Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Van der Sar

Rafael - Vidic - Brown - Evra

Valencia - Fletcher - Carrick - Giggs

Rooney - Owen

 

Subs: Kuszczak, De Laet, Anderson, Scholes, Welbeck, Obertan, Gibson.

 

Hva Fa..?Berba?

 

Rart at Nani går fra å være banens beste i en livsviktig kvalik til å ikke bli med i troppen engang.

 

By the way,bare jeg som ser Sunderland - Arsenal?Darren Bent kunne jeg tenkt meg på OT!

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hadde vært sykt morro med Obertan fra start, selv om jeg tror han kommer til å spille CL-kampen.

 

Btw, er det bekreftet at Cahill, Osman og Pienaar ikke spiller?

Tror du ikke på meg, så får du sjekke Evertonfc.com

Lenke til kommentar

Problemer? Jeg er vel over gjennomsnittet engasjert i klubben.

 

Berbatov har vært vår viktigste brikke offensivt i år, og Nani fortjener virkelig en sjangse etter to gode prestasjoner mot Bosnia. Berba spilte jo for noen dager siden, ingen intens match, men håper det er fordi han er sliten. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke er på benken. Ikke med Nani heller. Virker som at Fergie satser på de spillerne som ikke var ute og spilte landslag ellerno.

 

Hadde vært sykt morro med Obertan fra start, selv om jeg tror han kommer til å spille CL-kampen.

 

Btw, er det bekreftet at Cahill, Osman og Pienaar ikke spiller?

Tror du ikke på meg, så får du sjekke Evertonfc.com

Howard

 

Neill

Yobo

Distin

Baines

 

Gosling

Rodwell

Heitinga

Cahill

 

Fellaini

Saha

 

Cahill spiller.

 

edit: Flyr avgårde til pub-en. Lykke til :) 3xRooney!

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

At Nani utelates igjen plager meg ikke nevneverdig. Hva han gjør på landslaget er irrelevant, og det SAF må forholde seg til er at han er dårlig for oss. Hjelper ikke skylde på manglende sjanser heller, da han aldri tar vare på de han får.

 

Meget skuffet over laget. Spår en grå kamp blottet for krativitet fremover. Ingen Berbatov, Obertan eller Ando.

Lenke til kommentar
At Nani utelates igjen plager meg ikke nevneverdig. Hva han gjør på landslaget er irrelevant, og det SAF må forholde seg til er at han er dårlig for oss. Hjelper ikke skylde på manglende sjanser heller, da han aldri tar vare på de han får.

 

Meget skuffet over laget. Spår en grå kamp blottet for krativitet fremover. Ingen Berbatov, Obertan eller Ando.

Vi har fortsatt Giggs der, jeg tror nok dette går veien. Det er tross alt grå Everton vi møter. Jeg frykter kun Saha.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Problemer? Jeg er vel over gjennomsnittet engasjert i klubben.

 

Berbatov har vært vår viktigste brikke offensivt i år, og Nani fortjener virkelig en sjangse etter to gode prestasjoner mot Bosnia. Berba spilte jo for noen dager siden, ingen intens match, men håper det er fordi han er sliten. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke er på benken. Ikke med Nani heller. Virker som at Fergie satser på de spillerne som ikke var ute og spilte landslag ellerno.

 

Hadde vært sykt morro med Obertan fra start, selv om jeg tror han kommer til å spille CL-kampen.

 

Btw, er det bekreftet at Cahill, Osman og Pienaar ikke spiller?

Tror du ikke på meg, så får du sjekke Evertonfc.com

Howard

 

Neill

Yobo

Distin

Baines

 

Gosling

Rodwell

Heitinga

Cahill

 

Fellaini

Saha

 

Cahill spiller.

 

edit: Flyr avgårde til pub-en. Lykke til :) 3xRooney!

Flaut å bli lurt av Moyes ang Cahill :(

Lenke til kommentar

Skulle ønske Owen gjorde mer av det han kan, ligge på offsiden og gå på løp.

 

Å se han møte ballen og føre den på Rooney måten svir i øynene. Han er ikke god til det!

 

Ellers så synest eg det er solid sålangt av United. Bare ikke trykket avtar nå så tror eg det første målet sitter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...