Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

..Og jeg er veldig enig med Lucky's påstand om at 'eg håper den det gjelder får en ferie fra dette forumet en god stund.'

Slike ting trenger en ikke å si uansett hva Lucky har gjort i forkant. Barnslig oppførsel, kalles det.

Sorry meg, men du er ikke den mest høyfrekventerte brukeren her og det kommer drit om Nani fra samma kjeft etter hver eneste kamp. Nani spilte jo ikke engang i dag! Makan til piss.

Får ta det veldig kort. Obertan viser glimt av å bli det stjernekjøpet jeg hadde håpet. Lekent. Owen blir jeg faen meg ikke klok på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt klart en veldig dårlig kamp i dag. Men United stiller med samme laget som i LigaCupen. Synest å spare spillere er en ting, men en plass går grensa. Gruppeseier er kjekt det også.

Det er nok mer for å gi unge spillere kamperfaring enn det er for å hvile spillere :)

Dommeren var solid i dag. Eneste store feilen eg såg var vel straffen. Hadde god kontroll hele kampen, og skikkelig pluss for det ekstra minuttet han faktisk la til på overtiden pga drøyingen til Besiktas keeperen. Kunne vel nesten lagt til enda ett uten at noen hadde sperret opp øynene. Men det hadde ikke betydd en dritt allikevel, for i dag stemte ingenting.

Ikke helt enig. Jeg synes ikke linjedommerene gjorde jobben sin på hjørnesparkavgjørelser, og i tillegg ble det blåst for mange frispark som var småknuffing fra begge parter. Men jeg er enig i at det ikke hadde noen videre effekt på resultatet.

Hva skal til for at United skal rote bort gruppeseieren? Wolfsburg må slå United, men med hvor mye for å gå forbi på innbyrdes? Wolfsburg vil jo ha enormt mye å spille for all den tid CSKA kan ta de.

Så lenge Wolfsburg vinner med to mål, 1-0 eller 2-0 tar de førsteplassen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Lucky. Synes du ikke at som supporter så har du en plikt til å stå bak og støtte laget og demmes spillere?

Ikke hvis en ikke mener at spilleren har noe i klubben å gjøre, som tydeligvis er Lucky's mening.

Ellers er jeg enig!

Kan den tolkes som om at man bare støtter spilleren/klubben når han/man gjør det bra?

Lenke til kommentar

Leste på United.no at om begge lag (wolfsburg og united) vant sine kamper i kveld så ville en 2-0 seier til Wolfsburg føre til at de tok gruppeseieren.

Så da regner eg med at det samme gjelder nå når begge tapte.

Men hvordan er ståa mellom Wolfsburg og CSKA? Hvis Wolfsburg OG CSKA vinner neste kamp? Wolfsburg slår United 2-0. Hvordan er ståa mellom de to klubbene da? Er wolfsburg gruppevinner da også?

Lenke til kommentar
Sorry meg, men du er ikke den mest høyfrekventerte brukeren her og det kommer drit om Nani fra samma kjeft etter hver eneste kamp. Nani spilte jo ikke engang i dag! Makan til piss.

Jeg ser ikke hvordan dette gir en forumbruker rett til å gå til personlig angrep på en annen, likevel. Å slenge dritt om Nani er i det minste on-topic.

Og bare for å oppklare det med en gang; Jeg støtter ikke Luckys påstander. Jeg mener bare det er skikkelig lavmål å komme med direkte fornærmelser fordi en er uenig i en forumsbruker meninger.

Lenke til kommentar
Lucky. Synes du ikke at som supporter så har du en plikt til å stå bak og støtte laget og demmes spillere?

Ikke hvis en ikke mener at spilleren har noe i klubben å gjøre, som tydeligvis er Lucky's mening.

Ellers er jeg enig!

Kan den tolkes som om at man bare støtter spilleren/klubben når han/man gjør det bra?

Man kan si at en spiller ikke er god nok for United på et fotballfaglig grunnlag. Det må være lov, uten at man blir anklaget for å ikke støtte alle Unitedspillere. United setter krav, supporterene setter krav.

Lenke til kommentar

Limbeck: Er nok mange her inne som har vel lett for å falle for ønsket om å kunne kaste den og den spelaren ut av klubben, så fort ikkje alt går som det skal. Er heilt enig med deg i at vi skal støtte laget gjennom tjukt og tynt, men eg påberopar meg også retten som supportar til å seie ifrå dersom det er noko eg føler ikkje er som det skal. Ein må få lov å kritisere når dette er på sin plass, men ein må også klare å sjå så langt at så lenge ein spelar er under kontrakt med United, så er han pr definisjon ein United-spelar og bør få vår støtte.

Det blir på ein måte ein sjølvmotsigelse, men det må nesten bli sånn.

Lenke til kommentar
Tror ikke det har så mye med fotballforståelse å gjøre. Tror han er sur fordi vi tapte og er stor i kjeften

Sorry lucky :)

Jeg skal hvertfall ønske dere andre en god natt, så tar vi seier neste kamp. at han er sur pga tapet å lar det gå utover meg godtar ikke jeg, jeg har kranglet med han tidligere. nå gikk han over streken.

men å diskutere om jeg har fotballforståelse er jo bare teit. jeg går å legger meg blid nå.

Lenke til kommentar
Limbeck: Er nok mange her inne som har vel lett for å falle for ønsket om å kunne kaste den og den spelaren ut av klubben, så fort ikkje alt går som det skal. Er heilt enig med deg i at vi skal støtte laget gjennom tjukt og tynt, men eg påberopar meg også retten som supportar til å seie ifrå dersom det er noko eg føler ikkje er som det skal. Ein må få lov å kritisere når dette er på sin plass, men ein må også klare å sjå så langt at så lenge ein spelar er under kontrakt med United, så er han pr definisjon ein United-spelar og bør få vår støtte.

Det blir på ein måte ein sjølvmotsigelse, men det må nesten bli sånn.

HELT ENIG.

Alt for mange her inne er født og oppvokst med CM der man kan gjøre hva man vil med et fotballag.

Vel, CM er fantasi, takk og lov for det.

Lenke til kommentar
AmonAmarth: Man kan bli drittlei av OnTopic også hvis det gjentas mange nok ganger på en viss provoserende og latterlig og hissig måte.

Men det gir fortsatt ingen rett til personlige angrep. Det kan i så fall tas på PM.

Det blir som å gi noen som er store i kjeften på trynet. Det føles kanskje godt, men det er fortsatt ikke rettferdig.

Endret av AmonAmarth
Lenke til kommentar

Ellers er jeg enig!

Herregud. Det er ikke til å stikke under en stol at Nani har oppført seg som en fitte på banen i alle sesongene han har vært her. Fyren har en smerteterskel lik null.

Lenke til kommentar
AmonAmarth: Man kan bli drittlei av OnTopic også hvis det gjentas mange nok ganger på en viss provoserende og latterlig og hissig måte.

Men det gir fortsatt ingen rett til personlige angrep. Det kan i så fall tas på PM.

Det var da voldsomt til regelrytteri? Har du aldri hørt om Borgervern? :D

Lenke til kommentar
Hva skal til for at United skal rote bort gruppeseieren? Wolfsburg må slå United, men med hvor mye for å gå forbi på innbyrdes? Wolfsburg vil jo ha enormt mye å spille for all den tid CSKA kan ta de.

Det ble 2–1 i første kampen mot Wolfsburg. Wolfsburg må altså enten vinne med to mål eller mer, eller de må unngå at United skårer mer enn ett bortemål. Dersom Wolfsburg vinner 2–1, blir det målforskjellen som avgjør, og da trekker United det korteste strået. (United har +2, mot Wolfsburgs +3.)

Det er for øvrig også en mulighet at CSKA, United og Wolfsburg alle ender på 10 poeng. I så tilfelle avgjøres det av innbyrdes oppgjør disse tre lagene imellom. I så fall kommer Wolfsburg på tredje plass, siden de bare har seks poeng mot CSKA og Uniteds sju. Jeg er imidlertid usikker på hvordan det da avgjøres hvorvidt CSKA eller United tar førsteplassen, om det avhenger av innbyrdes oppgjør dem imellom eller av målforskjellen de tre lagene imellom.

Lenke til kommentar

Skjer med hårsåre folk her idag, ja det er teit å klage på en spiller etter hver eneste kamp, men det er like teit å trå til med personangrep! Skjerpings gutta! Vi må da ha baller nok til å tåle et tap! Se på Liverpool tråden, null krangler der inne selv om de har tapt halvparten av kampene!

Så skaff dere baller! Og ikke vær så hårsår!

Lenke til kommentar
Det er for øvrig også en mulighet at CSKA, United og Wolfsburg alle ender på 10 poeng. I så tilfelle avgjøres det av innbyrdes oppgjør disse tre lagene imellom. I så fall kommer Wolfsburg på tredje plass, siden de bare har seks poeng mot CSKA og Uniteds sju. Jeg er imidlertid usikker på hvordan det da avgjøres hvorvidt CSKA eller United tar førsteplassen, om det avhenger av innbyrdes oppgjør dem imellom eller av målforskjellen de tre lagene imellom.

Da skulle eg tro innbyrdes avgjør, siden det alltid er først, og innbyrdes mellom CSKA og United så er det jo United som har lengst strå.

Det er egentlig på ballene eg er mest hårsår da men...

Lenke til kommentar
Skjer med hårsåre folk her idag, ja det er teit å klage på en spiller etter hver eneste kamp, men det er like teit å trå til med personangrep! Skjerpings gutta! Vi må da ha baller nok til å tåle et tap! Se på Liverpool tråden, null krangler der inne selv om de har tapt halvparten av kampene!

Love you to :love::rofl:

Lenke til kommentar

Night: Smerteterskelen er ikkje akkurat imponerande nei, og den ser ikkje ut til å ha blitt bedre etter at han kom til klubben. Nani hadde nok heilt sikkert hatt godt av å ta litt inspirasjon av den fysiske forvandlinga CR gjennomgikk etter at han kom til United. Med litt bedre fysikk, så hadde nok Nani også fått det litt lettare.

Han har heilt klart ikkje hatt den ønska utviklinga, som mange kanskje såg for seg når han kom til klubben. Men ser ein på kor mykje han har fått spele etter den første sesongen, så kan ein også forstå at det blir vanskeligare for han å spele seg trygg. Det har nok mykje å seie for Nani, og det kan nok sjå ut til at han må vidare for å finne ein klubb som har tid til å satse såpass på han.

Lenke til kommentar
Det var da voldsomt til regelrytteri? Har du aldri hørt om Borgervern? :D

Jeg tror egentlig ikke det ble brutt noen regler i det hele tatt, jeg synes bare det var bak mål :p

Og ja - United trekker det lengste strået mot Moskva.. Men Wolfsburg trekker jo det lengste strået mot både Moskva og United? Men de teller vel kanskje hvilket lag som har fått flest poeng på de til sammen 12 spilte kampene? For da står jo Moskva med 4, Wolfsburg med 6 og United med 7?

Endret av AmonAmarth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...