Ol'H Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vel vi er ikke vandt med slik ræva fotball, ulikt andre supportere. Å jeg forbeholder meg retten til å klage på et lag som visstnok skal prøve å vinne ligaen i år. Uansett jeg har troen, det Pompey sliter mange mot borte. Men Reading skulle ha vært 3p. Det som plager meg er pasningsfeil og at vi spiller mot City neste helg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg KREVER to spisser. Å jeg er glad Ronaldo ikke får spille på 3 kamper, så får vi slutt på at ballen alltid skal innom han. Makan til møkkakamp av United, både defensivt og offensivt. Slurv slurv og atter slurv. 9289104[/snapback] Bare så du vet det, han var den beste angrepet i dag vis du følger med... Men fy faen skuffende av Nani, gjør feil ett sett, og samme gjør Carrick. Tevez tror jeg trenger litt tid og at det er to spisser. Men dritt kamp, alle virker rustene. Men hvor mange kamper blir det for Ronaldo? Kan jo ikke bli tre kamper av en så liten ting? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er bare fryktelig frustrert! ARGH! Ronaldo sitt røde var BS, dårlig av dommer. Å kaste inn Eagles og O'Shea på slutten der hjalp lite.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Fy faan så ræva! Hvorfor kjøpte vi tevez? Mulig han var god i west ham, men ikke i manutd... Nå over til ronaldo.. Jeg er selv dommer (dømmer i 2.div), og jeg skjønner ikke hva dommern driver med... Sett det i reprise 2 ganger, langt fra, men likevel... Hadde holdt med gult, kanskje bare tilsnakk og.. Men for alt vi vet kan jo ronaldo ha slengt med leppa da?!? Blir spennende å høre hva som egentlig skjedde... 2p på 2 matcher, og allerede 4p bak chelski.. Dette lukter det ikke akkurat gull av... 9289128[/snapback] Du sier det selv 2 poeng på 2 kamper, det vil si at det er igjen 108 poeng og spille om. Å klare å klage på at Tevez er dårlig Først 90 minutter med NY lagkamerater som han har trent med i under 2 uker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg KREVER to spisser. Å jeg er glad Ronaldo ikke får spille på 3 kamper, så får vi slutt på at ballen alltid skal innom han. Makan til møkkakamp av United, både defensivt og offensivt. Slurv slurv og atter slurv. 9289104[/snapback] Bare så du vet det, han var den beste angrepet i dag vis du følger med... 9289183[/snapback] Skal ikke så mye til når resten av angrepet suger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er det noen som synes det er merkelig at i begge av man u`s kamper har de spilt med en mer spiller(og berget kun et poeng ) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ser tendenser til at Tevez kan bli stor, meen jeg synes ikke han blir brukt på rett måte. Slik C.Ronaldo spilte i dag, så trenger han ikke spille mot City. Da er det bedre med en suugen C.Eagles. United MÅ reise seg i helgen, dette er bare trist :/ Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hva er det for noe forbanna whining da ffs. Alt kan ikke gå 100% hele jævla tiden og med engang det går litt imot gir (nesten) alle opp. som sagt 2 kamper spilt og en god del igjen. man utd i tykt og tynt... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg KREVER to spisser. Å jeg er glad Ronaldo ikke får spille på 3 kamper, så får vi slutt på at ballen alltid skal innom han. Makan til møkkakamp av United, både defensivt og offensivt. Slurv slurv og atter slurv. 9289104[/snapback] Bare så du vet det, han var den beste angrepet i dag vis du følger med... 9289183[/snapback] Skal ikke så mye til når resten av angrepet suger. 9289194[/snapback] Tevez suger? Vending på 0-1 var verdensklasse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tevez suger? Vending på 0-1 var verdensklasse. 9289211[/snapback] Jeg brukte 30 min. til å få til streamingen, så jeg fikk ikke med meg første målet. Men er en god vending = god kamp? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er det noen som synes det er merkelig at i begge av man u`s kamper har de spilt med en mer spiller(og berget kun et poeng ) 9289197[/snapback] Litt.. MEN, det er nesten vanskeligere å score når de har hele laget i forsvar pga en utvisning. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er det noen som synes det er merkelig at i begge av man u`s kamper har de spilt med en mer spiller(og berget kun et poeng ) 9289197[/snapback] ehm? de var 1 mer i 10 sec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er det noen som synes det er merkelig at i begge av man u`s kamper har de spilt med en mer spiller(og berget kun et poeng ) 9289197[/snapback] Litt.. MEN, det er nesten vanskeligere å score når de har hele laget i forsvar pga en utvisning. 9289216[/snapback] Bra comeback, eller hva sier du? Gikk ikke helt slik du tippet. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Synes Tevez gjor det ok, skulle hatt eit mål dog. Skuffa over Giggs, alt for mange feilpasninger. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg KREVER to spisser. Å jeg er glad Ronaldo ikke får spille på 3 kamper, så får vi slutt på at ballen alltid skal innom han. Makan til møkkakamp av United, både defensivt og offensivt. Slurv slurv og atter slurv. 9289104[/snapback] Bare så du vet det, han var den beste angrepet i dag vis du følger med... 9289183[/snapback] Hvorfor, siden han ikke klarer og slå inn på første? Eller siden han mistet ballen X antall ganger? Eller muligens de tafatte skuddforsøkene der han kunne slått. At han hadde klart flest berøringer betyr ikke at han er best. Idag var han tilbake til sitt gamle jeg, altfor glad i ballen og slo seint. Nei bestemann idag var Evra, Brown eller Vidic, å de var O.K. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Meget skuffet over Giggs i dag ja. Værste av han på lenge.. Akkurat når vi trenger the old guys Endret 15. august 2007 av Alastor Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tevez suger? Vending på 0-1 var verdensklasse. 9289211[/snapback] Jeg brukte 30 min. til å få til streamingen, så jeg fikk ikke med meg første målet. Men er en god vending = god kamp? 9289215[/snapback] Tevez var god idag, han blir stor. Han fikset mål hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er det noen som synes det er merkelig at i begge av man u`s kamper har de spilt med en mer spiller(og berget kun et poeng ) 9289197[/snapback] ehm? de var 1 mer i 10 sec 9289217[/snapback] not the point, young man Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tevez suger? Vending på 0-1 var verdensklasse. 9289211[/snapback] Jeg brukte 30 min. til å få til streamingen, så jeg fikk ikke med meg første målet. Men er en god vending = god kamp? 9289215[/snapback] Nei. Men han viste hva som bor i ham. Kan ikke vente at han skal prestere 100% når han blir kastet inn fra start før han har kommet i toppform, samt blitt ordentlig kjent med lagkameratene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er det noen som synes det er merkelig at i begge av man u`s kamper har de spilt med en mer spiller(og berget kun et poeng ) 9289197[/snapback] ehm? de var 1 mer i 10 sec 9289217[/snapback] not the point, young man 9289233[/snapback] Hva var poenget da liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå