archanios Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Rio er nok definitivt ute. Evans står det ingenting om på United.no, men Physioroom.com melder at både Evans og Carrick er "doubtful" til helga, mens O'Shea som gjekk av med skade i kampen mot Frankrike, skal vere "Very doubtful". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Giggs, ja. Hadde glemt han helt. Mtp. at han ikke spiller for landslaget, så har han hatt to ukers fri. Da satser jeg på Fletcher - Giggs på midten. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Se filmen hos Youtube Aldri sett Rio som keeper. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 O'shea er mye bedre. Ahhh, endelig fått Cl-finalen mot Chelsea på Blu-ray. Orgasme i 1080p. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Se filmen hos Youtube Aldri sett Rio som keeper. Argh, du måtte minne meg på den kampen? Michael Carrick brant, hands down, tidenes sjanse. Vi hadde vunnet The Treble, og så går Pompey hen og vinner en av de mest ufortjente kampene jeg har sett. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Pluss den åpenbare straffen vi ikke fikk da en Disten ... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Trenger man å vite betydningen av ordet "ufortjent", er det bare å se United - Pompey i reprise. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Trenger man å vite betydningen av ordet "ufortjent", er det bare å se United - Pompey i reprise. Du har også en viss FA-cup finale mot Arsenal for de som føler seg balansert. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Noen som har video av Berbs to scoringer i går? "Berbatov Malta" gir ingen resultater på youtube. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Jeg pleier alltid å sjekke spilletrådene på united.no- forumet. http://www.101greatgoals.com/videodisplay/3955769/ Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Takktakk. Ikke så mye å se på akkurat, men.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Skal bli godt å få tilbake litt PL og United kamper igjen nå. Håper eg klarer å få til å få sett så mye som mulig av Everton kampen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Maradona good, Pele better, George Best. Intervju 1972, for svensk tv på Old Trafford. Endret 20. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Fantastisk. Moren min, som har null interesse for fotball, satt som liten klistret foran skjermen hver uke for å se han spille. Og hun prater fortsatt om han. Endret 20. november 2009 av Points Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Hum. Mora di er gammel Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 De fleste mødre er det. Hvis ikke har dem sansynligvis ødelagt livet sitt 18 år frem i tid. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 De fleste mødre er det. Hvis ikke har dem sansynligvis ødelagt livet sitt 18 år frem i tid. Hehe. Mamma er 39 (jeg er 19). Det ble da folk av oss begge Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Du er mao. et resultat av mye alkohol og lite beskyttelse. Endret 20. november 2009 av Points Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Fotballens første enda største superstjerne. Den 5 Beatles som de kalte ham. Fyren mottok i sin prime over tusen brev pr dag sies det... Uten tvil den største fotballspilleren i Storbritannias historie. En av sportens all time greats Som United supporter er jeg stolt over heie på samme klubb som George Best spilte for. Fikk aldri oppleve han spille dessverre. Og bare så folk er klar over det - det er ikke mulig å lage skrytevids av spillere fra hans generasjon, da langt i fra alle kamper ble vist på tv som i dag. Endret 20. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Ah, gotta love him http://fotball.aftenposten.no/england/article155980.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå