tc47 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Fy faen så synd at Sheasy måtte ut her. Har spilt fantastisk og tror dette blir lettere for Frankrike nå. Man så hvor trist Sheasy var, "Fucking hell" sa han på vei ut 2-3 ganger. Veldig synd, men spennende å se Gibson nå. Dette blir spennende! Duff hadde sjansen to knock out Frankrike fra VM ja. Å HERREUGUD ROBBIE, FOR EN SJANSE!! Utrolig at han føkker det der opp, kan ikke gjøre det i en slik kamp og situasjon. Tabbe. Endret 18. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Er O'Shea skadet? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Jepp, det er han. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Frankrike - Irland går på TV2 Sport et sted, det går i liversport247 her. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Jepp, det er han. Svarte Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 OK, jeg vet Lassana Diarra har vært god for Real osv og at det var en diskusjon om det nå i det siste her på forumet. Men han har vært, og nå er jeg snill med han, GRUSOM. Hva tenker han med der når han gir ballen til Keane? Slo også to pasninger ut av spillet helt uten å finne noen på banen. Må bare være at han er utrolig nervøs. Btw, helt SYKT at Benzema skal være unused sub her. Haha @ Domenech, seriøst. Bortkastet talent som kunne forandret kampen med litt magi. Weird man. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Kult med Gibson. Han gjør seg absolutt ikke bort heller. Håper han får prøve seg mer på førstelaget fremover, samt forhåpentligvis i VM. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Søkke mange kjente fjes i denne kampen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Benzema har vært skuffende i Real Madrid, ikke uventet, selv om Domenech er en idiot, det er det liten tvil om. Lass har vært dårlig i dag, ja, men forandrer ikke at han har vært enorm i Real Madrid. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 OK, jeg vet Lassana Diarra har vært god for Real osv og at det var en diskusjon om det nå i det siste her på forumet. Men han har vært, og nå er jeg snill med han, GRUSOM. Hva tenker han med der når han gir ballen til Keane? Slo også to pasninger ut av spillet helt uten å finne noen på banen. Må bare være at han er utrolig nervøs. Btw, helt SYKT at Benzema skal være unused sub her. Haha @ Domenech, seriøst. Bortkastet talent som kunne forandret kampen med litt magi. Weird man. Hvem skal ut for Benzema mener du da? Irland har en herlig intensitet i spillet sitt Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Kjipt at Oshea forsvant ut med en liten skade, han hadde jo lett scoret på brasse i det 120ende minutt. Gibbo på langskudd hadde ikke gjort noe. Heia Irland! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Håper igrunn veldig på Irland. Så får pampene svar på tiltale på den latterlige seedinga de plutselig fant på når de såg at store nasjoner kunne miste VM. Nå røk jo russland og kroatia, bare france igjen nå. Viva la Platini! hehehe Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Seedinga er nødvendig da synes jeg. Holder vel egentlig med Irland jeg også. Som mental brite. Dog vi har Evra og Obertan og føler med dem Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Håper igrunn veldig på Irland. Så får pampene svar på tiltale på den latterlige seedinga de plutselig fant på når de såg at store nasjoner kunne miste VM. Nå røk jo russland og kroatia, bare france igjen nå. Viva la Platini! hehehe Hvis Irland slår ut Frankrike gir vel det bare Platini en ekstra grunn for å argumentere for at det var riktig med seeding Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Faens diver! Anelka er en betent kvise. Kjenner at jeg er møkk lei alle de femi juksemakerne i den moderne fotballen. Uredelige divere som blir skadet bare man ser stygt nok på de. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 FAEN i helvete. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Det måtte bli den drittsekken der Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Hands OG Offside. GREAT! Fy faen så ufortjent. Duff og Keane, skam dere. Spesielt Keane. Men spesielt linjedommeren/dommeren her. PATETISK, rett og slett. Endret 18. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Fyfaen. Offside OG hands. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Dobbel hands faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå