Sveern Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Rustu var for god på slutten der, rett og slett... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Can't believe this. Cannot believe it. Patetisk av dommeren og oss i andre omgangen. Good night folks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Takk for kampen, drittdommer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Klarer ikke Fjørtoft å si ETT navn RIKITG???!? Herregud Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg benker meg ned forran hver United kamp. Jeg blir aldri underholdt lengre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg var den eneste som nevnte at vi kunne gå på en smell med det laget vi stilte, og jeg fikk redd. Faen heller Fergie. Redd? Ja, du fikk rett og jeg hadde en følelse av at vi undervurderte laget i dag. Dette er flaut. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Nani, Scholes - Owen, Carrick ffs. Snytt for seier igjen, og jeg lurer på om noen har summert opp alle gangene dommerne prøver dømme oss til tap. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Snytt for ditt snytt for datt, Nei FUCK OF dommer JÆVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjøpt å betalt. Natta i HÆLVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Irriterende at statistikken røyk. Jævelig irriterende at den mest sannsynlig ikke ville gjort det hvis vi hadde fått vår soleklare straffe. Er lei av å bli bortdømt nå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg var den eneste som nevnte at vi kunne gå på en smell med det laget vi stilte, og jeg fikk redd. Faen heller Fergie. Det skal vel også nevnes at du gjør det foran hver eneste kamp, og det er "jinx" hver gang det virker, og at du hadde rett hver gang det går dårlig. Synd at rekken ble endt her, men vi var gode periodevis og skapte mye på slutten. Vi hadde fått uavgjort hadde det ikke vært for en uhyre god keeper og dommeren. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 I can't believe that just happened Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Nani, Scholes - Owen, Carrick ffs. Snytt for seier igjen, og jeg lurer på om noen har summert opp alle gangene dommerne prøver dømme oss til tap. Nani ER UBRUKELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOON FUCKING GET IT!! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Nani, Scholes - Owen, Carrick ffs. Snytt for seier igjen, og jeg lurer på om noen har summert opp alle gangene dommerne prøver dømme oss til tap. Hva skulle liksom Nani ha bidratt med idag??? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hm, ser ut som om Fergus for en gangs skyld gjorde en taktisk bommert. For ordens skyld: Jeg er Gooner, og fulgte kampen med bare ett øye. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Herregud, hvorfor skylde på dommeren når vi burde avgjort kampen mye tidligere og ikke ha brukt det laget til å starte med. For meg høres dere ut som om dere ikke greier noe annet enn å skylde på dommeren selv om han skulle gitt oss straffe der. Dette er vel stort sett Fergie sin feil. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 De klarte faktisk å drøye ut 3 minutter av tillegstiden og bare få 1 gult kort, litt imponerende da han ene mongoen brukte 1 minutt på ett utspark.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Kiko, er det mulig!? Jeg skulle faen meg scoret der, herregud. Synd med bommen til Brown & så jævlig close Neville var på returen! Hadde jublet som bare det hadde Carrick satt det siste skuddet der, faen heller. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Nani, Scholes - Owen, Carrick ffs. Snytt for seier igjen, og jeg lurer på om noen har summert opp alle gangene dommerne prøver dømme oss til tap. Hva skulle liksom Nani ha bidratt med idag??? Kreativitet, uforutsigbarhet og det magiske øyeblikket som kunne ha gitt oss 1 - 1. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvor mange dommersituasjoner er det vi har mot oss i år nå da? Greier værtfall ikke å telle det på 2 hender. Heldigvis spilte vi uavgjort ifølge nettavisen live. Owen scoret etter pasning fra Gibson. (Ja jeg så kampen på TV). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Nani, Scholes - Owen, Carrick ffs. Snytt for seier igjen, og jeg lurer på om noen har summert opp alle gangene dommerne prøver dømme oss til tap. Nani ER UBRUKELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOON FUCKING GET IT!! Har du fotballkunskaper/egenskaper? Jeg tviler sterkt når jeg ser ditt såkalte hat over Nani, siden såppas hat har jeg aldri sett før. Det er greit at jeg har sagt mye om Nani, men Nani hadde vært så mye bedre om han hadde et klokt fotballhode. Ikke ta det personlig Lucky Kanskje Nani kunne hatt dagen sin i dag vet du og kanskje levert sakene sine? Endret 25. november 2009 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå