Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ribery er fabelaktig. Han jobber bra defensivt og er eminent offensiv, tekniker av rang. Per dags dato finnes det ikke mange kantspillere på høyde med han. Ronaldo, Messi, Robben og muligens også Silva er der, Ribery har dog større muligheter til å kunne lykkes i Premier League. Han har spilt Bundesliga fotball og har nok bedre fysikk.

 

Jeg har sett omtrent alle kampene til Valencia (laget) i år, og er ekstremt uenig i at Silva kan nevnes i samme åndedrag som de andre. Ronaldo og Messi har startet sesongen fenomenalt. Robben og Ribery har dessverre vært skadet en del i år, noe som gjenspeiles i Bayerns ligaposisjon. Det er likevel liten tvil om at en skadefri Robben tilhører den absolutte verdenstoppen, og Ribery har prestert på et jevnt veldig godt nivå i flere år nå.

 

Silva er og blir ekstremt ustabil. Han har alltid vært det, og det ser ikke ut til at han får orden på det i år heller. Han glimter til med geniale pasninger, men det skjer altfor sjeldent. Ofte er han helt usynlig gjennom hele kamper. I en topp fem-liste av Valencia-spillere ville han kanskje vært med, men for meg er han ikke i nærheten når vi snakker om verdens beste kantspillere.

Lenke til kommentar
Silva er og blir ekstremt ustabil. Han har alltid vært det, og det ser ikke ut til at han får orden på det i år heller. Han glimter til med geniale pasninger, men det skjer altfor sjeldent. Ofte er han helt usynlig gjennom hele kamper.

nani er helt lik, han kan ha en fantastisk kamp, men så er han ustabil!

Lenke til kommentar

Faktum er at Silva jevnt over er anerkjent som en av de beste hvis ikke den beste blant spillerene i Valencia. Jeg har selv sett Valencia sine kamper i år og er uenig i at han ikke kan nevnes i samme åndedrag. Han er genial på sitt beste, men ustabil, ja. Toppnviået hans derimot er det bare fire andre kantspillere som kan røre i verden. Det må vel sies at jeg liker egentlig ikke Silva best som kant heller, men i en fremskutt midtbaneposisjon bak spissen. £60M er uaktuelt for Ribèry, men han er klasse.

Lenke til kommentar
£60M er uaktuelt for Ribèry, men han er klasse.

Han er nesten verdt så mye, men bare nesten. En vanvittig rå ving, en av mine favorittspillere uten tvil.

 

Forøvrig er Silva veldig mye bedre enn Nani, og jeg kunne absolutt tenke meg å se han i United. Det eneste jeg frykter er at han kan bli litt for pinglete for PL.

Lenke til kommentar

Det kan sjå ut som at forsvarskabalen for i morgon vert ganske spanande. Rio er ute, medan Gary Neville, Fabio da Silva, Nemanja Vidic og John O'Shea, og i tillegg Edwin ikkje trente i dag. Kan vel tenkast at vi stiller med Rafael, Brown, Evans og Evra. Ei anna muligheit er jo også at f.eks De Laet får prøve seg. Reknar i såfall med at han går inn på backen for Rafael, sjølv om at han kan bekle alle rollene i forsvaret.

 

Hargreaves er tilbake i småtrening og står for seg sjølv og triksar og sender kortpasningar til eit medlem i trenerstaben. Trur det er heilt rett at ein tar det rolig med han, sånn at han får tid til å finne tilbake touchen og sånt, før han blir sendt innpå til for mykje speltrening. Satsar også på at han kunne fått seg ein reservelagskamp eller to etterkvart for å la han komme tilbake gradvis. Sidan han har vore så lenge ute, så er det lite vits i å stresse med å få han inn igjen no.

 

Kilde: United. no

Lenke til kommentar
Faktum er at Silva jevnt over er anerkjent som en av de beste hvis ikke den beste blant spillerene i Valencia. Jeg har selv sett Valencia sine kamper i år og er uenig i at han ikke kan nevnes i samme åndedrag. Han er genial på sitt beste, men ustabil, ja. Toppnviået hans derimot er det bare fire andre kantspillere som kan røre i verden. Det må vel sies at jeg liker egentlig ikke Silva best som kant heller, men i en fremskutt midtbaneposisjon bak spissen. £60M er uaktuelt for Ribèry, men han er klasse.

 

David Villa og Banega har vært de to beste for Valencia i år. Mata og Hernandez har også prestert på samme nivå som Silva omtrent, kanskje bedre. Silva er veldig god på sitt beste, der er jeg helt enig, men det holder rett og slett ikke når han viser det så sjeldent. Det er selvfølgelig et veldig godt tegn at han har et så høyt toppnivå inne, og det er derfor jeg regner han som blant de største talentene i verden. Som spiller har han fortsatt veldig langt igjen, etter min mening.

Lenke til kommentar

Husker dere hva som skjedde sist gang Liverpool var i en lignende situasjon? Desember 2004: Liverpool står i fare for å ryke ut av CL sitt gruppespill, de må slå Olympiakos hjemme med 2 (?) mål, og gjør det, etter å ha vært avskrevet halveis i gruppespillet. De går senere hen og vinner hele dritten. Man skal aldri avskrive det laget, det kan slå tilbake på dere som allerede har tatt det for gitt at de er ute av CL.

 

Det kan fort skje igjen.

 

Jeg bare nevner det...

Lenke til kommentar
Husker dere hva som skjedde sist gang Liverpool var i en lignende situasjon? Desember 2004: Liverpool står i fare for å ryke ut av CL sitt gruppespill, de må slå Olympiakos hjemme med 2 (?) mål, og gjør det, etter å ha vært avskrevet halveis i gruppespillet. De går senere hen og vinner hele dritten. Man skal aldri avskrive det laget, det kan slå tilbake på dere som allerede har tatt det for gitt at de er ute av CL.

 

Det kan fort skje igjen.

 

Jeg bare nevner det...

 

Det var den gangen.. Denne gangen fyker de rett ut av Champions League.. 10-15 minutter igjen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...