Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bønna skåret rett etter at Ireland skåret, var det så vanskelig ;) ?

Poenget var at det stod bare 77 min: mål, benayoun. Pleier vanligvis å stå en beskrivelse av det som skjer i forkant av målet, men det gjorde det altså ikke. Beskrivelsen kom først etter jeg postet..

 

Er mange ganger det bare kommer at det er mål, så kommer beskrivelsen noen sekunder etterpå

Lenke til kommentar

Ja, kjempe morsomt. Spam kalles slikt.

 

Har bare kjapt lyst å nevne at 16.00 runda er nokså viktig for United i dag. Jeg er tvilende til at vi slår muskel-everton mht til hvor dårlig vi er til å forsvare innlegg i mot. Fellaini og Saha frykter jeg intenst. Jeg er redd vi taper poeng og derfor er det langt i fra gunstig om CFC og Arsenal vinner sine kamper. Noe de etter all sannsynlighet også gjør.

Lenke til kommentar
Ja, kjempe morsomt. Spam kalles slikt.

 

Har bare kjapt lyst å nevne at 16.00 runda er nokså viktig for United i dag. Jeg er tvilende til at vi slår muskel-everton mht til hvor dårlig vi er til å forsvare innlegg i mot. Fellaini og Saha frykter jeg intenst. Jeg er redd vi taper poeng og derfor er det langt i fra gunstig om CFC og Arsenal vinner sine kamper. Noe de etter all sannsynlighet også gjør.

Noen som må være i godt humør foran enn vanskelig kamp. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ja, kjempe morsomt. Spam kalles slikt.

 

Har bare kjapt lyst å nevne at 16.00 runda er nokså viktig for United i dag. Jeg er tvilende til at vi slår muskel-everton mht til hvor dårlig vi er til å forsvare innlegg i mot. Fellaini og Saha frykter jeg intenst. Jeg er redd vi taper poeng og derfor er det langt i fra gunstig om CFC og Arsenal vinner sine kamper. Noe de etter all sannsynlighet også gjør.

Slipper heldigvis unna Cahill. Videre er Osman og Pienaar også utenfor troppen. Everton er meget skadeskutte, og jeg ser ikke bort i fra at Saha får en føling en eller annen plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...