Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hadde vært kjekt med et seniorforum noen ganger. Det får være måte på tullprat fra enkelte...

Dette var en uviktig kamp, men likevel er jeg smått urolig over manglende "guts" i enkelte. Spillerne har et ansvar å underholde publikum, det skuffet de stort med i dag.. Syntes synd på som betalte for å se kampen, for det var litee innsats og vilje å spore i egne gutter.

Forlanger knus av Pomepy i helga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På tide og komme seg on-topic igjen? archanios nevnte det vel tidligere i dag. Fire år siden Best gikk fra oss. Jeg har tenkt mye på det, trist å se en legende som han gå vekk.

"Farewell our friend, but not goodbye,

"Your time has come, your soul must fly.

"To dance with angels, find the sun,

"But how we'll miss our special one.

"He walks among us just a while,

"Weaved your magic, made us smile.

"Your life was so full of light and tears,

"We lived it through you, through the years.

"The golden days, they went so fast,

"The precious times, why can't they last?

"So many loved you, did you know?

"We were not ready to let you go.

"The stars from Heaven are only lent,

"A gift from God, that's why they're sent.

"We won't forget our Belfast boy,

"He filled our lives with so much joy.

"Your star will shine now in the sky,

"Farewell our friend, but not goodbye

The Belfast boy :love:

Lenke til kommentar

Ikkje sikkert ein seniorforum ville hjelpe, då det kan vere endel som er unge til sinns. :)

Er ellers heilt enig i at Pompey bør sjå svart på møtet til helga. Eg hadde håpt at vi skulle komme gjennom denne kampen også med eit godt resultat, sånn at vi holdt vinnerdampen oppe i laget. Sannsynligvis ser vi nok 7 eller 8 bytter til kampen på laurdag, så sånn sett så blir det eit nytt lag, men kan vi holde oppe ei seiersrekke så vil jo det vere det beste. Då vil også lag vere redde for å møte oss.

Lenke til kommentar

Sånn ellers,en liten tanke som streifet meg,burde ikke Berbatov fått match-trening idag?Berbatov var sist på banen mot Blackburn hvis jeg ikke tar feil...Kunne vært en fordel å integrere han i laget igjen før en viktig bortekamp mot Pompey.

Greit nok,han har storspilt for Bulgaria,men Bulgaria og MUFC er 2 verdener.

Lenke til kommentar
Sånn ellers,en liten tanke som streifet meg,burde ikke Berbatov fått match-trening idag?Berbatov var sist på banen mot Blackburn hvis jeg ikke tar feil...Kunne vært en fordel å integrere han i laget igjen før en viktig bortekamp mot Pompey.

Greit nok,han har storspilt for Bulgaria,men Bulgaria og MUFC er 2 verdener.

Ser for meg Berbamagician som en fyr som står med sigar på sidelinja på treningene og trikser på hælen mens de andre leker 7vs7 på Carrington. Han trenger ikke match-trening ;)

Forventer overkjøring på lørdag.

Syntes synd på som betalte for å se kampen, for det var litee innsats og vilje å spore i egne gutter.

Tenkte tanken selv. Jeg sovna for første gang i en match. Fra 50. til 70. minutt.

Lenke til kommentar

Målet var ikke en stor tabbe, men jeg synes Foster burde tatt den. VDS hadde tatt den lett ved å ta noen skritt før han kaster seg i retning ballen. VDS er en klassekeeper som får vanskelige ting til å se lett ut, Foster er ikke det, og jeg tviler sterkt på at han noen gang når nivået som kreves av en united-keeper. Det er synd, for ingenting ville vært bedre enn en klassekeeper fra England som vi kunne hatt i mangfoldige år fremover, jeg bare tviler veldig på at han kan bli god nok.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Leste på United.no at om begge lag (wolfsburg og united) vant sine kamper i kveld så ville en 2-0 seier til Wolfsburg føre til at de tok gruppeseieren.

Så da regner eg med at det samme gjelder nå når begge tapte.

Men hvordan er ståa mellom Wolfsburg og CSKA? Hvis Wolfsburg OG CSKA vinner neste kamp? Wolfsburg slår United 2-0. Hvordan er ståa mellom de to klubbene da? Er wolfsburg gruppevinner da også?

Etter hva jeg kan se så har både United og Wolfsburg, CSKA på innbyrdes oppgjør. Mao. så er svaret ja.

Lenke til kommentar

Også merket vi ikke (kommenterte ikke) en gang VDS som gjorde en solid jobb mot Everton når han kom ut og tok ballen utrolig raskt foran Cahill tror jeg det var og ble litt skadet faktisk. Bare sånne ting. VDS er så trygg, Foster er det direkte motsatte av det. Man, VDS. :love:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Ser for meg Berbamagician som en fyr som står med sigar på sidelinja på treningene og trikser på hælen mens de andre leker 7vs7 på Carrington. Han trenger ikke match-trening ;)

Mens han rånar rundt på gressklippern ;)

berbatov-mower.jpg

post-165859-1259191563_thumb.jpg

Fixed

Eller når han driver spydkasting på trening

post-165859-1259191589_thumb.jpg

Eller sparrer med Rooney

post-165859-1259191618_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...