Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette laget skal knuses uansett lag, men vi stiller med en gjeng 18-åringer på topp i CL, og da får vi som fortjent. Det er ikke Rushden Diamonds vi spille mot, men et lag i CL.

 

Nå har det seg sånn at vi snakker om United, og for deres 18-åringer skal det være meget mulig å grisebanke et lag som kun har tatt et poeng med et mål de fire siste kampene.

 

Ja. Vi har en gudommelig rett til å vinne alle kamper. vi er MANCHESTER UNITED, og alle spillerene våre er GUDER

Lenke til kommentar
Lucky, det som er latterlig er at du aldri greier å oppgi grunner til at Nani bør bli solgt i Januar?

Jeg mener vi bør beholde han ut sesongen, selv om han ikke har imponert noe særlig i år.

 

Jeg synes ikke Nani har imponert noe særlig noen gang. Han var stadig i skyggen av Ronaldo, og da han forsvant, gikk det bare nedover. Selvfølgelig glimter han til en gang i blandt, men det gjør alle.

 

Han slurver, holder for lenge på ball, og 75% av innleggene hans er helt bak mål. Kjenner jeg får fnatt hver gang Nani nærmer seg et hjørnespark, og vet at sannsynligheten for mål faller betraktelig.

 

Nani har fått god nok tid til å bli en god spiller, men har ikke tatt muligheten. Jeg tror ikke salg er tingen, men kanskje noen måneder på reservelaget..

Lenke til kommentar

AmonAnath, nå har det seg sånn at de fleste 18-åringer verden rundt er ustabile og ikke leverer varene sine gang på gang. Det er også sånn i Manchester United at du kan ikke forvente at ustabile spillere skal vinne mot et lag som spiller CL. Derimot, om vi hadde spilt med fulltoppa lag skulle ha kjørt dem så hardt at de hadde fått blod i ræva.

Lenke til kommentar
Lucky, det som er latterlig er at du aldri greier å oppgi grunner til at Nani bør bli solgt i Januar?

Jeg mener vi bør beholde han ut sesongen, selv om han ikke har imponert noe særlig i år.

Han slurver, holder for lenge på ball, og 75% av innleggene hans er helt bak mål. Kjenner jeg får fnatt hver gang Nani nærmer seg et hjørnespark, og vet at sannsynligheten for mål faller betraktelig.

 

Say what? Jeg vet ikke om du har sett samtlige kamper av Nani, men han har en av de beste innleggsføttene i United.

Lenke til kommentar

Det pleier som regel å være DB som har latterlige overskrifter, men denne tar jo kaka på alt og alle..

 

Når det kommer til Nani så tviler jeg på at han hadde gjort noe bedre jobb enn Obertan idag, kanskje bedre enn Park. Greit nok at Obertan manglet den siste gode pasningen på en del av spillet sitt, men han kom til spill der Nani som regel bare springer mitt på spilleren og mister ballen.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
AmonAnath, nå har det seg sånn at de fleste 18-åringer verden rundt er ustabile og ikke leverer varene sine gang på gang. Det er også sånn i Manchester United at du kan ikke forvente at ustabile spillere skal vinne mot et lag som spiller CL. Derimot, om vi hadde spilt med fulltoppa lag skulle ha kjørt dem så hardt at de hadde fått blod i ræva.

 

Jeg har sett Uniteds første-ellever gå på større smeller enn den i kveld. Ingen lag er 100% stabile.

Men United er et så stertk lag, med så mange ressurser at jeg ærlig talt mener at deres 18åringer skal fint klare å slå et lag som Besiktas. CL eller ikke, Besiktas er langt under nivået på mange Premier League-klubber, og de blir slått av reservelag i hytt og pine.

 

Og som en sa over meg tidligere; å gi ungdommen kamperfaring i slike turneringer betyr mye mer enn en ubetydelig rekord.

Lenke til kommentar
Lucky, det som er latterlig er at du aldri greier å oppgi grunner til at Nani bør bli solgt i Januar?

Jeg mener vi bør beholde han ut sesongen, selv om han ikke har imponert noe særlig i år.

Han slurver, holder for lenge på ball, og 75% av innleggene hans er helt bak mål. Kjenner jeg får fnatt hver gang Nani nærmer seg et hjørnespark, og vet at sannsynligheten for mål faller betraktelig.

 

Say what? Jeg vet ikke om du har sett samtlige kamper av Nani, men han har en av de beste innleggsføttene i United.

Er du drita eller? Obertan, Neville, Evra, Valencia.... m.f. er bedre

Lenke til kommentar

Spillerbørs 1-10

 

Ben Foster: 5 - Har ingenting å gjøre, men slipper inn en goal.

Rafael: 4 - Bidrar stort sett med unødvendige frispark i mot. Svak kamp av brasilianeren.

Neville: 5 - Gjør en helt midt på treet kamp. Gir sjeldent Obertan støtte.

Vidic: 7 - Gode oppspill og gjør som han skal defensivt. Prikkfri kamp. Burde muligens nettet.

Brown: 7 - samme som Vidic. Gjør jobben sin

Obertan: 6 - Gjør mye bra, men forsvinner litt etterhvert. Har et par elendige innlegg etter fint forarbeid.

Park: 5 - Helt usynlig og veldig tørt offensivt. Kudos for et par bra løp og posisjoneringer dog.

Gibson: 5 - Gjør noe bra og noe dårlig. Midt på treet.

Anderson: 2+ - svakeste kampen jeg noen gang har sett av brassen. Virker helt uinspirert.

Macheda: 6 - Mer positivt enn negativ.

Welbeck: 4 - God før pause, men elendig i 2.omg.

 

Carrick - Svakt innbytte

Evra - Godt innbytte

Owen - Hva gjør han i klubben? Bidrar ikke med en dritt eter at han kommer inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...