sjeldne, vel vitende at jobben er gjort.

 

Livet er ikke så ille for de av oss som liker fotball. Jaggu har jeg fri til Tirsdag også, så helgen er påbegynt! (Beklager til alle som må på jobb/skole i morgen)

Lenke til kommentar

Ganske greit at vi spelar på laurdag ja. Ein kamp vi må vinne om vi skal henge med Chelsea. Det er jo alltids lov å håpe at dei skal tape litt eit par poeng mot Arsenal, men eg lar meg heller overraske, enn å sette for mykje lit til akkurat det.

 

Når det gjelder innsats, så reknar eg med at den vert heva svært mange hakk. Det var langt ifrå godt nok mot Besiktas og sjølv om at vi hadde mange unge spelarar utpå der, så må det vere lov å sjå ut som at spelarane faktisk likar å spele fotball.

Lenke til kommentar
(Beklager til alle som må på jobb/skole i morgen)

Har også fri i morgen. Deilig. :D

 

 

Blir gøy med en 16.00 kamp igjen. Kun tre ganger vi har spilt på det tidspunktet før, og det er vel litt i det minste laget når det er standard tidspunkt i PL. Får håpe Berba og Evans er tilbake til denne kampen. Ganske sikker på at vi tar tre poeng, og da blir det satt press på Chelsea/Arsenal. Win-win situasjon uansett hva som skjer i den kampen, selv om det beste er Arsenal-seier. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...