tc47 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Kritisere Foster for den? Snakk om å gjøre seg opp en mening på forhånd. Flaut. VDS hadde tatt den. Uansett er det påfallende at han slipper inn alle skudd fra alle hold. Fyren er ikke i nærheten av klasse nok. Helt korrekt. Det er ikke så mye mer å si enn det. Vet ikke om VDS hadde tatt den, I would like to think so.. Er så herlig at Sky er det det går i nå her hjemme! HD og, hver eneste CL kamp med engelsk lag osv! Kommentatorne er også 1002020x mye bedre. Liker ikke det jeg har sett av Ando så langt.. Han må få spille oftere. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Kritisere Foster for den? Snakk om å gjøre seg opp en mening på forhånd. Flaut. VDS hadde tatt den. Uansett er det påfallende at han slipper inn alle skudd fra alle hold. Fyren er ikke i nærheten av klasse nok. Van Der Sar har også enorm rekkevidde, i likhet med Cech og Buffon. Jeg tror neppe Casillas og Reina hadde vært på den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Er så herlig at Sky er det det går i nå her hjemme! HD og, hver eneste CL kamp med engelsk lag osv! Kampen går da ikke på Sky i kveld! Eller mener du at du også har Sky-dekoder, og ser kampen på ITV? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Per no har obertan, Welbeck og Park imponert mest. Macheda har vore grei han og, og Gibson har vore bra i attvinningsfasen tc47: Eg og vil ha Sky HD Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Obe og Danny har vært friske. Og: PArk <3 Enig! De har vært positive. Er herlig å ha Park tilbake, glad at andre føler sånn og. Danny har jeg så sykt troa på og, føler bare at han er Utd materiale. Vi får nå se. Men fy faen, Gibson må nesten ut i pausen. Eller ta en lang prat med Fergie eller noe. Du får ikke så mye tid på ballen, seriøst. Er også synd at Rafael blir litt bortkastet på venstresiden når han klart ikke tåler det helt. Han er nervøs og vil hele tiden bruke høyre. Men er jo bra at Nev får starte så. Er så herlig at Sky er det det går i nå her hjemme! HD og, hver eneste CL kamp med engelsk lag osv! Kampen går da ikke på Sky i kveld! Eller mener du at du også har Sky-dekoder, og ser kampen på ITV? Jepp! Men ITV HD! Har funnet en måte å legge det til via Manual Add Channels på Settings! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Gibbo..haha Park har virket veldig frisk idag..Den to-fots-finta han nettopp gjorde visste jeg ikke han hadde inne! Endret 25. november 2009 av Corey Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) tc47: Eg og vil ha Sky HD http://www.skynow.tv Uh oh Gibson.. Endret 25. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jepp! Men ITV HD! Har funnet en måte å legge det til via Manual Add Channels på Settings! Herlig da. Har Sky Sports HD selv, men har ikke fått til HD på ITV enda. Det skuddet oppsummerte Gibsons dag så langt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Skjerpings!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Uh ohhh, close one. Latias, har du Sky HD boks med HD pakken osv osv kan jeg hjelpe deg senere. Via PM eller noe. Ingen som har Sky "får" ITV HD, men det kan fikses skjønner du. Nok om dette nå, I want a goal! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Null stress altså. De fleste kampene går uansett på Sky, C+ eller Viasat, at jeg faktisk kan klare meg uten ITV HD. Mål så fort som mulig. Vil ikke at dette skal utvikle seg slik CSKA-kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Haha GET THE FUCK OUT REF! Great tackle. Er veldig fornøyd med omganen. Dumt at vi ligger under men det fikser vi! Herlig å se at vi har innsats og raske spillere. Sentrale midtbanen var eneste let down. Gibbo og Ando må enten skjerpe seg, ellers så vil jeg veldig gjerne se Ginger Prince snart. Endret 25. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Anderson var til stryk i første omgang. Han og Gibbo har vært tynn suppe. Fornøyd med Obertan forresten. Med mer selvtillit og form snakker vi seriøst verdensklasse på nullkommaniks. Ser for meg at Obi kan blomstre med fotballhoder som Berba/Rooney rundt seg. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 bra omgang av gutta, selv om vi ligger under, detta fikser vi, syns bare macheda gjør mye rart Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Obertan ser ut til å ha et flott fotballhode iallefall . Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Obertan ser ut til å ha et flott fotballhode iallefall . Jeg ser på Obertan som vår nye Ronaldo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Er så deilig å ha en ving som ikke roter ballen bort hver bidige gang. Er glad for at vi har Obertan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Effektiviteten er fortsatt dårlig. Skaper masse, men greier bare ikke å putte ballen i mål. Spissparet har spilt godt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Er så deilig å ha en ving som ikke roter ballen bort hver bidige gang. Er glad for at vi har Obertan. Helt forbanna enig! Han virker positiv, og jeg er ihvertfall spent på å se han videre. Blir bra dette. Vi vinner i kveld, for sure. Og riktig Plagueis, sentrale midtbanen var svaaak som sagt. Ginger Prince inn snart og dette skal fikses. Endret 25. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Gibson sine skudd ender alltid opp i Hong Kong, han bør virkelig få skuddtrening av en eller annen. Endret 25. november 2009 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå