Stonemeister Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Fy faen så beroligende Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det var liksom et så... "lett" mål av Carrick! Bra SAF ikke hørte på Plagieus, Anderson scorer jo ikke Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Få ut Carrick asap.Giggsy har ikke vært allverden så langt. Pøh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Gøy at midtbanespillerne våre scorer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Men hadde vært fint om spissene scorte litt og innimellom.... Rooney var jo farlig nære isted da Blir spennende å se hva Obertan kan finne på nå. Håper han får ting til. Endret 21. november 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) jippi, Obertan. Endret 21. november 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Håper Obertan goaler Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Valencia, bare smiler og hever neven han. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hmm, hva sier Valenica haterne/klagerne nå ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Valencia, bare smiler og hever neven han. Det er fordi det var deflection mål. Ikke godt nok for han det. "Lamps mål" hever de seg over i United. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Walk in the park..Vi har spilt på halvt gir hele kampen mot et lag som er mer tannløs enn b-laget til notodden på en dårlig dag.Passer fint egentlig til onsdag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Faen. Trodde det skulle bli en kjedelig 2. omgang, så jeg gikk fra puben. Ikke gøy å se kamp alene. Tabbe likevel merker jeg nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hmm, hva sier Valenica haterne/klagerne nå ? Hva vil du fram til? Han scorte et deflection-goal. Og nei, jeg er ikke en Valencia-hater. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Walk in the park..Vi har spilt på halvt gir hele kampen mot et lag som er mer tannløs enn b-laget til notodden på en dårlig dag.Passer fint egentlig til onsdag. Du har visst ikke fulgt med A-laget til Notodden i årets sesong du De var rett og slett rævva! Flaut at Alta gikk på smell borte mot de Dog de vant på dommertabbe... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Valencia, bare smiler og hever neven han. Det er fordi det var deflection mål. Ikke godt nok for han det. "Lamps mål" hever de seg over i United. Ja, stemmer. Edit. Carlos Tevez hat sangen synges utover stadion. Endret 21. november 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Walk in the park..Vi har spilt på halvt gir hele kampen mot et lag som er mer tannløs enn b-laget til notodden på en dårlig dag.Passer fint egentlig til onsdag. Du har visst ikke fulgt med A-laget til Notodden i årets sesong du De var rett og slett rævva! Ja, det er det Corey skriver Sameboe.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hmm, hva sier Valenica haterne/klagerne nå ? Hva vil du fram til? Han scorte et deflection-goal. Og nei, jeg er ikke en Valencia-hater. Poenget mitt er at Valencia er utrolig viktig, men de fleste klager på at han ikke bruker venstre slegga si, hvorfor skal han det da han er utrolig god med høyreslegga? Bedre med gode innlegg på den, enn noen komplett rævva på venstra. Idag står han med et mål og en målgivende, synes mange her inne var tidlig ute med å dømme han! Det var det Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Walk in the park..Vi har spilt på halvt gir hele kampen mot et lag som er mer tannløs enn b-laget til notodden på en dårlig dag.Passer fint egentlig til onsdag. Du har visst ikke fulgt med A-laget til Notodden i årets sesong du De var rett og slett rævva! Flaut at Alta gikk på smell borte mot de Dog de vant på dommertabbe... Haha..jeg ville ikke støte noen ved å si a-laget,så jeg safet med b-laget..regner med det er et standard 5.div lag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Herlig å se Gibson på banen igjen. Kanskje et langskuddmål hadde vært noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå