fox Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) kjedelig, men les sitatene med humor C.Ronaldo har fått RØDTKORT!! Pga diving? pga. slossing står det på dagbladet! Kan HAN sloss?? Bitch-slap! :o :unsure: Gutten har sikkert veldig lange og sterke negler så mye som han steller dem Endret 15. august 2007 av Fox Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 United ga dette bort selv, så det er liten vits å skylde på dommeren uansett. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Dette var trist, men et er bare å holde motet oppe. Giggs irriterer meg altså, han suger jo virkelig som spiss. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg KREVER to spisser. Å jeg er glad Ronaldo ikke får spille på 3 kamper, så får vi slutt på at ballen alltid skal innom han. Makan til møkkakamp av United, både defensivt og offensivt. Slurv slurv og atter slurv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Noen som støtter meg på dette? FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Indeed, DJ_Dark. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Sunderland har dobbelt så mange poeng som oss Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Dette var trist, men et er bare å holde motet oppe. Giggs irriterer meg altså, han suger jo virkelig som spiss. 9289086[/snapback] Det kan jeg skjønne siden han ikke spiller spiss... Han ligger som et bindeledd mellom midtbanen og Tevez å i den rollen var han strålende i fjor og vil bli det i år. Er jo en grei start på sesongen, men vi får se det positive i dette det var sånn 98/99 sesongen staret også Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 kjedelig, men les sitatene med humor C.Ronaldo har fått RØDTKORT!! Pga diving? pga. slossing står det på dagbladet! Kan HAN sloss?? Bitch-slap! :o :unsure: Gutten har sikkert veldig lange og sterke negler så mye som han steller dem 9289078[/snapback] Ser ikke helt humoren i det. Er det bare meg? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Hmm. Venter på en bedre vinkel før jeg sier noe om kortet til Ronaldo. Så ut som om han nikket borti spilleren etter den puslete dyttingen. Forferdelig start, men forrige gang det var så dårlig var i 98/99.... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Fy faan så ræva! Hvorfor kjøpte vi tevez? Mulig han var god i west ham, men ikke i manutd... Nå over til ronaldo.. Jeg er selv dommer (dømmer i 2.div), og jeg skjønner ikke hva dommern driver med... Sett det i reprise 2 ganger, langt fra, men likevel... Hadde holdt med gult, kanskje bare tilsnakk og.. Men for alt vi vet kan jo ronaldo ha slengt med leppa da?!? Blir spennende å høre hva som egentlig skjedde... 2p på 2 matcher, og allerede 4p bak chelski.. Dette lukter det ikke akkurat gull av... Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 kakemonster7, husk at kampen er hans første kamp. Ikke døm ham for tidlig, jeg tror at han blir god. Bare vent, ikke at jeg gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) United-supportere whiner på at vi tror for mye noe jeg skjønner nå når de fleste av dere gir opp allerede. Er glad våre supportere har troen på vårt lag Slo ikke Ronaldo til en fyr da? Eller bitchslappet bak fra, nærmere bestemt. Endret 15. august 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 ja ja to poeng etter to kamper(mot relative bunnlag) er jo ikke så værst det da eller...? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Hadde vi beholdt Smith/Rossi og heller kvittet oss med skadehelvetet Saha, hadde vi hatt to på topp i dag. Jeg synes overhodet ikke Giggs holdt mål i dag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Sug meg i ræva, spiller som en gjeng fitter. Tevez, flott assist. Er ikke bare å spasere seg til seriegull, faen heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg synes overhodet ikke Giggs holdt mål i dag. 9289158[/snapback] Det virket det ikke som han synes selv heller. Tipper ikke han spiller spiss i neste kamp. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 jeg er glad Ronaldo ikke får spille på 3 kamper 9289104[/snapback] Øøøøh? WTF? Hva har du røyka? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Makan til negative sippeunger, det er spilt 2 kamper, det er 36 igjen for faen! Gi nå i hvert falll ikke helt opp. Det ser mørkere ut enn på lenge, men United reiser seg. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Hadde vi beholdt Smith/Rossi og heller kvittet oss med skadehelvetet Saha, hadde vi hatt to på topp i dag. Jeg synes overhodet ikke Giggs holdt mål i dag. 9289158[/snapback] enig med deg og flere, jeg hoppet i taket da eagles kom inn for giggs. Jeg joiner deg banansplitt og graver meg ned Blir vel kanskje nedrykk elns i år da eller kara? Så kan vi dominere i championship Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå