Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Walk in the park..Vi har spilt på halvt gir hele kampen mot et lag som er mer tannløs enn b-laget til notodden på en dårlig dag.Passer fint egentlig til onsdag.

Du har visst ikke fulgt med A-laget til Notodden i årets sesong du :p De var rett og slett rævva! Flaut at Alta gikk på smell borte mot de :) Dog de vant på dommertabbe...

Lenke til kommentar
Walk in the park..Vi har spilt på halvt gir hele kampen mot et lag som er mer tannløs enn b-laget til notodden på en dårlig dag.Passer fint egentlig til onsdag.

Du har visst ikke fulgt med A-laget til Notodden i årets sesong du :p De var rett og slett rævva!

 

Ja, det er det Corey skriver Sameboe.... :no:

Lenke til kommentar
Hmm, hva sier Valenica haterne/klagerne nå :)?

Hva vil du fram til? Han scorte et deflection-goal.

 

Og nei, jeg er ikke en Valencia-hater.

Poenget mitt er at Valencia er utrolig viktig, men de fleste klager på at han ikke bruker venstre slegga si, hvorfor skal han det da han er utrolig god med høyreslegga? Bedre med gode innlegg på den, enn noen komplett rævva på venstra.

 

Idag står han med et mål og en målgivende, synes mange her inne var tidlig ute med å dømme han!

 

Det var det :)

Lenke til kommentar
Walk in the park..Vi har spilt på halvt gir hele kampen mot et lag som er mer tannløs enn b-laget til notodden på en dårlig dag.Passer fint egentlig til onsdag.

Du har visst ikke fulgt med A-laget til Notodden i årets sesong du :p De var rett og slett rævva! Flaut at Alta gikk på smell borte mot de :) Dog de vant på dommertabbe...

 

Haha..jeg ville ikke støte noen ved å si a-laget,så jeg safet med b-laget..regner med det er et standard 5.div lag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...