Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wisbatov: Du mener det er riktig at foreldre kan inngå slike avtaler for barna sine? Så vidt jeg vet kan ikke moren min inngå avtaler som binder meg etter at jeg er myndig.

 

Det å inngå en slik kontrakt er vanligvis ikke et kriterium for å få trene på juniorkontrakt. Poenget mitt er at kontrakter av denne typen er en jævla uting, og burde definitivt ikke vært lovlig.

 

Uten at jeg vet det sikkert så går det vel an å kjøpe ut spillere fra slike kontrakter?

 

Det er en uting at det ikke er internasjonale regler. Engelske klubber skal ikke få kunne signere 16-åringer gratis fra italienske klubber på profesjonelle kontrakter uten å måtte betale et øre.

Lenke til kommentar

Nå er det jo slik at vi får en egen kategori denne uken, så jeg vil bare komme med mine meninger. Det at vi får en helt egen kategori betyr ikke for meg at vi skal ha én tråd pr. hver eneste ting som skjer i og rundt klubben. Slik jeg ser det bør vi ha egne spiller- og kamp-tråder. Utover det muligens andre tråder som er litt mer generellt. F.eks. tråder om Busby-tiden, Økonomi, Bilde-tråd, Video-tråd, Reserve-laget, U18, Tur-tråd, Supporter-profiler (bli kjent med hverandre, fortelle hvem en er osv.), samt en info-tråd uten diskusjon der alle kan bidra til informasjon om klubben.

 

Dere ser tegninga. Etter min mening skal spillertrådene følge en mal der førsteposten skal inneholde mye info om hver spiller, linker og videoer.

 

Kamp-trådene skal være kvalitet. Brukeren som oppretter en slik tråd skal bruke litt tid på å skrive litt og samle info og statistikk før kampen.

 

Denne tråden bør døpes om til RedCafé og fungere som en slags kafé-tråd slik det finnes i mange kategorier på dette forumet.

 

Jeg bestemmer ikke hvordan det skal være, men kommer med forslag. Siden jeg er Captain (synes formann høres så dumt ut), ikke bare for én tråd, men nå en "hel" kategori, så prøver jeg bare å samle litt idéer osv. slik at vi får en best mulig kategori.

 

Kom med forslag!

Endret av Points
Lenke til kommentar
Nå er det jo slik at vi får en egen kategori denne uken, så jeg vil bare komme med mine meninger. Det at vi får en helt egen kategori betyr ikke for meg at vi skal ha én tråd pr. hver eneste ting som skjer i og rundt klubben. Slik jeg ser det bør vi ha egne spiller- og kamp-tråder. Utover det muligens andre tråder som er litt mer generellt. F.eks. tråder om Busby-tiden, Økonomi, Bilde-tråd, Video-tråd, Reserve-laget, U18, Tur-tråd, Supporter-profiler (bli kjent med hverandre, fortelle hvem en er osv.), samt en info-tråd uten diskusjon der alle kan bidra til informasjon om klubben.

 

Dere ser tegninga. Etter min mening skal spillertrådene følge en mal der førsteposten skal inneholde mye info om hver spiller, linker og videoer.

 

Kamp-trådene skal være kvalitet. Brukeren som oppretter en slik tråd skal bruke litt tid på å skrive litt og samle info og statistikk før kampen.

 

Denne tråden bør døpes om til RedCafé og fungere som en slags kafé-tråd slik det finnes i mange kategorier på dette forumet.

 

Jeg bestemmer ikke hvordan det skal være, men kommer med forslag. Siden jeg er Captain (synes formann høres så dumt ut), ikke bare for én tråd, men nå en "hel" kategori, så prøver jeg bare å samle litt idéer osv. slik at vi får en best mulig kategori.

 

Kom med forslag!

Jeg synes United-forumet har gjort det på en bra måte jeg. Kamptråder og spillertråder, ryktetråd, gjett-resultatet-tråd - og denne blir døpt om til RedCafé.

 

Trenger vi en tråd om spillerstall og klubbstyre, eller er førsteposten i denne tråden god nok?

Syns det holder med denne tråden, blir fort mye surr om man skal opprette tråder for alt mulig småtteri

Surr? Vi skal ha et helt forum :). Jo flere tråder jo bedre, da kan man bruke søkefunksjonen, og det er lettere å diskutere 1 emne skikkelig.

Lenke til kommentar
Det at Nani ikke har hatt en framtid i klubben har jeg egentlig visst om lenge, det har bare vært spørsmål om tid. Han fikk verken sjansen i helgen som var og det ser ut som Obertan går framfor han pdd.

/Valencia? Som sagt, håper Nani er ment til å brukes mot Pompey og Spurs og derfor blir hvilt. Selv om dette ser dårlig ut. Jeg har hatt så troa på Nani i år, synd om han drar.

Lenke til kommentar

Hehe, glemte selfølgelig Valencia i farten Niko. Beklager for det, men det så jo bra ut for Nani i år i starten helt til han sluknet etterhvert. Gutten har jo selføgelig talent, men så lenge han ikke greier å utnytte det med fotballhodet hans som er på nivå med en 6-åring så ser det veldig mørkt ut.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Det at Nani ikke har hatt en framtid i klubben har jeg egentlig visst om lenge, det har bare vært spørsmål om tid. Han fikk verken sjansen i helgen som var og det ser ut som Obertan går framfor han pdd.

/Valencia? Som sagt, håper Nani er ment til å brukes mot Pompey og Spurs og derfor blir hvilt. Selv om dette ser dårlig ut. Jeg har hatt så troa på Nani i år, synd om han drar.

Blir hvilt? Trenger han 10 dagers pause etter en landskamp? Jeg tror faktisk han er ferdig i United, for nå begynner Obertan å bli varm i trøya. Da har vi tre spillere foran Nani (Valencia, Giggs og Obertan), så han blir nok ikke noe førstevalg med det første. Med Tosic på vei opp og Ljajic på vei til klubben, tror jeg Nanis dager er talte.

 

 

Kul postcount, btw. :cool:

Lenke til kommentar

Points representerer min mening. Det er viktig at denne tråden ivaretaes og legges under kategorien viktige emner slik at den ikke forsvinner. Men diskusjon rundt fotball kategoriene tar vi i den nye tråden.

 

Nå er det kamp gitt. Småfornøyd med laget, men savner Nani og muligens Berba. Syntes både Welly og Macheda blir litt tynn suppe. Men vi for se.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...