Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Obertan er svak sålangt.

 

Carrick har allerede fått gult kort, så jeg tror det er en mer avgjørende faktor for at han blir bytta ut, enn at han er et gult kort ifra karantene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, hva sier Valenica haterne/klagerne nå :)?

Hva vil du fram til? Han scorte et deflection-goal.

 

Og nei, jeg er ikke en Valencia-hater.

Poenget mitt er at Valencia er utrolig viktig, men de fleste klager på at han ikke bruker venstre slegga si, hvorfor skal han det da han er utrolig god med høyreslegga? Bedre med gode innlegg på den, enn noen komplett rævva på venstra.

 

Idag står han med et mål og en målgivende, synes mange her inne var tidlig ute med å dømme han!

 

Det var det :)

Hvorfor skal han bruke begge bena i moderne fotball? Det spørsmålet er en mindtwister må jeg si. Du anklager folk for å være tidlig ute med og dømme han, selv glorifiserer du han etter en kamp som kommer etter X antall relativt usynlige.

 

Valencia er en spiller med begrenset reportoar foreløpig, men han har har nå utviklet seg på den korte tiden han har vært i United. Nå klarer han å skjære inn, og er straks en større trussel. Jeg vil fortsatt si at jeg ikke helt har sett det geniale i det kjøpet. Et godt kjøp, men at han skal kunne forsvare at vi ikke handler inn nye vinger fremover? Jeg vet ærlig talt ikke. Han har store kvaliteter, men det har også Nani.

 

Uansett. God kamp, vi slår Everton på halv maskin. Noe som er imponerende. Fletcher er tilbake der han skal være, som en gud sentralt. Mannen er vårt klare førstevalg for tiden. Carrick gjør også en grei figur i en kamp han egentlig gjorde på cruisekontroll. Rafael er strålende både defensivt og offensivt idag. Det er egentlig ikke noen å klage på, litt shaky defensivt. Noe som kanskje skyldtes at det rett og slett ble sløvt mot et slapt Everton.

Lenke til kommentar
Obertan er svak sålangt.

 

Carrick har allerede fått gult kort, så jeg tror det er en mer avgjørende faktor for at han blir bytta ut, enn at han er et gult kort ifra karantene...

Obertan var frisk. En dårlig berøring grunnet innbytter puls, men var ellers leken sammens med Evra flere ganger. Dessuten beviser han sin fotballhjerne ved å gå på gode løp. Nå skal man heller ikke glemme at både Everton og United var i feriemodus det siste kvarteret og han fikk lite å jobbe med. Forventer en startplass mot Besiktas.

 

Ang Carrick: kudos for et flott mål, men han er altfor defensiv når Fletcher også er på banen.

 

Motm: Lett Valencia. Strålende. Ha tålmodighet, han blir bare bedre og bedre.

 

edit: leif

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Greit nok at han var nervøs, men at han tripper som om han var på Fashion Week, og skal ta "ball rolls" i stedet for å aksellerere er litt unødvendig. Han mottar ballen, tar to oversteg, og slår ballen i støtte. Jeg savner at han tørr prøve å utfordre, om han mister ballen et par ganger hadde ikke gjort noe uansett.

 

Ellers er Obertan på god vei, selv om jeg ikke tror han blir noe bedre enn en halvveis middelmådighet blant så mange andre i United-historien. £3 er ikke det store tapet, men jeg savner entertainere i dagens Unitedlag. Valencia er helt grei, men lager han noe show? Slå ballen og løpe som et helvete etter? Rykket er bra, men jeg synes at United er kjedelige. Nani er show, men han gjør så mange forskjellige typer feil at jeg av og til vondt av å se på han. På tross av det, så har han det største potensialet i dagens tropp, sammen med Anderson, skal komme tilbake til han en annen gang. Kampen var for min del et gjesp.

 

Det er ikke til å legge skjul på at jeg savner Ronaldo.

 

Men jeg klager ikke, vi vant 3-0. Og 3-0 er vel egentlig ikke middelmådig.

 

egentlig ganske håplaust og sette på ein ving på 2-0 og forvente fyrverkeri, fryd og gammen. då er det kontrollerings-modus, og ikkje offensiv satsing.
Det er det ingen som forventer heller, men jeg så ikke at han runda en eneste spiller. Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Valencia er helt grei, men lager han noe show? Slå ballen og løpe som et helvete etter? Rykket er bra, men jeg synes at United er kjedelige. Nani er show, men han gjør så mange forskjellige typer feil at jeg av og til vondt av å se på han. På tross av det, så har han det største potensialet i dagens tropp, sammen med Anderson, skal komme tilbake til han en annen gang. Kampen var for min del et gjesp.

Hallo. Berbatov? :)

 

MoM for meg i dag blir helt klart Fletcher. For en fuckings stjerne han har blitt. At han scorer mål i tillegg gjør det enda bedre. Syns også Carrick var veldig god i dag. Owen, æsj, få inn Welbeck.

Lenke til kommentar

Valencia is still a one-trick pony, men han spilte en god kamp. Evertonforsvarerene gjorde dessuten en slett jobb i å tvinge han til å bruke venstrebeinet, men kampen passet han bra. Han var flinkere til å utfordre backen, kuttet innover og hadde en målgivende og et mål. Obertan er iallefall modig nok til å gå ut på Old Trafford og vise frem finterepertoaret sitt, det er "gutsy". Han har uten tvil et stort potensial, har vært positiv siden begynnelsen når det gjelder han og det han viste for reservene til å begynne med dempet ikke akkurat forventningene mine. Det gjenstår fortsatt å se om han kan avslutte eller slå innlegg for så langt har han ikke vist et eneste godt innlegg eller skudd.

 

Nani bør få sjansen på høyre, stortspiller der for Portugal og skuffende å se at han ikke en gang er med itroppen. Jeg satser derimot på at han spiller fra start mot Besiktas. SAF vil gi han tillit i Europa.

Lenke til kommentar

Raste: Kommentatoren sa dessverre masse piss i dag. Kan ikke alltid tro på han. :p

 

Ellers er Obertan på god vei, selv om jeg ikke tror han blir noe bedre enn en halvveis middelmådighet blant så mange andre i United-historien. £3 er ikke det store tapet, men jeg savner entertainere i dagens Unitedlag. Valencia er helt grei, men lager han noe show? Slå ballen og løpe som et helvete etter? Rykket er bra, men jeg synes at United er kjedelige. Nani er show, men han gjør så mange forskjellige typer feil at jeg av og til vondt av å se på han. På tross av det, så har han det største potensialet i dagens tropp, sammen med Anderson, skal komme tilbake til han en annen gang. Kampen var for min del et gjesp.

 

Det er ikke til å legge skjul på at jeg savner Ronaldo.

Kan egentlig ikke forvente noe annet når man nesten ikke bruker penger etter at Ronaldo går. Nani er for ujevn i prestasjonene, Valencia er en helt grei ving, Obertan har ikke spilt all verdens så langt, og Giggs begynner å bli gammel (selv om han fortsatt er fantastisk). Tror SAF har mistet tilliten til Nani nå, for han burde ha spilt etter den fine Portugal-kampen. Hvis Nani går, MÅ vi bruke penger i januar.

 

På en annen side, så ser jeg hva SAF prøver å gjøre. Han gjorde Ronaldo best, og vil gjøre det samme med Valencia/Obertan. Greit nok det, men vi trenger fortsatt en kvalitetsving. Helst i januar.

 

 

Når man først er inne på spillerkjøp, løp og kjøp Romelu Lukaku! Rett og slett en syk spiss på Anderlecht. Fyren er like gammel som meg, men er 20 cm høyere (192 cm) og veier 30 kg mer enn meg (95 kg). I en alder av 16 år, så har han blitt en fast spiller på det belgiske laget. Allerede en syk spiller i lufta, tørr ikke tenke på hvor god han blir når han er ferdig utviklet. Selv om han er stor og sterk, så blir han regnet som en hurtig spiller. Så langt har han scoret 8 mål på 11 kamper (561 minutter), de fleste av dem som innbytter (scoret ett i kampen som pågår nå, ikke tatt med i regningen). Fyren har sagt at foreløpig vil være i Anderlecht, men United burde prøve seg på han med en gang de har muligheten.

 

Lenke til kommentar

Må først gi credit til Latias. Du var en ren spammer (ikke noe vondt ment), men har faktisk blitt en som poster lengre, gode innlegg som bidrar til diskusjon her. Ikke bare pga. ditt siste innlegg, men mer den siste perioden. Du poster fortsatt mye, men kvaliteten på innleggene har steget helt enormt.

 

Vil først si at kampen i dag var dørgende kjedelig. Løftet ikke engang et øyebryn når vi scoret. Så kjedelig var det faktisk. Kjedelig eller ikke, vi slår Everton 3-0 på halvt gir. Endelig viser vi faktisk at vi slipper å sitte å bite negler til kampen blåses av. 3-0 i en kontrollert kamp er helt fantastisk! Vi har en grei terminliste framover nå og jeg håper at vi tetter innpå Chelsea ved årsskiftet. Everton er jo heller ikke et dårlig lag, slik det så ut til i dag. Ellers er jeg drita, så håper på gode tilbakemeldinger på et skrive-feilfritt innlegg. Håper jeg er en inspirasjon for fylliker all around the United-thread.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...