Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns vi var dumme når vi ikke prøvde oss på noen i sommer,som feks Sneijder,Van der Vart eller Diarra,kanskje vi skal prøve oss nå?

Er ikke Lassana bedre enne Mahamadou?

 

Hent tilbake RvN. Begynner kanskje å bli gammel, men har trua på at han fortsatt er en giftig goalgetter. :wee:

 

Tjaaaa,Lassana fikk det jo ikke til i verken Pompey,Arsenal eller Chelsea,og har mer eller mindre vanæret nummer 10 drakten i Real.Mahamadou var jo lenge ansett som den neste Makelele eller whatever...Ikke at vi har så enormt behov for defensive midtbanespillere,derimot..

Lenke til kommentar
Tjaaaa,Lassana fikk det jo ikke til i verken Pompey,Arsenal eller Chelsea,og har mer eller mindre vanæret nummer 10 drakten i Real.Mahamadou var jo lenge ansett som den neste Makelele eller whatever...Ikke at vi har så enormt behov for defensive midtbanespillere,derimot..

 

 

Vanæret nummer 10 drakten i RM? Jeg er ikke sikker på hva du mener egentlig. At 10'eren burde vært på en spiller som Ronaldo eller Kaka? Eller er det at du mener L.Diarra har vært dårlig?

 

Om det er førstnevnte så får det være. Men Diarra har på ingen måte vanæret verken draktnummeret sitt eller seg selv i sin tid i La Liga. Han har derimot vært veldig god. Han var da rimelig bra i Portsmouth også om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Tjaaaa,Lassana fikk det jo ikke til i verken Pompey,Arsenal eller Chelsea,og har mer eller mindre vanæret nummer 10 drakten i Real.Mahamadou var jo lenge ansett som den neste Makelele eller whatever...Ikke at vi har så enormt behov for defensive midtbanespillere,derimot..

Er du full?

 

Etter det jeg hører fra Real fansen så har han vært en bauta på midten, og han var en suksess i Portsmouth! Er en grunn til at Real Madrid kjøpte han! Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Tjaaaa,Lassana fikk det jo ikke til i verken Pompey,Arsenal eller Chelsea,og har mer eller mindre vanæret nummer 10 drakten i Real.Mahamadou var jo lenge ansett som den neste Makelele eller whatever...Ikke at vi har så enormt behov for defensive midtbanespillere,derimot..

Er du full?

 

Etter det jeg hører fra Real fansen så har han vært en bauta på midten, og han var en suksess i Portsmouth! Er en grunn til at Real Madrid kjøpte han! Skjerp deg!

 

Skjerp meg?

 

Med tanke på at spillere som Kaka og Zidane,naturlige nummer 10,ikke får/fikk nummer 10,så synes jeg at ikke en defensiv midtbanespiller skal få den,uansett(noen som husker når Vidar Riseth sprang rundt med den i RBK).

Jeg følte det på samme måte som når Owen fikk nummer 7,det er feil spiller med feil nummer.

 

Kanskje vanæret blir feil ord,men av di kampene jeg har sett av Real (tror jeg har sett rundt 80% av kampene pr. dags dato),så synes jeg han heller burde velge et nøytralt nummer som 24 (hylle en verdensklasse skotte med samme nummer ;) ) etc...

 

Edit: Leif

Endret av Corey
Lenke til kommentar

At du mener 10'er trøya burde vært på en annen spillertype (Som jeg kan si meg enig i) har da ingenting med L.Diarra sine prestasjoner på banen å gjøre Corey.

 

Faktum er at Diarra har gjort sakene sine meget bra i RM, det kan vel du også si deg enig i? Om du har sett 80% av kampene denne sesongen, så er det rett og slett ikke til å unngå at Diarra har vært en av de bedre. Uavhengig om du mener han fortjener 10'er trøya eller ikke.

Lenke til kommentar
At du mener 10'er trøya burde vært på en annen spillertype (Som jeg kan si meg enig i) har da ingenting med L.Diarra sine prestasjoner på banen å gjøre Corey.

 

Faktum er at Diarra har gjort sakene sine meget bra i RM, det kan vel du også si deg enig i? Om du har sett 80% av kampene denne sesongen, så er det rett og slett ikke til å unngå at Diarra har vært en av de bedre. Uavhengig om du mener han fortjener 10'er trøya eller ikke.

 

Jeg kan strekke meg så langt å si at han har spilt overraskende bra.Men jeg har blitt litt småirritert på han en god del ganger,når jeg synes han prøver for mye,som feks crossere,piruetter o.l.(som om han faktisk kjenner presset med å ha nummer 10).Du ser feks aldri Fletcher(elelr for den saks skyld Owen) prøve seg på en serie stepovers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...