Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fy faen så synd at Sheasy måtte ut her. Har spilt fantastisk og tror dette blir lettere for Frankrike nå. Man så hvor trist Sheasy var, "Fucking hell" sa han på vei ut 2-3 ganger. Veldig synd, men spennende å se Gibson nå.

 

Dette blir spennende! Duff hadde sjansen to knock out Frankrike fra VM ja.

 

Å HERREUGUD ROBBIE, FOR EN SJANSE!! Utrolig at han føkker det der opp, kan ikke gjøre det i en slik kamp og situasjon. Tabbe.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, jeg vet Lassana Diarra har vært god for Real osv og at det var en diskusjon om det nå i det siste her på forumet.

 

Men han har vært, og nå er jeg snill med han, GRUSOM. Hva tenker han med der når han gir ballen til Keane? Slo også to pasninger ut av spillet helt uten å finne noen på banen. Må bare være at han er utrolig nervøs.

 

Btw, helt SYKT at Benzema skal være unused sub her. Haha @ Domenech, seriøst. Bortkastet talent som kunne forandret kampen med litt magi. Weird man.

Lenke til kommentar
OK, jeg vet Lassana Diarra har vært god for Real osv og at det var en diskusjon om det nå i det siste her på forumet.

 

Men han har vært, og nå er jeg snill med han, GRUSOM. Hva tenker han med der når han gir ballen til Keane? Slo også to pasninger ut av spillet helt uten å finne noen på banen. Må bare være at han er utrolig nervøs.

 

Btw, helt SYKT at Benzema skal være unused sub her. Haha @ Domenech, seriøst. Bortkastet talent som kunne forandret kampen med litt magi. Weird man.

 

Hvem skal ut for Benzema mener du da?

 

Irland har en herlig intensitet i spillet sitt

Lenke til kommentar
Håper igrunn veldig på Irland. Så får pampene svar på tiltale på den latterlige seedinga de plutselig fant på når de såg at store nasjoner kunne miste VM.

 

Nå røk jo russland og kroatia, bare france igjen nå. Viva la Platini! hehehe

 

Hvis Irland slår ut Frankrike gir vel det bare Platini en ekstra grunn for å argumentere for at det var riktig med seeding :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...