Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennande kan det kanskje vere, men eg er litt usikker på om Blanc sin foretrukne spelestil vil passe for United, på samme måte som eg er usikker på om Mourinho ville passa i United, på tross av sjølvsagte kvalitetar.

 

Det er klart at Blanc har gjort ein god jobb til no, men han har ikkje basert seg på angrepsspel på den måten som vi gjerne ønskar å sjå United. Det er meir snakk om veldig solid spel defansivt, mange robuste og fysisk sterke spelarar, samt eit lag som er veldig gode på dødball. Trur eg las noko om at dei hadde scora meir mål på dødball enn i faktisk spel i år, og det syns ikkje eg høres ut som noko United-fansen ville satt så veldig stor pris på over lengre tid.

Lenke til kommentar

Akkurat den holdninga klarer eg ikkje å forstå som United-supporter. Angrepsspelet og viljen til å heile tida angripe for å vinne kampar er det som har prega United som lag heilt sidan Busby. Både Sir Matt og SAF har bygd sine storlag rundt prinsipp om vi skal angripe og på den måten bryte ned motstanden. Vi har sett at United i eindel kampar spesielt i Europa har ei litt meir forsiktig innstilling dei siste åra, men for min del så vil ikkje United vere det samme uten den offensive satsinga som på mange måtar har blitt eindel av arven frå Busby

Lenke til kommentar

Seier ingenting om at vi ikkje skal satse på å ha eit godt forsvar, det er jo nesten ei sjølvfølge om ein ønsker å halde seg i toppen både i England og Europa, men når du seier at vi maler lag i stykker, så er det jo nettopp angrepsspel du snakkar om. Vi maler ikkje ihjel ei sjel i forsvar, det er når United angriper, tolmodig og målretta at lag blir malt i stykker. Har inget ønske om at vi skal sette alle klutar til og angripe med 11 mann inne i motstanders 16-meter, men det er jo berre å sjå på korleis United har spelt i sine beste perioder under Ferguson, der har du den måten eg ønskar at United skal spele på. Eg meinar f. eks at 7-1 kampen mot Roma er eit godt eksempel, der så godt som alt stemte framover. Eg ser jo sjølvsagt også nødvendigheita av å kunne spele andre lag dårlige, noko eg syns vi lykkast toleleg bra med mot Chelsea, men der fikk vi gruelig dårlig betalt nettopp fordi vi mangla det lille ekstra i angrep.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hva kaller man fotballen Rosenborg har spilt i år? Hører dog ingen som klager. Selv om Mourinho blir trener så ser jeg ikke at han kan rævkjøre angrepet slik at vi spiller kjedelig fotball, for det skjer ikke.

Lenke til kommentar

Nei, for Chelsea blendet oss jo under Mourinho, la oss for all del bare få en trener som er opptatt av å skaffe den 1 - 0 seieren på dødball. La oss bare glemme hva Sir Matt Busby og Sir Alex Ferguson har bygget opp.

 

Det er klart vi kan få pose og sekk. Barcelonafansen forventer vakker fotball like så Real Madrid, hvorfor skal ikke vi også forvente det? Det ligger i klubbens historie i sjelen og prøve å spille pent. Hvis Mourinho blir trener er dagene med vakkert angrepspill over, dagene med flotte vinger forsvinner.

 

Vi skal og vi bør forvente at laget vårt skal prøve og prøve og prøve å få det til offensivt, uansett:

Se filmen hos Youtube

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Jeg synes du er i overkant kritisk til Mourinho. Når har han egentlig hatt vinger å bruke? Da han hadde Robben, Cole og Duff spilte Chelsea god fotball, og vingene var kanskje Chelseas sterkeste punkt. At Robben og Cole omtrent ble ødelagt av skader og Duff plutselig ble elendig kan ikke Mouriho lastes for. I Inter har han et overskudd av kvalitet sentralt i banen, mens vingene består av spillere som Mancini og Quaresma. Det er åpenbart hvordan han må legge opp spillet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...