Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Valencia er helt grei, men lager han noe show? Slå ballen og løpe som et helvete etter? Rykket er bra, men jeg synes at United er kjedelige. Nani er show, men han gjør så mange forskjellige typer feil at jeg av og til vondt av å se på han. På tross av det, så har han det største potensialet i dagens tropp, sammen med Anderson, skal komme tilbake til han en annen gang. Kampen var for min del et gjesp.

Hallo. Berbatov? :)

 

MoM for meg i dag blir helt klart Fletcher. For en fuckings stjerne han har blitt. At han scorer mål i tillegg gjør det enda bedre. Syns også Carrick var veldig god i dag. Owen, æsj, få inn Welbeck.

Jeg er så glad for at han fortsatt ikke er en "stjerne". For å bli en "stjerne" må du bruke langt mer hårchele, men han er for meg blandt eliten i verden, selv om andre supportere ser på han som en middelmådig spiller. Det er det som gjør han så utrolig fantastisk for meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig om Lukaku, en annen som har kommet fra Belgisk fotball de siste årene er Eden Hazard på Lille! Stort potensial på gutten, og det er jo også Axel Witsel og Steven Defour som er på vei ut i Europa (synd at Witsel mistet mye respekt pågrunn av taklingen på han duden på det laget for litt siden).

 

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med at vi vinner 3-0, selv om vi kanskje ikke hadde tidenes kamp idag :)

 

Noen som vet hvor lenge det er til Hazza er tilbake?

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

 

Må si meg enig om Lukaku, en annen som har kommet fra Belgisk fotball de siste årene er Eden Hazard på Lille! Stort potensial på gutten, og det er jo også Axel Witsel og Steven Defour som er på vei ut i Europa (synd at Witsel mistet mye respekt pågrunn av taklingen på han duden på det laget for litt siden).

 

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med at vi vinner 3-0, selv om vi kanskje ikke hadde tidenes kamp idag :)

Noen som vet hvor lenge det er til Hazza er tilbake?

 

Står nov/des på United.no iallefall. :)

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Nani bør få sjansen på høyre

 

Dette er eg enig i og har sagt det flere ganger. Derfor eg ble litt overrasket når Valencia ble kjøpt inn.

 

Nani får nå neimen ikke mye sjanser vil eg si. Men regner med at SAF har en aldri så liten plan. Om det er salg eller "vente litt og se" så stoler eg igrunn på han. Tror allikevel at hadde Nani fått samme tilliten som Ronaldo så hadde Nani også vært god. Like god spørs, men god nok for United hvertfall.

Lenke til kommentar

- Hindrer unggutta våre spilletid.

- "Gammel" (29) og har ingen fremtid

- Dårlig avslutter. Ja, du leste rett. Brenner store sjanser i alle kamper han har vært involvert i. Senest i dag var han alene med keep, men somlet det borti i natta.

- Treig. Nada rykk

- Svak. Kvinnenivå

- Skadeutsatt

- Lite spillende. Føles som det er 10 mann på banen. Gjemmer seg bort og dersom han er med i spillet, er det kunn for å slå støttepasning eller evt slå ballen til motstanderen.

 

Owen. Som ikke kan leve på City kampen resten av sesongen. Fyren har vært utter crap sålangt, som folk flest spådde. Det eneste positive med Owen er at han var gratis.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Jeg blir bare mer og mer glad i "noodlehair" altså. :love:

 

 

VDS - 7 Good. He does get on my nerves sometimes. We're 3-0 up, with a minute of stoppage time to go, and VDS decides to waste three quarters of it taking a goal kick. Why?

 

Rafael - 6 Only problem I had with the booking was that somehow he ended up sprawled across the floor while Saha continued running off with the ball. When you're shit at defending badly, you know you have a problem. That stupid story about the wedding ring was mentioned again.

Vidic - 7 Elbowed someone in the face

Orange - 7 His head actually does look like an orange now...an orange with a face on it

Evra - 9 Does Patrice Evra play for Manchester United, or does Manchester United play for Patrice Evra? It's getting hard to tell.

 

Valencia - 8 Running

Carrick - 7 Controlled the ball, but then he was up against some 16 year old kid and an inflatable tube man

Fletcher - 8 Only thing that's really missing now is the goalscoring, and odd screamer from outside the box...hehehe

Giggs - 6 Ridiculously good at football. Rest time has arrived

 

Owen - 6 If you play in that way you just have to score goals to justify yourself.

Rooney - 6 Lazy passes don't make you look cool Wayne, that's Dimitar's job, and besides, when he does it the ball goes to someone on our team.

 

Subs:

Obertan - head

Scholes - Created goal

Gibson - Came on

 

Fallaini - it's somehow become legal for him to elbow people on the grounds that he does it all the time so it must be ok

Lucas Neill - Every time his name is mentioned it reminds me of Star Wars

 

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Jeg må ta av meg hatten for de som mener Owen er et tabbekjøp, og som ikke mener at han er god nok for United og Premier League. Fyren er klasse til å posisjonere seg, og er også flink med løpene sine. Fyren er også en knall avslutter. Eneste minuset med han er at han ikke er god en mot en situasjonene.

Lenke til kommentar
Man kan ta det argumentet, men det hadde vert verre om han ikke skapte noe. Greier man å komme til sjangser så er man en trussel.

Ikke når man bommer på 90% av sjansene andre skaper for han. Det er ikke mye han gjør ut av seg på egenhånd, foruten et par smarte løp her og der. Jeg er temmelig sikker på at også jeg kunne scoret et mål i blant for et lag som slår 140978 baller inn i boksen pr kamp. Enten det er innlegg eller småspill det er snakk om. Poenget står, Owen er ikke god nok. Men jeg skal respektere at andre er uenig, selv om det er utenfor min fatteevne ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...