Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gode argumenter, spesielt mht spisspartner eller mangel på sådan. Ang Giggs er jeg forsåvidt enig i at jeg brukte litt vel sterk pepper. Han var definitiv den svakeste på midten i går, men direkte dårlig var han ikke.

 

Tilbudet står fortsatt for de som er interessert i Besty dokumentarer.

 

Blax: Hva mener du Diouf-kjøpet var da? Vi har Welbeck som er brite og bedre. Diouf har vært en stor sekk med dritt siden dagen han skrev under for United. Holdninger har han heller ikke. Luker flopp ala Manucho lang vei.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva fikk Evra da? Er det bare meg som fikk orgasme av å se Evra spille i går? Det var ikke bare måten han gjorde "det vanlige" på (løpe forbi alle, gi gode alternativ til venstrevingen osv) men i denne kampen var han perfekt med pasningene inn mot spissene og i feltet og var jo innlegget hans som Valencia headet ned til Fletcher som banket inn 1-0. Evra var helt rå i går.

Lenke til kommentar
Hva fikk Evra da? Er det bare meg som fikk orgasme av å se Evra spille i går? Det var ikke bare måten han gjorde "det vanlige" på (løpe forbi alle, gi gode alternativ til venstrevingen osv) men i denne kampen var han perfekt med pasningene inn mot spissene og i feltet og var jo innlegget hans som Valencia headet ned til Fletcher som banket inn 1-0. Evra var helt rå i går.

Evra fikk en fortjent nier. Evra var vår soleklare beste sammen med Fletcher igår ja. Fra å ha hatt en middelmådig slutt på siste sesong og sløv start på årets har han virkelig tredd frem igjen som kanskje verdens beste Venstreback.

 

@Plague, jeg vil gjerne ha Best-dokumentarer.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Og det er han, var han, han kunne, derfor kan han.

Fotball er faktisk ikke som å sykle.

 

Skal innrømme at jeg mislikte Owen-overgangen siden dag 1, syns det er helt feil av mange grunner. Kan f.eks. ikke fatte at noen vil ha Owen-drakt. Han var der til rett tid mot City, men med kamper som i går tar det ikke lang tid før han er i minus igjen. Trynet til Michael Owen vil alltid gi meg en sur følelse. Han skal juble med Fowler, ikke Rooney. Han koster også Welbeck sjangsen til PL-fotball.

Lenke til kommentar

Vel eg kan ikkje forandre ditt syn på sporten. Owen viste dette mot barnsley då han førte ballen med utsida på foten før han plutselig satt ballen ned i hjørnet til min, kameratane mine, og barnsley-keeperen sin forbauselse. Han beviste faktisk at han fortsatt kan det. Han er berre generelt på eit mykje lavare nivå no enn kva han var, men trur han kan hente seg eit par hakk opp.

Lenke til kommentar
Hva med å kjøpe Defoe? Ikke verst med fem mål i en kamp. :p

jeg satt med samme tanken, da kan vi vel like godt slenge Kranjcar på lasset :D

 

btw: en litt overivrig VG reporter... : Mål Tottenham: Krancar. Tottenham putter nok et mål tre minutter på overtid! Denne gangen er det Krancar som står utenfor femmeteren og banker ballen opp i nettaket. :tease:

Endret av LuckyNr7
Lenke til kommentar

Man blir jo smått sjalu på slik maltraksjoner, men jeg gleder meg litt på Defoe's vegne også.

 

Syntes vi offensivt har vært skralle en stund nå. Forventer gode resultater frem mot nyttår, da vi utelukkende møter overkommelig motstand i ligaen i alle fall. 3-0 over Everton var bra, men resultatet lyver en smule. Vi var 3-0 bedre, men spilte ikke spesielt god fotball. Kampen var et gjesp i første omgang, bl.a.

 

Får vi ser mer trykk og guts, så kommer måla til å renne inn. Og det trengst mtp målforskjellen, der vi ligger et lite hav bak CFC og Arsenal. Finnes det noe surere enn å evt tape ligagullet på målforskjell?

Lenke til kommentar
7-1 over Roma er vel noen hakk bedre enn 9-1 over Wigan.

Og United er noen hakk bedre enn Spurs.

 

Synd vi sjeldent vinner stort lenger. 5-0 mot nettopp Wigan er eneste gangen vi har vunnet med mer enn tre mål. Til sammenligning har Liverpool vunnet tre kamper med mer enn tre mål, og det når de sliter i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...