Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Nei. Men han viste hva som bor i ham. Kan ikke vente at han skal prestere 100% når han blir kastet inn fra start før han har kommet i toppform, samt blitt ordentlig kjent med lagkameratene.

9289237[/snapback]

 

Jeg bare sa at han spilte dårlig i denne kampen. Forventet ikke noe annet, egentlig. Har sagt tidligere at jeg tviler på at han flopper og det står jeg ved.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen som synes det er merkelig at i begge av man u`s kamper har de spilt med en mer spiller(og berget kun et poeng :p)

9289197[/snapback]

ehm? de var 1 mer i 10 sec :ermm:

9289217[/snapback]

 

 

not the point, young man ;)

9289233[/snapback]

Hva var poenget da liksom?

9289243[/snapback]

henger meg på den, venter i spenning før jeg og banansplitt graver oss ned(banansplitt har begynt å grave) snart ut og grave jeg og nå :)

Lenke til kommentar
Hvorfor i allverden sutrer dere slik? Å oppleve slik kvelder er en del av det å være supporter. Støtt spillerne og laget deres. Og ikke driv å kall C. Ronaldo dust bare siden han fikk rødt kort. Det er vel hans første som United spiller?

9289263[/snapback]

jeg personlig synes at det røde kortet var ufortjent og synes ikke Ronaldo skulle fått det. Jeg forlanger en forklaring på HVA han gjorde som fortjente det røde kortet

Lenke til kommentar
Hvorfor i allverden sutrer dere slik? Å oppleve slik kvelder er en del av det å være supporter. Støtt spillerne og laget deres. Og ikke driv å kall C. Ronaldo dust bare siden han fikk rødt kort. Det er vel hans første som United spiller?

9289263[/snapback]

Nei, fått 2 andre før... En mot City og en mot Benfica.

Lenke til kommentar
Fy faan så ræva! Hvorfor kjøpte vi tevez? Mulig han var god i west ham, men ikke i manutd...

 

Nå over til ronaldo.. Jeg er selv dommer (dømmer i 2.div), og jeg skjønner ikke hva dommern driver med... Sett det i reprise 2 ganger, langt fra, men likevel... Hadde holdt med gult, kanskje bare tilsnakk og.. Men for alt vi vet kan jo ronaldo ha slengt med leppa da?!?

Blir spennende å høre hva som egentlig skjedde...

 

2p på 2 matcher, og allerede 4p bak chelski.. Dette lukter det ikke akkurat gull av... :(

9289128[/snapback]

 

Du sier det selv 2 poeng på 2 kamper, det vil si at det er igjen 108 poeng og spille om.

 

Å klare å klage på at Tevez er dårlig :nei: Først 90 minutter med NY lagkamerater som han har trent med i under 2 uker...

9289192[/snapback]

 

2poeng på de 2 første kampene er ikke godt nok dersom man vil kjempe om seriegull... Ja, det er mange kamper igjen, og selvsagt FULLT mulig å ta det igjen.. Men vi husker jo åssen det startet i fjor, og at 5-1 seiern over fulham i første serierunde satte standarden for resten av sesongen.. Det sa til og med spillerne selv..

 

Jeg klaget på tevez allerede da united viste interesse.. Har bare ikke trua på han i united... Men jeg håper for guds skyld at jeg tar feil og driter meg skikkelig ut med den påstanden!! ;)

Lenke til kommentar

Greit, nå sier vi stopp, tråden ryddes opp i.

 

Jeg ser ærlig ikke poenget med LAVMÅL, enten det kommer fra liverpool- eller unitedsupportere.

 

Som dere kanskje vet så sier retningslinjene noe om høflighet og personangrep. Dette gjelder SELV i tråder som dette. (Om det var noe nytt da).

 

Det jeg stusser på er hva liverpoolfolk har her inne å gjøre etter en kamp med united mot portsmouth.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Det jeg stusser på er hva liverpoolfolk har her inne å gjøre etter en kamp med united mot portsmouth.

9289366[/snapback]

Forumet er vel beregnet for alle, at det blir diskusjon på Diskusjon.no. Vel...

 

Uansett, Lørdag krever jeg to spisser! Ikke mer av dette Quieroz tullet mot smålagene. Greit mot Arsenal og Chelsea, men mot små lag som ligger lavt skal vi ha to rendyrkete spisser.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Det jeg stusser på er hva liverpoolfolk har her inne å gjøre etter en kamp med united mot portsmouth.

9289366[/snapback]

Forumet er vel beregnet for alle, at det blir diskusjon på Diskusjon.no. Vel...

 

9289464[/snapback]

 

Men topic sier jo "En tråd for oss fans"... At pool-folk kommer hit og sier hvor mye bedre supportere de er, blir vel litt jalla....!??!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...