Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyrlen, sikker på at det ikke var mot Wigan når han scorte rett før slutten etter Wigan hadde halt tid da de ledet 0-1 nesten hele kampen? Husker ikke at det var noe slikt som skjedde mot oss.. Var i den perioden Arsenal snudde så mange kamper på Emirates (første sesongen der vel) etter de lå under; 06/07.

Lenke til kommentar
Hyrlen, sikker på at det ikke var mot Wigan når han scorte rett før slutten etter Wigan hadde halt tid da de ledet 0-1 nesten hele kampen? Husker ikke at det var noe slikt som skjedde mot oss.. Var i den perioden Arsenal snudde så mange kamper på Emirates (første sesongen der vel) etter de lå under; 06/07.

Nei jeg er 100% sikker på at det var mot Sar han gjorde det, å Henry var sjeldent måteholden i sin feiring overfor motstandere. Men dette målet er rett og slett på linje med Maradona sitt.

Lenke til kommentar

Enig i at Videodømming ikke kunne kommet fortere, med tanke på hvor sinnsykt mye dommertabber som sjer nå fortide, spesielt denne sesongen, og da snakker jeg ikke bare om ting som går mot United. Jeg forstår ikke tankegangen om å ikke ha videodømming egentlig. ( "nei det skal gå ann å lure spillet litt derfor så blir det ingen videodømming?") Det er en skam at så mye spiller jukser nå fortiden, og da tenker jeg spesielt på filming som har tatt helt av nå fortiden, og jeg som trodde det skulle roe seg litt ned etter en Ronaldo som falt lett.

 

Etter hvert for så begynner jeg å tenke at han faen meg ikke var så mye verre enn de andre i PL, han var faktisk forbi spillere og ble fellt i mesteparten av gangene, problemet var bare at han fallt så lett at vi glømmer ut at det faktisk var kontakt, han hadde også stor fart de fleste gangene slik at han lett mistet balansen. Dette er det vi klagte så forferdelig mye på ifjor.

 

Se hvordan det er nå med Drogba feks, det er helt utrolig, UTROLIG at han i det hele tatt få spille fotball når han er så til de grader en ren juksepave! Et lite dunk og han faller til helvete ned den stakkars karen og dette er når han står i ro! Altså, hvor dårlig balanse er det mulig å ha drogba?! Dette er ikke bare en gang iblant, men hver forbanna gang jeg ser han spille fotball!. Altså, han alene bør være god nok grunn til at det er på tide med videodømming i PL nå.

 

Nå når jeg nevnte Ronaldo, så klarte dommerene å dømme feil på de fleste situasjoner der også. Når Ronaldo utførte det jeg vil kalle filming, så dømte de frispark, mens når han faktisk ble tatt, så dømte de faen meg ofte for filming. Atlså.. det står med store bokstaver på panna til dommerene at spillet går alt for fort for at dommerene skal ha sjangs til å få me seg de vansklige situasjonene fortiden, og de må gamble. Hva er det de venter på egentligt? er det dyrt med videodømming ?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Jeg har siden dag 1 vært anti videodømming fordi jeg har ment det ødelegger sjarmen i spillet. Jeg har alltid ment kontroverser er viktig i den store sammenheng, men nå ting har tatt en vond sving. Det er så jævla mange spillere som filmer og lurer dommeren nå. Det var "greit" når det var noen få - nå gjelder det 80% om jeg er i det prosentmessig gavmilde hjørnet. Når dommerstanden itillegg fremstår som en hårsår barnehage med mongiser, gir jeg meg ende over. Syntes vi ser helt vitale dommeravgjørelser, som feks straffespark, som ikke ligner i grøftefylla engang på ukentlig basis.

 

Ja til videodømming. Orker ikke mer av dagens fotballspillere. De dreper sporten jeg vokste opp med. Pengehorer uten moral.

 

Edit: Ja, det var mot United. Jeg husker ikke om det var mot Sar, men det var mot oss.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...