Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Må nok være så rolig som mulig og skal ikke ha på meg United drakt dessverre, det hadde bare vært dumt. Men når vi satt på OT og så Utd - Arsenal var det faktisk en der som satt litt bak oss som var Arsenal supporter og ropte "Come on Arsenal" hele tiden hun var faktisk jævlig irriterende og alle så på henne som hun var dum. Så ja. Men jeg måtte jo return the favour til broren min, og er nok greit å oppleve hjemmefansen på en annen stadion spesielt siden det er toppkamp og greier og, så jeg er fornøyd. Utd er jo på banen uansett. :)

Kast utpå en badeball. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir gøy hvis vi scorer, haha. Skal ikke være lett å feire der nei. Går med en stor jakke eller noe og dekker hodet under og feirer litt til meg selv. Kanskje bare se på bortesupporterne våre og se at de feirer nok for meg og. ;)

Blir en herlig opplevelse nonetheless og håper først og fremst på at det blir en jævlig bra kamp. Det blir det nesten alltid når vi møter Arsenal, så!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Må nok være så rolig som mulig og skal ikke ha på meg United drakt dessverre, det hadde bare vært dumt. Men når vi satt på OT og så Utd - Arsenal var det faktisk en der som satt litt bak oss som var Arsenal supporter og ropte "Come on Arsenal" hele tiden hun var faktisk jævlig irriterende og alle så på henne som hun var dum. Så ja. Men jeg måtte jo return the favour til broren min, og er nok greit å oppleve hjemmefansen på en annen stadion spesielt siden det er toppkamp og greier og, så jeg er fornøyd. Utd er jo på banen uansett. :)

 

Ha på deg Arsenal drakt og når vi scårer så tar du av deg drakten og viser Manchester United drakten du har under.

 

Så har vi andre her en innsamlings aksjon til de pårørende.

Lenke til kommentar
Fotballens første enda største superstjerne. Den 5 Beatles som de kalte ham. Fyren mottok i sin prime over tusen brev pr dag sies det...

 

Uten tvil den største fotballspilleren i Storbritannias historie. En av sportens all time greats :)

 

Som United supporter er jeg stolt over heie på samme klubb som George Best spilte for. Fikk aldri oppleve han spille dessverre.

 

Og bare så folk er klar over det - det er ikke mulig å lage skrytevids av spillere fra hans generasjon, da langt i fra alle kamper ble vist på tv som i dag.

 

Herlige videoer og for de som vil se hvor fantastisk Best var så er det bare å se finalen i 68', absolutt fantastisk.

 

@Sir Zu Zwat: Jeg vet ikke om du prøver å være morsom eller noe, i så tilfelle feiler du. Hvis du ikke har noe å bidra med så er det bedre om du holder deg unna tråden.

Lenke til kommentar

Når det er bevisst trolling så... er det vel best å holde seg unna?

_____________________________

Fra Wayne Rooneys street striker forresten:

 

"Whos the best player you've ever played with?"

 

"Probably Paul Scholes" - Rooney :love:

 

EDIT: Hvis noen vet hvor jeg kan finne episode 2 i første sesong så er jeg evig takknemlig.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Welcome back, EPL!

 

Har ikke vært våken 9 på mange uker kjennes det ut som, og dette er til tross at jeg la meg i 5-tiden i natt. Får ikke sove, for gleder meg så mye til å se ekte fotball igjen. Starter med Liverpool - City om 4 timer og 30 minutter. Så blir det vel Chelsea - Wolves i 16-tiden.

 

Merker at jeg blir grinete med poengtap mot Everton nå, nå som jeg har venta så lenge.

 

VDS

Rafael - Vidic - Brown - Evra

Nani - Fletch - Ando - Giggs

Rooney - Berbatov

 

Mulig jeg er alene om dette laget, det virker som at jeg foretrekker midtbanen ganske annerledes enn de fleste. Giggs har ikke spilt på lenge, pga landslagspauser. Gjerne Obertan fra 60. minutt. Nani over på høyre. Rafael og Brown i mangel på OShea og Evans/Ferdinand. Om Carrick er tilbake er jeg kanskje for å starte med han, og vrake Anderson. Carrick sin formkurve i år har vært brilliant, og nå som han nærmer seg toppen er det synd om den ikke får fortsette å vokse.

Lenke til kommentar

Eneste som holder Hazza igjen er visstnok problemer med selvtilliten.

 

“He is training very well,It is more of a confidence thing for the lad to come back into real full training with us. He is doing real good work for the physios but not at a competitive level at the moment. Having been out for a year and two months we are of the mind that take our time and don’t rush it.”
Lenke til kommentar

Park spilte for Sør Korea i landslagpausen, så han må ha begynt å trene med guttene by now. :)

 

PL PL PL! :D

 

Btw, se Sunderland - Arsenal 16.00 da, Chels kampen blir ikke noe gøy å se på.

 

13.45 Pool - City

 

16.00 Sunderland - Arsenal

 

18.30 MAN UTD - Everton

 

Premier League, how I fucking love yaaa!! :D:love: Da stakk jeg til Scotsman med City-naboen min. Hva vil dere se i første kampen egentlig? Vil gjerne se røde kort og stygge taklinger men utenom det liksom. Uavgjort? Vil ihvertfall ikke at Pool skal vinne, som vanlig. Have fun guys!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Frem til kl. 16 i dag er jeg City-fan. Som jeg sa før sesongen, City er ikke en konkurrent i år. De har kanskje brukt masse penger, men de siste månedene har vi sett at samspillet ikke har stemt. Hjelper ikke å bare kjøpe toppspillere, man må faktisk bygge opp laget. Selv om begge lagene er ute på bærtur for tiden, så er Liverpool et farligere lag. Rivaliseringen er også større, derfor hadde det gledet meg om City vant på Anfield. :)

Lenke til kommentar
Kjenner jeg blir litt irritert når den manageren på øya som har vært i media for å kritisere hele dommerstaben i England går ut å sier at dommeren som dømte Frankrike-Irland gjorde det bra:

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/f...en-3020214.html

 

Hadde det vært hans lag så hadde nok han røket på en karantene til.

Herrejesus. Du klarer faktisk å overse hele poenget.

Lenke til kommentar
Kjenner jeg blir litt irritert når den manageren på øya som har vært i media for å kritisere hele dommerstaben i England går ut å sier at dommeren som dømte Frankrike-Irland gjorde det bra:

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/f...en-3020214.html

 

Hadde det vært hans lag så hadde nok han røket på en karantene til.

 

Leste du i hele tatt artikkelen? Jeg er uenig med SAF og mener at dommeren skal og bør ha sett og dømt på det, men hvis dommeren ikke så det så kan han faktisk ikke dømme på det, og i resten av kampen var han god. Rosetti kan ikke dømme hver eneste kamp og dermed vil vi få kontroversielle saker som dette. Han følger jo opp med å si at han ønsker videodømming. Jeg vet ikke hva som irriterer deg der for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...