Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

kjedelig, men les sitatene med humor ;)

 

C.Ronaldo har fått RØDTKORT!!

 

Pga diving? :p

 

pga. slossing står det på dagbladet! Kan HAN sloss?? Bitch-slap! :o :unsure:

Gutten har sikkert veldig lange og sterke negler så mye som han steller dem :lol:

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var trist, men et er bare å holde motet oppe. Giggs irriterer meg altså, han suger jo virkelig som spiss.

9289086[/snapback]

 

Det kan jeg skjønne siden han ikke spiller spiss...

 

Han ligger som et bindeledd mellom midtbanen og Tevez å i den rollen var han strålende i fjor og vil bli det i år.

 

Er jo en grei start på sesongen, men vi får se det positive i dette det var sånn 98/99 sesongen staret også :yes:

Lenke til kommentar
kjedelig, men les sitatene med humor ;)

 

C.Ronaldo har fått RØDTKORT!!

 

Pga diving? :p

 

pga. slossing står det på dagbladet! Kan HAN sloss?? Bitch-slap! :o :unsure:

Gutten har sikkert veldig lange og sterke negler så mye som han steller dem :lol:

9289078[/snapback]

 

Ser ikke helt humoren i det. Er det bare meg?

Lenke til kommentar

Fy faan så ræva! Hvorfor kjøpte vi tevez? Mulig han var god i west ham, men ikke i manutd...

 

Nå over til ronaldo.. Jeg er selv dommer (dømmer i 2.div), og jeg skjønner ikke hva dommern driver med... Sett det i reprise 2 ganger, langt fra, men likevel... Hadde holdt med gult, kanskje bare tilsnakk og.. Men for alt vi vet kan jo ronaldo ha slengt med leppa da?!?

Blir spennende å høre hva som egentlig skjedde...

 

2p på 2 matcher, og allerede 4p bak chelski.. Dette lukter det ikke akkurat gull av... :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

United-supportere whiner på at vi tror for mye noe jeg skjønner nå når de fleste av dere gir opp allerede. Er glad våre supportere har troen på vårt lag :)

 

Slo ikke Ronaldo til en fyr da? Eller bitchslappet bak fra, nærmere bestemt.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg synes overhodet ikke Giggs holdt mål i dag.

9289158[/snapback]

 

Det virket det ikke som han synes selv heller. Tipper ikke han spiller spiss i neste kamp.

Lenke til kommentar
Hadde vi beholdt Smith/Rossi og heller kvittet oss med skadehelvetet Saha, hadde vi hatt to på topp i dag. Jeg synes overhodet ikke Giggs holdt mål i dag.

9289158[/snapback]

enig med deg og flere, jeg hoppet i taket da eagles kom inn for giggs. Jeg joiner deg banansplitt og graver meg ned :)

 

Blir vel kanskje nedrykk elns i år da eller kara? Så kan vi dominere i championship :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...