Tosha0007 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Skal absolutt ikkje klandre Foster for ikkje å ta den, men no viser Foster nok ein gong at rekkevidda hans ikkje er den største. Personleg trur eg VDS hadde slått den til corner Men uansett, det er vanskeleg å redde den då den sprett før og har vore borti Rafael så den har endra litt retning. Foster gjer ingen feil, men han hadde absolutt fått ein pluss i boka mi dersom han hadde tatt den. For den er ikkje umogleg å ta, berre "ein smule" vanskeleg Det var diverre det siste Foster trong no. I dag skulle han levert ein prikkfri kamp slik at han slapp all pes i etter tid. Det vil alltid vera nokon som meiner Foster skulle tatt den! Endret 25. november 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Foster gjer ingen feil, men han hadde absolutt fått ein pluss i boka mi dersom han hadde tatt den. This.. Fantastisk spill av gutta! Herlig å se på! Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tror Foster blir veldig god etterhvert, dog min mening Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Latterlig at dere er så raskt ute med å gi Foster skylden for den der. Et deflectionskudd er aldri lett å ta, ei heller forutse. Og det gjelder i like stor grad om du heter Casillas, Van der Sar, Buffon eller Foster. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 De fleste vil nok se at Foster ikke har en framtid som en klassekeeper, han gjør alfor mye feil for å være en 26 år gammel keeper. De fleste ville ha ryddet vekk de feilene noen år tidligere. Derimot angående scoringen til Besiktas, så tror jeg den så vidt var innom Rafael når jeg så reprisen, så jeg vil nok si at den ikke endret retning såppas. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Så digg å høre på radio på Viasat! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Bare meg som elsker å ha Park tilbake på venstresiden? Vi hadde ihvertfall gjort det bedre med han der mot Pool f.eks. Gibson bommer på aaaltfor mange pasninger. Er times like these man savner the Ginger Prince, men er greit at gutta får sjansen i kveld ja. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 @Raste: Noko av grunnen til at Foster gjer så mykje feil han gjer er nok at han truleg ikkje har fått nok tillit på høgaste nivå... F*** Viasat Alltid problem Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det er vel kanskje en grunn til at han ikke har fått tillit? Om han hadde vært noe for fremtiden, så tror jeg SAF hadde satset litt mere på han. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 HERLIG AV WELBECK!!!! Så synd at det ikke ble mål. AAH WELLLLY!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 FÅ BILDE!!!! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) @tc47: Det er digg å få tilbake Park ja. Trur han kan vise seg viktig i toppkampar i PL og i CL. Han gir laget ein ekstra defensiv tryggleik i motsetnad til andre vingar som tar kvelden på motstandaren sin banehalvdel. Eg kan diverre ikkje seia Obertan har imponert defensivt. Han joggar etter og verkar lite interessert i å ta i det lille ekstra for å springe opp att motstandaren. Han blir og veldig lett dratt av.... @raste: Eg trur heller ikkje Foster har noko særskild framtid i United, då måtte han i så fall bli lånt ut til ein middels PL klubb for å stå fast. Dersom han har imponert nok etter VDS legg hanskane på hylla kan me på ny la han prøva seg. Kanskje me kan låna han ut til Spurs, lete nyleg at Redknapp var interessert i han Endret 25. november 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Kritisere Foster for den? Snakk om å gjøre seg opp en mening på forhånd. Flaut. VDS hadde tatt den. Uansett er det påfallende at han slipper inn alle skudd fra alle hold. Fyren er ikke i nærheten av klasse nok. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Herregud, tragisk. "Brudd på bildeforbindelsen"! Jeg vil se kampen for faen! Har vært lenge nok uten å sett noe på tven. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det er vel kanskje en grunn til at han ikke har fått tillit? Om han hadde vært noe for fremtiden, så tror jeg SAF hadde satset litt mere på han. Hvem skulle ha viket for han da? Plassert en Van der Sar i toppform på benken? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Om Foster hadde vært bedre enn VDS og vært noe for framtiden så hadde jo VDS blitt sendt på benken? Deilig, bilde is back Endret 25. november 2009 av Raste Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Bare meg som elsker å ha Park tilbake på venstresiden? Herlig med Park tilbake. Han har virkelig blitt bedre offensivt. Gleder meg til å følge han videre nå som han er skadefri. Nå er jeg lei. Tror jeg går til stua, og skrur på ITV. Det er ikke noe internasjonalt problem. Det virker på ITV! Tullinger! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Beklager Game, men den der tror jeg folk som Casillas og Buffon hadde fått problemer med. Deflection er køddet, og når man er på vei til den ene siden så tar det tid å omstille seg til den andre standfoten når skuddet kommer så fort. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Obe og Danny har vært friske. Og: PArk <3 Endret 25. november 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå