Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Skal absolutt ikkje klandre Foster for ikkje å ta den, men no viser Foster nok ein gong at rekkevidda hans ikkje er den største. Personleg trur eg VDS hadde slått den til corner ;) Men uansett, det er vanskeleg å redde den då den sprett før og har vore borti Rafael så den har endra litt retning.

 

Foster gjer ingen feil, men han hadde absolutt fått ein pluss i boka mi dersom han hadde tatt den. For den er ikkje umogleg å ta, berre "ein smule" vanskeleg ;)

 

Det var diverre det siste Foster trong no. I dag skulle han levert ein prikkfri kamp slik at han slapp all pes i etter tid. Det vil alltid vera nokon som meiner Foster skulle tatt den!

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste vil nok se at Foster ikke har en framtid som en klassekeeper, han gjør alfor mye feil for å være en 26 år gammel keeper. De fleste ville ha ryddet vekk de feilene noen år tidligere.

 

Derimot angående scoringen til Besiktas, så tror jeg den så vidt var innom Rafael når jeg så reprisen, så jeg vil nok si at den ikke endret retning såppas.

Lenke til kommentar

@tc47: Det er digg å få tilbake Park ja. Trur han kan vise seg viktig i toppkampar i PL og i CL. Han gir laget ein ekstra defensiv tryggleik i motsetnad til andre vingar som tar kvelden på motstandaren sin banehalvdel.

 

Eg kan diverre ikkje seia Obertan har imponert defensivt. Han joggar etter og verkar lite interessert i å ta i det lille ekstra for å springe opp att motstandaren. Han blir og veldig lett dratt av....

 

@raste: Eg trur heller ikkje Foster har noko særskild framtid i United, då måtte han i så fall bli lånt ut til ein middels PL klubb for å stå fast. Dersom han har imponert nok etter VDS legg hanskane på hylla kan me på ny la han prøva seg. Kanskje me kan låna han ut til Spurs, lete nyleg at Redknapp var interessert i han ;)

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Bare meg som elsker å ha Park tilbake på venstresiden?

Herlig med Park tilbake. Han har virkelig blitt bedre offensivt. Gleder meg til å følge han videre nå som han er skadefri. :wee:

 

Nå er jeg lei. Tror jeg går til stua, og skrur på ITV. Det er ikke noe internasjonalt problem. Det virker på ITV! Tullinger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...