Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Uansett, vi blir bortdømt gang på gang nå Raste. Og AKKURAT det samme skjedde i forrige CL hjemmekampen folkens, og det med Fletch og. Der var vi "heldige" som faktisk fikk 3-3 målet og med deflection. Begnnyer å bli for mye rett og slett. Og det er bare i CL.

 

Stamford Bridge anyone? FUCK DETTE

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tåpelige mennesker som skylder på dommeren.

Tåpelige mennesker som skylder på Ferguson.

 

I dag så vi et lag som kan banke Besiktas uten problemer, men som ikke ga det som var nødvendig. Kjipt med slike straffesituasjoner på slutten, men United hadde nok av muligheter til å avgjøre på egenhånd som de ikke tok vare på.

 

Creds til Rüstü (den jævelen :p) på slutten der. Nice keeperspill.

Lenke til kommentar
Jeg var den eneste som nevnte at vi kunne gå på en smell med det laget vi stilte, og jeg fikk redd.

 

Faen heller Fergie.

 

Det skal vel også nevnes at du gjør det foran hver eneste kamp, og det er "jinx" hver gang det virker, og at du hadde rett hver gang det går dårlig. Synd at rekken ble endt her, men vi var gode periodevis og skapte mye på slutten. Vi hadde fått uavgjort hadde det ikke vært for en uhyre god keeper og dommeren.

 

Det gjør jeg således ikke, er som regel foran storkamper og bortekamper i PL jeg er pessimist. Dette laget skal knuses uansett lag, men vi stiller med en gjeng 18-åringer på topp i CL, og da får vi som fortjent. Det er ikke Rushden Diamonds vi spille mot, men et lag i CL.

Lenke til kommentar
Nani, Scholes - Owen, Carrick ffs. Snytt for seier igjen, og jeg lurer på om noen har summert opp alle gangene dommerne prøver dømme oss til tap.

Nani ER UBRUKELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOON FUCKING GET IT!!

Veit du hva, jeg tviler egentlig sterkt på dine fotballkunskaper. Ikke vondt ment, og håper jeg ikke får warning får dette. Om Nani hadde kommet inn og reddet oss i dag så hadde du sikkert endret meningene dine, typisk!

 

Kanskje Nani kunne hatt dagen sin i dag vet du og kanskje levert sakene sine?

Patetisk innlegg

Lenke til kommentar
Nani, Scholes - Owen, Carrick ffs. Snytt for seier igjen, og jeg lurer på om noen har summert opp alle gangene dommerne prøver dømme oss til tap.

 

Hva skulle liksom Nani ha bidratt med idag???

 

 

Kreativitet, uforutsigbarhet og det magiske øyeblikket som kunne ha gitt oss 1 - 1.

 

Du glemte slurvete,spilleforståelse på barnehagenivå og obligatorisk ballmister.

Har ikke noe tro på at Nani kunne endret resultatet idag.Jeg backer Fergie 100% med den avgjørelsen!

Lenke til kommentar

Forøvrig vil jeg tilføye at jeg er helt enig i lagoppstillinga til Ferguson. Kjipt at vi mistet statistikken, men for meg er det viktigere at unge spillere satses på, nå som vi tross alt er videre, enn å pynte på en statistikk som ikke egentlig har noe å si.

 

Macheda og Wellbeck var skuffende i dag. Obertan var veldig positiv igjen. Med mer tillit så tipper jeg han kommer til å bli god i de avsluttende fasene av spillet også. Måten han gjør mye riktig på helt frem til siste avgjørende trekk minner litt om hvordan Ronaldo var før han ble virkelig god.

 

[edit] Og nei, jeg sier ikke at han kommer til å bli like god som Ronaldo, men jeg tror han kommer til å bli god.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Hm, ser ut som om Fergus for en gangs skyld gjorde en taktisk bommert. For ordens skyld: Jeg er Gooner, og fulgte kampen med bare ett øye.

 

Vi er videre da.

 

Nani, Scholes - Owen, Carrick ffs. Snytt for seier igjen, og jeg lurer på om noen har summert opp alle gangene dommerne prøver dømme oss til tap.

Nani ER UBRUKELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOON FUCKING GET IT!!

Veit du hva, jeg tviler egentlig sterkt på dine fotballkunskaper. Ikke vondt ment, og håper jeg ikke får warning får dette. Om Nani hadde kommet inn og reddet oss i dag så hadde du sikkert endret meningene dine, typisk!

 

Kanskje Nani kunne hatt dagen sin i dag vet du og kanskje levert sakene sine?

Patetisk innlegg

 

enig med raste

Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli mektig irritert når folk ikke fatter at Nani har mye av kreativiteten som vi mangler til tiden, og kan skape ting ut av ingenting. Latterlige kommentarer dere kommer med.

du får bare bli så irritert du vil, Alle må snart innse det, Det hjelper for faen ikke med kreativitet når spillern mister ballen Hver Jævla gang på innlegg

Lenke til kommentar
Dette laget skal knuses uansett lag, men vi stiller med en gjeng 18-åringer på topp i CL, og da får vi som fortjent. Det er ikke Rushden Diamonds vi spille mot, men et lag i CL.

 

Nå har det seg sånn at vi snakker om United, og for deres 18-åringer skal det være meget mulig å grisebanke et lag som kun har tatt et poeng med et mål de fire siste kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...