Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lucky, det som er latterlig er at du aldri greier å oppgi grunner til at Nani bør bli solgt i Januar?

Jeg mener vi bør beholde han ut sesongen, selv om han ikke har imponert noe særlig i år.

Han slurver, holder for lenge på ball, og 75% av innleggene hans er helt bak mål. Kjenner jeg får fnatt hver gang Nani nærmer seg et hjørnespark, og vet at sannsynligheten for mål faller betraktelig.

 

Say what? Jeg vet ikke om du har sett samtlige kamper av Nani, men han har en av de beste innleggsføttene i United.

Er du drita eller? Obertan, Neville, Evra, Valencia.... m.f. er bedre

Selfølgelig er han ikke drita, så vidt jeg vet i følge en statistikk så hadde Nani best treffsikkerhet på innleggene sine om jeg ikke husker helt feil.

 

Jeg har vært hatsk mot Nani før, men aldri så hard.

Lenke til kommentar
Lucky, det som er latterlig er at du aldri greier å oppgi grunner til at Nani bør bli solgt i Januar?

Jeg mener vi bør beholde han ut sesongen, selv om han ikke har imponert noe særlig i år.

Han slurver, holder for lenge på ball, og 75% av innleggene hans er helt bak mål. Kjenner jeg får fnatt hver gang Nani nærmer seg et hjørnespark, og vet at sannsynligheten for mål faller betraktelig.

 

Say what? Jeg vet ikke om du har sett samtlige kamper av Nani, men han har en av de beste innleggsføttene i United.

Er du drita eller? Obertan, Neville, Evra, Valencia.... m.f. er bedre

 

Du hater en United-spiller. Hvordan føles det å hate en som spiller for klubben i ditt hjerte, en del av klubben? Å hate er sterkt.

 

Obertan hadde et par gode innlegg i dag, men så langt har han vist at han har mye å gå på i innleggsfasen. Evra gir sjeldent assist med innlegg. Valencia og Neville? Det er jo bare å se hvor mange assist Nani hadde i sin første sesong eller hvor mange av innleggene hans som treffer medspiller.

Lenke til kommentar

Våre to mest rutinerte offensivt svikter helt og holdent. Anderson og Park er ræva. Park er unnskyldt grunnet manglende kamptrening. Anderson er uninspirert og uspillbar. Lar Gibson gjøre jobben sin, som han gjør relativt greit.

 

Macheda og Welbeck kan ikke lastes når midtbanen feiler. Obertan er ego. Innleggene stinker verre. De har rett og slett ingenting skikkelig å jobbe med selv om de er bevegelige. Carrick kommer inn å gjøre sine verste 20minutter siden han kom til United. Slår like mange feilpasninger som Anderson og Gibson har over to omganger. Gibson skulle forøvrig aldri vært tatt av, det var Anderson som burde gått ut.

 

Denne kampen kan vinnes med dettte laget uten problem. Welbeck viser masse, strålende spiller når han faktisk har noe å jobbe med. Lagoppstillingen er det ingenting i veien med. Hadde Carrick og Owen fungert slik de burde når de kom inn ville vi snudd det. Evra gjør en stor jobb.

 

Ellers blir vi snytt for en straffe, vel det er vi vandt med. Så la oss ikke hyle over det.

 

Å hei. Stokke og Davidsen, neste gang dere skryter av Rustu bør dere faktisk ha sett han i noen kamper. Tabbekeeper nr1, møkk rett og slett. Typisk at slike karikaturer spiller godt mot oss. Besiktas er forøvrig et grått møkkalag jeg skjemmes over å ha tapt mot. Men all heder til dem, selv om Rustu trekker tid så holder folk seg på bena stort sett. Det er ikke så normalt med lag fra den delen av verden. Cudos.

 

Ellers til det med Nani, han er ukonsekvent og ego. Han er en kilde til frustrasjon på samme måte som Carrick er når han spiller så elendig som han gjør idag. Det frisparket... Hele Old Trafford trodde jo at de som spilte på United faktisk kunne treffe en ball som ligger i ro rent. Kvaliteten fra han og Anderson er rett og slett ubeskrivelig dårlig idag. Anderson har et godt løp i sluttminuttene, that's it! Hvorfor ikke komme med flere slike? Seriøst lei av at folk hviler på laurbærene mot møkkalag når man har flere gutter på laget som er som thomastoget, de vil og vil men kan ikke siden noen har fjernet skinnene i midtbaneleddet.

 

Dette er seriøst elendig. Greit vi er videre å kan koste på oss dette. Men jeg syns synd på gutter som får sjansen til å vise seg så svikter det bak dem. Giggs skulle vært der, han prøver hvertfall uansett motstand. Jeg kjenner det kokte når jeg så Anderson idag.

Lenke til kommentar
Du hater en United-spiller. Hvordan føles det å hate en som spiller for klubben i ditt hjerte, en del av klubben? Å hate er sterkt.

 

Obertan hadde et par gode innlegg i dag, men så langt har han vist at han har mye å gå på i innleggsfasen. Evra gir sjeldent assist med innlegg. Valencia og Neville? Det er jo bare å se hvor mange assist Nani hadde i sin første sesong eller hvor mange av innleggene hans som treffer medspiller.

 

 

Alt jeg så var at han mente andre spillere hadde bedre innleggsfot. Hvordan får du det til å bli hat?

Hva så om han spiller for klubben i mitt hjerte? Viking er alltid i mitt hjerte, og dermed bør jeg tilgi Niang for å skalle ned en lagkamerat fordi han 'er en del av klubben'? Makan til tull.

Lenke til kommentar
Lucky. Synes du ikke at som supporter så har du en plikt til å stå bak og støtte laget og demmes spillere?

