Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker dere hva som skjedde sist gang Liverpool var i en lignende situasjon? Desember 2004: Liverpool står i fare for å ryke ut av CL sitt gruppespill, de må slå Olympiakos hjemme med 2 (?) mål, og gjør det, etter å ha vært avskrevet halveis i gruppespillet. De går senere hen og vinner hele dritten. Man skal aldri avskrive det laget, det kan slå tilbake på dere som allerede har tatt det for gitt at de er ute av CL.

 

Det kan fort skje igjen.

 

Jeg bare nevner det...

 

Det var den gangen.. Denne gangen fyker de rett ut av Champions League.. 10-15 minutter igjen!!

 

Hadde Lyon snudd det så hadde du, ene og alene hatt skylden. Det der gjør man bare ikke.

 

Over til noe annet: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

 

Pust inn...

 

 

HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

Lenke til kommentar
Husker dere hva som skjedde sist gang Liverpool var i en lignende situasjon? Desember 2004: Liverpool står i fare for å ryke ut av CL sitt gruppespill, de må slå Olympiakos hjemme med 2 (?) mål, og gjør det, etter å ha vært avskrevet halveis i gruppespillet. De går senere hen og vinner hele dritten. Man skal aldri avskrive det laget, det kan slå tilbake på dere som allerede har tatt det for gitt at de er ute av CL.

 

Det kan fort skje igjen.

 

Jeg bare nevner det...

 

Det var den gangen.. Denne gangen fyker de rett ut av Champions League.. 10-15 minutter igjen!!

 

Hadde Lyon snudd det så hadde du, ene og alene hatt skylden. Det der gjør man bare ikke.

 

Over til noe annet: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

 

Pust inn...

 

 

HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

 

Haha, det er helt sant :) hadde lyon scoret på slutten så hadde det faktisk vært meg som jinxa det.. hehe.. Men nå fikk det heldigvis bra :!:

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Jaja, det blir meir bensin på bålet for ein av Liverpool-supporterane eg jobbar med. Han ville sparke Benitez sjølv etter fjorårets overprestasjon, så no tippar det nok snart over for stakkaren. Litt synd for engelsk klubbfotball at vi ikkje får vidare fire lag, men det kjennes virkelig godt å vere sikker på at Liverpool ikkje vil komme til å vinne CL i år. Dei får vel gjerne sjansen i Europa Ligaen, og sånn som dei spelar i ligaen så vil dei vel kanskje havne der til neste år også.

 

For vår del så scora Tosic to gangar når reservelaget slo Hull i kveld. Spørs om han snart må få prøve seg igjen for førstelaget, for han har absolutt gjort sine saker bra både for reservane og for landslaget. united vann 2-1, men var rimelig overlegne i banespelet og hadde 18! skudd på mål mot Hull sine 3.

 

I følge SAF si pressekonferanse i dag så vil vi stille med Rafael, Vidic, Brown og Evra i forsvar i morgon, og det samme blir mest truleg tilfelle mot Pompey i helga også. Iallefall så lenge vi ikkje får fleire skader der bak. Då sliter vi faktisk litt.

Lenke til kommentar

Har ingen problemer med å tru på spelarane som er tilgjengelig, er berre redd for at forsvaret vårt har virka som om det var lagd av porselen dei siste mnd. Det har vore litt mange skader etter min smak, og Rafael gikk jo tidlig av mot Everton også, utan at eg heilt skjønte poenget om han ikkje var skadd. Det kan jo sjølvsagt hende at det blir muligheiter for f.eks De Laet til helga om nokon skulle bli skadd, men får håpe vi slepper det.

Lenke til kommentar

Ja, oppsiktsvekkende at vi sliter så mye med skader defensivt. Vi husker jo skadene bakover i fjor også, det var jo helt utrolig. Det verste er at vi har skader på Ferdinand og Evans som er alvorlige. Jeg liker De Laet og han er spennende, men jeg håper helst at vi slipper å se han i startelleveren til helga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...