Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke fornøyd med laget, lukter undervurdering her, vi kan fort gå på en smell.

 

Btw; man vet en har vært lenge på skolen når man kommer hjem til CL-kamp. Digg.

Ikke noe å spille for, nå som CSKA vant mot ulvene fra Tyskland. Grei mulighet til å teste et par spillere. Vil ikke akkurat kalle det for undervurdering.

Lenke til kommentar
Ikke fornøyd med laget, lukter undervurdering her, vi kan fort gå på en smell.

 

Btw; man vet en har vært lenge på skolen når man kommer hjem til CL-kamp. Digg.

Ikke noe å spille for, nå som CSKA vant mot ulvene fra Tyskland. Grei mulighet til å teste et par spillere. Vil ikke akkurat kalle det for undervurdering.

 

Jeg er klar over det, men det laget der ser ut som noe vi stiller i ligacup-kamp mot League Two-lag :)

Lenke til kommentar

Laget kan vel i det minste karakteriserast som spanande. Obertan og Park er det forsåvidt greit at vi startar med. Park trenger kamptreninga og Obertan bør få prøve seg på dette nivået og også frå start. Synd likevel at ikkje Nani får prøve seg. Slik som det ser ut i dag, så vil han nok vandre ut portane på OT seinast til sommaren, men akkurat no heller i januar. Er også stygt redd for at han vil komme til å blomstre, så snart han kjem til ein klubb der han får litt meir tillit.

 

Neville på venstre kan ikkje stemme? Så reknar med det blir Rafael der, og Gaz på høgrebacken. Eg likar godt den sentrale midtbana vår, sjølv om at den strengt tatt var venta. Er dog veldig spent på spissane våre i dag. Er redd for at vi har svekka laget for mykje og at vi kan gå på ein smell, men håper dei gjer ein god jobb og at Welbeck og Macheda som bør kjenne kvarandre godt, klarar å sette Besiktas under sterkt nok press. Då benkar eg meg framom tven, vi snakkast kanskje i pausa.

 

Glory, glory Man Utd.

Lenke til kommentar
En annen ting, er at jeg foretrekker et bedre lag grunnet topplasseringen. Skal vi ende på andreplass i gruppen fordi vi ryker i dag og heller møte Barcelona i 8-delsfinalen enn å møte et antatt svakere lag? Det vil jeg ikke.

Som jeg sa i det forrige innlegget, så vant CSKA mot Wolfsburg. Nå kan vi ikke miste førsteplassen i gruppa.

Lenke til kommentar
En annen ting, er at jeg foretrekker et bedre lag grunnet topplasseringen. Skal vi ende på andreplass i gruppen fordi vi ryker i dag og heller møte Barcelona i 8-delsfinalen enn å møte et antatt svakere lag? Det vil jeg ikke.

 

 

Eventuelt risikere skade/slitasje på viktige spillere.

 

Jeg liker at SAF sparer de viktigste og lar andre få prøve seg. Jeg synes uansett at laget i dag er rimelig bra.

Lenke til kommentar
Skandale at Nani ikke starter, og det kan ikke bety annet enn at han er ferdig i klubben?

Det er en skandale at han i det hele tatt er på benken, håper inderlig han er ferdi i klubben over nyttår.

Hvorfor er det skandale at han er på benken? Gi meg noen gode grunner til hvorfor han ikke skal være på benken?

Lenke til kommentar
Skandale at Nani ikke starter, og det kan ikke bety annet enn at han er ferdig i klubben?

Det er en skandale at han i det hele tatt er på benken, håper inderlig han er ferdi i klubben over nyttår.

Hvorfor er det skandale at han er på benken? Gi meg noen gode grunner til hvorfor han ikke skal være på benken?

En god nok grunn: gutten er ikke god nok for Manchester United. til o med en blind mann kan se det

Lenke til kommentar
Det er vel eindel brukbare lag som kan ende opp på 2. plass i sine grupper også vel? Nesten så fordelen med å komme på første har blitt litt vekke, men er forsåvidt enig med SAF i at det er greit å vinne, om enn berre for å gjere det.

Håper vi møter Real, for de fortjener virkelig å bli skambanket. Mtp. at finalen spilles på deres hjemmebane, så er det lettere å slå dem før man kommer så langt.

Lenke til kommentar
Skandale at Nani ikke starter, og det kan ikke bety annet enn at han er ferdig i klubben?

Det er en skandale at han i det hele tatt er på benken, håper inderlig han er ferdi i klubben over nyttår.

Hvorfor er det skandale at han er på benken? Gi meg noen gode grunner til hvorfor han ikke skal være på benken?

En god nok grunn: gutten er ikke god nok for Manchester United. til o med en blind mann kan se det

 

Det er nok bare du og han blinde gutten som mener at Nani ikke burde være på benken i kveld. Jeg synes synd på oss som ikke gir Nani sjansen. Jeg synes litt synd på Nani også, men han kommer til å få en strålende karriere i den klubben som er så heldig å få han. Jeg har fortsatt håpet om at han skal spille Premier League til helgen og at alt håp ikke er ute for oss.

Lenke til kommentar
Som jeg sa i det forrige innlegget, så vant CSKA mot Wolfsburg. Nå kan vi ikke miste førsteplassen i gruppa.

Dette stemmer vel ikke? Både CSKA og Wolfsburg har sju poeng, mot Uniteds ti. CSKA taper på innbyrdes oppgjør mot United dersom de kommer opp på à poeng. Wolfsburg har derimot muligheten til å ta førsteplassen dersom United taper i kveld og Wolfsburg vinner over United i siste kamp (med mindre United skårer mer enn ett bortemål).

Lenke til kommentar

Laget er spanande med tanke på at me allereie er vidare og er sikra vidare avansement i CL. Laget bør absolutt kunne hevda seg, og det er på papiret godt nok til å slå Besiktas relativt greit heime. Det at SAF nok ein gong viser at i United får unggutta sjansen. I motsetnad til det visse andre lag stiller med, er ikkje laget toppa når me er sikra vidare avansement. Kudos SAF :thumbup: Det einaste eg stiller meg tvilande til er om me kan ryke på ein smell, og miste den fantastiske heimestatistikken me har i CL. Per i dag har me vell eit-par-og-tjue kampar utan tap på OT, og denne statistikken kan gjerne vare nokre (hundre)år til for meg.

 

Welbeck - Macheda på topp er det eg mest spent på, då dei iallfall i fjor var dei mest spanande juniorspelarane våre. Begge hadde mål, Macheda sitt mot Villa og Welbeck si perle frå laangt hold mot Stoke. Macheda har falt ned på eit lågare nivå etter det eg har lese m.a. her, og andre stader. Kanskje kom suksessen for fort på guten? Kanskje har han no ein liten down-periode før han snart kjem sterkt tilbake og viser seg som ein viktig innbyttar på slutten av sesongen. Uansett har me andre spanade juniorar i bakhand, og for å vera litt ekstra patriotisk vonar eg King får prøva seg snart!

 

Så framt ikkje Nani er dels skada i dag ser det ut som det er "bye, bye Nani" i januar. Skal vera ærleg å innrømme at sjølv om Nani har mykje spanande så trur eg det snart er game-over. Han slit med å prestere på eit høgt nivå over lengre tid, og er diverre dårleg til å gripe sjansen når den byr seg. Dette kombinert med at han ikkje har fått tid til å utfolde seg over tid gjer at han ikkje har spelt så godt som han kunne gjort. Når han i tillegg gjer så hårreisande val som han tidvis gjer, og i tillegg misser ballen litt for ofte verkar "alt" berre negativt :( Kan vel seia eg har sett eit par grå hår hjå meg etter somme av Nani sine val. Melding til SAF; gi guten tillit eller selg han medan me framleis kan få pengar for han. Som andre påpeikar er han ikkje god nok når han får sjansen, men når både Giggs og Valencia står over og han framleis ikkje får starte er det eit tydeleg teikn på han ikkje er særskild langt framme i køen på vingplass. Dersom Nani forsvinn blir me truleg nødd å finne ein ny ving, men det hastar ikkje før til sommaren dersom Obertan slår ut i full blomst. At Nani har mykje positivt inne er det ingen tvil om, men det verkar ikkje som han får ut sitt fulle potensial hjå oss er trist.

 

Sleng med videoen av Welbeck sitt mål som var nemnd tidlegare her:

Se filmen hos Youtube

 

PS: Eg høyrde det eg trudde var Fjørtoft i bakgrunnen, og tenkte "er me enno ikkje kvitt han", men då eg såg det var Are Kalvø braut det ut i jubel her i heimen :w00t:

 

Då var hymne ferdig, og me er klar til kamp :grin:

 

Ein gong klovn, alltid klovn ;)

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...