Jo, så klart... til en viss grad, men hvis du faktisk ser på prestasjonene til di enkelte spillerne det gjelder, har jeg min rett til å si hva jeg mener, uten å bli kritisert som en drittunge å andre stygge ting

 

Denne er ikke rettet mot deg: at jeg blir beskyldt for å være et "DÅRLIG" menneske er noe at det mest sårende å styggeste jeg har hørt i hele mitt liv. Jeg håper den det gjelder får en ferie fra dette forumet en god stund.

Lenke til kommentar

Lucky sier ting jeg er uenig med og, men drit i å synke så langt ned at dere må snakke om han som person osv da. Det blir for mye. Er jo tross alt et diskusjonsforum. Skjerpings.

 

Ellers så må jeg si at Nani faktisk har et av de bedre innleggsfotene i Utd. Han og Giggsy.

 

Og ja, enig Hyrlen. Dårlig av the "bigger" boys. Spesielt Ando. Derfor skulle Scholes startet/ihvertfall vært med i dag. Trenger rutine med han hvis en som Gibson skal starte.

Lenke til kommentar
Lucky. Synes du ikke at som supporter så har du en plikt til å stå bak og støtte laget og demmes spillere?

Jo, så klart... til en viss grad, men hvis du faktisk ser på prestasjonene til di enkelte spillerne det gjelder, har jeg min rett til å si hva jeg mener, uten å bli kritisert som en drittunge å andre stygge ting

 

Denne er ikke rettet mot deg: at jeg blir beskyldt for å være et "DÅRLIG" menneske er noe at det mest sårende å styggeste jeg har hørt i hele mitt liv. Jeg håper den det gjelder får en ferie fra dette forumet en god stund.

 

Er det seriøst sårende? Du har jo absolutt ingen grunn til å ta det til deg da han ikke kjenner deg, dette er vel en av de gangene du bare kan ignorere det innlegget og tenke på hvor idiotisk det er å kalle en bruker på diskusjon.no ett dårlig menneske.. =/

Lenke til kommentar

Helt klart en veldig dårlig kamp i dag. Men United stiller med samme laget som i LigaCupen. Synest å spare spillere er en ting, men en plass går grensa. Gruppeseier er kjekt det også.

 

Dommeren var solid i dag. Eneste store feilen eg såg var vel straffen. Hadde god kontroll hele kampen, og skikkelig pluss for det ekstra minuttet han faktisk la til på overtiden pga drøyingen til Besiktas keeperen. Kunne vel nesten lagt til enda ett uten at noen hadde sperret opp øynene. Men det hadde ikke betydd en dritt allikevel, for i dag stemte ingenting.

 

- Anderson var grusom.

- Bevegligheten framme i andre omgang var grusom.

- Eg mener at Foster burde tatt målet. Selv om det er deflection så står han plassert alt for langt til ene siden, og det fører til at det lille skrittet han tar før deflection fører til hjelpesløshet. Når det er sagt tror eg VDS hadde tatt det skudde selv om han hadde gjort samme plasseringsfeil. Ellers var Foster grei i dag. Lite å gjør på igrunn.

- Synest ikke disse to ungdommene fremme overbeviser i dag. De virker tidvis uinterresserte, og jobber ikke slik som to i den alderen BØR gjøre når de får sjansen til å spille i CL for Manchester United. Det de faktisk gjør er mer enn kvalifisert, men innsatsen synest eg til tider lukter av litt slakk holdning tidvis.

- 3 av 4 bak spiller mer enn godkjent og har stort sett hele kontrollen.

- Gibson er rå til å lese spillet, og kunne vel med litt mer hell hatt to gode målgivende.

- Evra var konge etter han kom inn.

 

Ellers mye enig med det som blir sagt her.

 

Hva skal til for at United skal rote bort gruppeseieren? Wolfsburg må slå United, men med hvor mye for å gå forbi på innbyrdes? Wolfsburg vil jo ha enormt mye å spille for all den tid CSKA kan ta de.

Lenke til kommentar

Det her blei ein skuffande kveld og spesielt etter ein førsteomgang som ikkje såg så gale ut, på trass av at vi låg under med eit mål. Vi var det beste laget gjennom heile kampen, men er absolutt ikkje dyktige eller presise nok når vi nærmar oss 16meteren eller posisjonar som kan bli farlige. At innleggskvaliteten vår jamnt over gjennom kampen er latterleg dårleg, hjelper sjølvsagt ikkje på. Det er nok ei erfaring å ta med seg for dei unge spelarane, men dei hadde nok muligens vokse meir på det om dei hadde klart å kjempa til seg eit poeng eller tre.

 

Vil ikkje hakke for mykje på spelarane i dag, med eit unntak. Anderson var dessverre langt under pari i kveld og det er hardt for meg å svelge. Ein av dei spelarane eg har virkelig trua på, men han må vise mykje større interesse enn han gjer i dag. Det er heilt sant som Hyrlen seier at det einaste bra han gjer er løpet og innlegget som macheda nesten scorar på seint i overtida, men ellers så blir det slått for mykje dårlige pasningar i tillegg til at intensiteten er for dårleg.

 

Når det gjelder Nani, så har eg vel egentlig sagt mitt tidligare. Eg no redd han vil forsvinne i januar, til glede for enkelte her inne, men eg er langt ifrå sikker på at det vil vere eit lurt valg å la han gå. Sterke meiningar er ein ting, men de kan i det minste prøve å halde dykk ein smule saklege. Drit i å gå på person, og Lucky; er det noko du blir veldig truffe av, så trykk rapporter og la ein moderator ta seg av det. Å begynde å dele ut straff her inne er ikkje ditt ansvar, så la vere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...