AnewZ Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Bønna skåret rett etter at Ireland skåret, var det så vanskelig ? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Folk her inne skjønner åpenbart ikke konseptet jinx. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Bønna skåret rett etter at Ireland skåret, var det så vanskelig ? Poenget var at det stod bare 77 min: mål, benayoun. Pleier vanligvis å stå en beskrivelse av det som skjer i forkant av målet, men det gjorde det altså ikke. Beskrivelsen kom først etter jeg postet.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 2-2 Weee. Pool will never win! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Liverpool kontrollerer nok dette inn til en komfortabel trepoenger. Som forventet. Aldri i verden om City kommer til å ta poeng på Anfield i dag, det hadde vært en stor skandale for et lag av Liverpools kaliber. Book it. Dere trenger ikke å takke meg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Bønna skåret rett etter at Ireland skåret, var det så vanskelig ? Poenget var at det stod bare 77 min: mål, benayoun. Pleier vanligvis å stå en beskrivelse av det som skjer i forkant av målet, men det gjorde det altså ikke. Beskrivelsen kom først etter jeg postet.. Er mange ganger det bare kommer at det er mål, så kommer beskrivelsen noen sekunder etterpå Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Trenger ikke det heller. 2-2 var det ultimate resultat. Heller H enn B mht til tabellsituasjonen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 YNWA! You'll never win anymore! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 YNWA! You'll never win again! Fixed Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 YNWA! You'll never win again! Fixed You'll never win anything. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Den var vel litt bedre, ja. Liverpool suger på døballer. Ikke rart de sjeldent vinner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 YNWA!You'll never win again! Fixed You'll never win anything. Den var enda bedre igjen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 YNWA!You'll never win again! Fixed You'll never win anything. Den var enda bedre igjen. Leste den på Facebook engang, skal si den blir synges ofte når det er Pool fans i nærheten. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Ja, kjempe morsomt. Spam kalles slikt. Har bare kjapt lyst å nevne at 16.00 runda er nokså viktig for United i dag. Jeg er tvilende til at vi slår muskel-everton mht til hvor dårlig vi er til å forsvare innlegg i mot. Fellaini og Saha frykter jeg intenst. Jeg er redd vi taper poeng og derfor er det langt i fra gunstig om CFC og Arsenal vinner sine kamper. Noe de etter all sannsynlighet også gjør. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Ja, kjempe morsomt. Spam kalles slikt. Har bare kjapt lyst å nevne at 16.00 runda er nokså viktig for United i dag. Jeg er tvilende til at vi slår muskel-everton mht til hvor dårlig vi er til å forsvare innlegg i mot. Fellaini og Saha frykter jeg intenst. Jeg er redd vi taper poeng og derfor er det langt i fra gunstig om CFC og Arsenal vinner sine kamper. Noe de etter all sannsynlighet også gjør. Noen som må være i godt humør foran enn vanskelig kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Ja, kjempe morsomt. Spam kalles slikt. Har bare kjapt lyst å nevne at 16.00 runda er nokså viktig for United i dag. Jeg er tvilende til at vi slår muskel-everton mht til hvor dårlig vi er til å forsvare innlegg i mot. Fellaini og Saha frykter jeg intenst. Jeg er redd vi taper poeng og derfor er det langt i fra gunstig om CFC og Arsenal vinner sine kamper. Noe de etter all sannsynlighet også gjør. Slipper heldigvis unna Cahill. Videre er Osman og Pienaar også utenfor troppen. Everton er meget skadeskutte, og jeg ser ikke bort i fra at Saha får en føling en eller annen plass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Hadde vært sykt morro med Obertan fra start, selv om jeg tror han kommer til å spille CL-kampen. Btw, er det bekreftet at Cahill, Osman og Pienaar ikke spiller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Van der Sar Rafael - Vidic - Brown - Evra Valencia - Fletcher - Carrick - Giggs Rooney - Owen Subs: Kuszczak, De Laet, Anderson, Scholes, Welbeck, Obertan, Gibson. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Skal jo være mulig å slå Everton med det laget der Moro at Rafael er tilbake i startoppstillingen etter lang tid borte med skade. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Utifra det der ser det ut som Nani er ferdig i United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå