banansplitt™ Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Skal bare bruke denne posten til å lage mal for kamptråd vs. 28-11-2009 Kl. 16:00 @ Fratton Park Vises på: Siste 5 innbyrdes oppgjør: 2009-04-22 Manchester United - Portsmouth 2 - 0 (PL) 2008-08-25 Portsmouth - Manchester United 0 - 1 (PL) 2008-08-10 Manchester United - Portsmouth 0 - 0 (CS) 2008-07-27 Manchester United - Portsmouth 1 - 2 (TRE) 2008-03-08 Manchester United - Portsmouth 0 - 1 (FAC) Endret 26. november 2009 av Points Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Berba hadde visst høvlet over kvinnfolket til capoen i den bulgarske mafiaen eller noe. Legend. Spillertråd? Noe jeg ikke har fått med meg? Ny sak som innføres når lagene får egne fora. En Nani-tråd må vel da være den første som blir opprettet :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg sier ikke at det ikke er lov å kritisere. Det skal kritiseres. Det er vel heller graden av kritikk og formuleringene jeg reagerer på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Forskjell på kritikk som inneholder noe og meldinger som: "Nani, #¤#&%"()/&%#"¤# dritt, ræv, selg selg selg, dritt dritt, er du drita? Fotballforståelse????? &%#!#¤%!#¤ Hate NANI! " tre ganger om dagen etter min mening. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Ex-Red to Anfield? Hvis noe der henger på greip kan jeg ikke helt skjønne hvorfor han skal takke nei til Arsenal men... Endret 26. november 2009 av Sveern Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Diouf har hatt sin første trening Så får vi se hvor det går herifra. Tror kanskje han blir lånt ut til en klubb med dårlige spisser i PL eller til en Championship klubb. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Ex-Red to Anfield? Hvis noe der henger på greip kan jeg ikke helt skjønne hvorfor han skal takke nei til Arsenal men... Færre konkurrenter der er vel den eneste fordelen jeg kan se. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Diouf får vel samme skjebne som Manucho Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 tipper det jeg og. United har egentlig nok spisser og jeg synes ikke diuf er bedre en rooney, berbatov, owen. Og macheda, king, welbeck (og sikkert flere) har større potenisiale enn diouf Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 tipper det jeg og. United har egentlig nok spisser og jeg synes ikke diuf er bedre en rooney, berbatov, owen. Og macheda, king, welbeck (og sikkert flere) har større potenisiale enn diouf Hvordan i all verden kan du stå her og påpeke dette?Har du sett Diouf bli matchet i England?For det har ikke jeg! Jeg har tro på Diouf til det motsatte er bevist.Manucho fikk sin sjanse,Diouf kommer til å få sin.Da kommer vi til å se hva han er kapabel til... Før det,så spar meg for om han er god nok for Man Utd eller ei! Solskjær var ennå mer pinglete enn Diouf når han kom..Se hvordan det gikk med han... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Solskjær hadde da vitterlig helt andre kvaliteter også. Jeg har troen på at M. B. Diouf kan slå til, og hvis ikke selges han antagelig med profitt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Ex-Red to Anfield? Hvis noe der henger på greip kan jeg ikke helt skjønne hvorfor han skal takke nei til Arsenal men... Rykter, kun rykter. Arsenal vil aldri kjøpe han der, selv om han er god. Vi har nok spiller å satse på, spes to unge spillere som har potensial. Vela og Bendtner. Det er derfor Wenger unnlot å kjøpe Ades erstatter. Men RvN er, for meg, fremdeles en av de beste goalgetter per idag. Endret 26. november 2009 av Fox Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg har en bedre idè. Owen --> Liverpool, RvN --> United. Win- win situasjon. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Tror ikke Owen vil tilbake til Liverpool. De hadde sikkert vært stygge mot han. Aquilani hadde helt sikkert gitt han buksevann. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Hvordan tror dere backrekka blir søndag? Rafael-Brown-Vidic-Evra eller er det meldt at Evans og O'Shea rekker kampen? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Får vel gjerne vite litt om ståa i forsvaret under managerens pressekonferanse i morgon, men ellers så er det vel naturlig at Evra kjem inn igjen, og så spørs det om det blir Rafael eller Neville på høgre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Ser hvertfall ingen grunn til å stresse Evans i kamp for tidlig så lenge Brown og Vidic ikke er skadet. Det har fungert godt med de to bak. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Gleder meg veldig til kampen mot pompey allerede. Forventer at vi følger opp Everton resultatet og forsetter en streak med seire i liga og cup nå. Besiktas kampen var nokså uviktig, så det er greit at når vi først tapte, var det i en slik setting. Forhåpentligvis var det også en oppkvikker til de som tror man kan vinne fotballkamper med 29% innsats... Veldig deilig at vi spiller på Lørdag for øvrig, så kan vi forhåpentligvis nyte en stjernekrig-søndag av de sjeldne, vel vitende at jobben er gjort. Livet er ikke så ille for de av oss som liker fotball. Jaggu har jeg fri til Tirsdag også, så helgen er påbegynt! (Beklager til alle som må på jobb/skole i morgen) Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Ganske greit at vi spelar på laurdag ja. Ein kamp vi må vinne om vi skal henge med Chelsea. Det er jo alltids lov å håpe at dei skal tape litt eit par poeng mot Arsenal, men eg lar meg heller overraske, enn å sette for mykje lit til akkurat det. Når det gjelder innsats, så reknar eg med at den vert heva svært mange hakk. Det var langt ifrå godt nok mot Besiktas og sjølv om at vi hadde mange unge spelarar utpå der, så må det vere lov å sjå ut som at spelarane faktisk likar å spele fotball. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (Beklager til alle som må på jobb/skole i morgen) Har også fri i morgen. Deilig. Blir gøy med en 16.00 kamp igjen. Kun tre ganger vi har spilt på det tidspunktet før, og det er vel litt i det minste laget når det er standard tidspunkt i PL. Får håpe Berba og Evans er tilbake til denne kampen. Ganske sikker på at vi tar tre poeng, og da blir det satt press på Chelsea/Arsenal. Win-win situasjon uansett hva som skjer i den kampen, selv om det beste er Arsenal-seier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå