genser Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Ikke Berbatov, ikke Anderson. Vi får se :/ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Van der Sar Rafael - Vidic - Brown - Evra Valencia - Fletcher - Carrick - Giggs Rooney - Owen Subs: Kuszczak, De Laet, Anderson, Scholes, Welbeck, Obertan, Gibson. Hva Fa..?Berba? Rart at Nani går fra å være banens beste i en livsviktig kvalik til å ikke bli med i troppen engang. By the way,bare jeg som ser Sunderland - Arsenal?Darren Bent kunne jeg tenkt meg på OT! Endret 21. november 2009 av Corey Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Ingen Berbatov og ingen Nani. Jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Du har problemer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Du har problemer. Meg? Hvorfor? Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 En lagoppstilling gjør deg kvalm... Uansett, Sunderland med 7 poeng mot Liverpool, United og Arsenal. Ikke verst..! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Hadde vært sykt morro med Obertan fra start, selv om jeg tror han kommer til å spille CL-kampen. Btw, er det bekreftet at Cahill, Osman og Pienaar ikke spiller? Tror du ikke på meg, så får du sjekke Evertonfc.com Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Problemer? Jeg er vel over gjennomsnittet engasjert i klubben. Berbatov har vært vår viktigste brikke offensivt i år, og Nani fortjener virkelig en sjangse etter to gode prestasjoner mot Bosnia. Berba spilte jo for noen dager siden, ingen intens match, men håper det er fordi han er sliten. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke er på benken. Ikke med Nani heller. Virker som at Fergie satser på de spillerne som ikke var ute og spilte landslag ellerno. Hadde vært sykt morro med Obertan fra start, selv om jeg tror han kommer til å spille CL-kampen. Btw, er det bekreftet at Cahill, Osman og Pienaar ikke spiller? Tror du ikke på meg, så får du sjekke Evertonfc.com Howard Neill Yobo Distin Baines Gosling Rodwell Heitinga Cahill Fellaini Saha Cahill spiller. edit: Flyr avgårde til pub-en. Lykke til 3xRooney! Endret 21. november 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 At Nani utelates igjen plager meg ikke nevneverdig. Hva han gjør på landslaget er irrelevant, og det SAF må forholde seg til er at han er dårlig for oss. Hjelper ikke skylde på manglende sjanser heller, da han aldri tar vare på de han får. Meget skuffet over laget. Spår en grå kamp blottet for krativitet fremover. Ingen Berbatov, Obertan eller Ando. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 At Nani utelates igjen plager meg ikke nevneverdig. Hva han gjør på landslaget er irrelevant, og det SAF må forholde seg til er at han er dårlig for oss. Hjelper ikke skylde på manglende sjanser heller, da han aldri tar vare på de han får. Meget skuffet over laget. Spår en grå kamp blottet for krativitet fremover. Ingen Berbatov, Obertan eller Ando. Vi har fortsatt Giggs der, jeg tror nok dette går veien. Det er tross alt grå Everton vi møter. Jeg frykter kun Saha. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Hva skjer med at Premier League er blitt så forbanna ustabil i år? Merklige resultater nesten hver runde. Nærmer seg den ustabiliteten man har sett i Spania og Italia. Det liker jeg dårlig. Vansklig å spille på bra på oddsen for tiden... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Utifra det der ser det ut som Nani er ferdig i United. Å hva er det jeg har sagt ganske lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Problemer? Jeg er vel over gjennomsnittet engasjert i klubben. Berbatov har vært vår viktigste brikke offensivt i år, og Nani fortjener virkelig en sjangse etter to gode prestasjoner mot Bosnia. Berba spilte jo for noen dager siden, ingen intens match, men håper det er fordi han er sliten. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke er på benken. Ikke med Nani heller. Virker som at Fergie satser på de spillerne som ikke var ute og spilte landslag ellerno. Hadde vært sykt morro med Obertan fra start, selv om jeg tror han kommer til å spille CL-kampen. Btw, er det bekreftet at Cahill, Osman og Pienaar ikke spiller? Tror du ikke på meg, så får du sjekke Evertonfc.com Howard Neill Yobo Distin Baines Gosling Rodwell Heitinga Cahill Fellaini Saha Cahill spiller. edit: Flyr avgårde til pub-en. Lykke til 3xRooney! Flaut å bli lurt av Moyes ang Cahill Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Da er jeg klar for kamp. Fått meg projektor så nå blir det kamp på over 100 tommer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Var skikkelig skuffende resultater i Arsenal og pool kampen Oh the irony is hard to spot : D Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 At Nani er ikke på benken engang må eg si er merkelig hvis han ikke kom hjem med en liten skade. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Satser på seier i kveld. United 3-1 Everton 1xRooney 1xValencia 1xGiggs 1xSaha Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Skulle ønske Owen gjorde mer av det han kan, ligge på offsiden og gå på løp. Å se han møte ballen og føre den på Rooney måten svir i øynene. Han er ikke god til det! Ellers så synest eg det er solid sålangt av United. Bare ikke trykket avtar nå så tror eg det første målet sitter. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 FY FAAAEEEEN!!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Damn. PENT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå