Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen nye skader meldt etter landskampane i går ser det ut til og det er vel like greit. Det er vel nokre landskampar onsdag også, så vi må vel fortsatt satse på at ikkje nokon går på ein smell. Evra og O'Shea må passe på å ikkje skade kvarandre.

 

Ei veke igjen til neste kamp, vi har sannsynligvis Vidic tilbake i midtforsvaret må vel berre satse på at vi kan få nokre sigrar på rad. Det kan bli vanskelig, men om vi skal holde følge med Chelsea og gjerne ta igjen eit par poeng, så bør vi nok ta ein god del trepoengarar før jul. PL-programmet vårt før jul er som følger:

 

Everton heime

Pompey borte

WestHam borte

Villa heime

Wolves heime

Fulham borte

Hull borte

Wigan heime

 

Villa og West Ham kampane er vel kanskje dei eg fryktar mest, men med litt flyt så skal vi sjølvsagt ha muligheita til å slå alle desse laga. Trur neppe vi vinner 8 kampar på rad, men skal vi henge med Chelsea på toppen så bør vi nok ha minst 6. Det er absolutt ikkje umulig, men vi må komme opp på eit mykje jamnare nivå enn vi har hatt i det siste. Det blir for stor variasjon i prestasjonane og vi har hatt småproblemer i forsvar i tillegg til at vi ikkje scorar fullt så mykje mål som vi kanskje skulle ønske. Vi har likevel ein heilt grei tabellposisjon ganske langt opp på tabellen. Vi har fortsatt alle muligheiter, men eg trur som sagt vi må opp på eit jamnt høgare nivå om vi skal kunne tukte Chelsea. Håpet må jo vere at vi får ei periode uten noko særleg skader framover og at vi får tilbake eindel av dei spelarane som er ute pr dags dato. Gledar meg veldig til å sjå Hargreaves tilbake i den raude drakta, sjølv om at eg strengt tatt ikkje forventar så voldsomt mykje av han før jul. trur det vil ta litt tid og at han vil trenge litt tolmodigheit for å komme tilbake til det nivået han har hatt tidligare, om han kan komme tilbake dit. Håper han får spele nokre reservelagskampar og at han kan få prøve seg litt i CL, sidan vi er vidare. Får iallefall håpe at det lange skadeavbruddet har vore hjelp i, sånn at han kan satse skikkelig framover og ikkje tenke så mykje på dårlege kne.

 

Edit: Berbatov og Rio kan vel også vere tilbake til Everton-kampen, og i såfall så ser ikkje skadesituasjonen så gale ut. La oss berre sleppe nokre skader på onsdag, så ser det veldig greit ut faktisk. Er litt skeptisk til om Rio vil vere tilbake når han er forventa tilbake då. Det kan jo hende det beste vil vere å la han vere ute til vi er heilt sikre på at han faktisk toler nokre kampar.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Problemet er vel at så lenge Rio er så ustabil som han er, med både skader og form, så blir det vanskelig i midtforsvaret dersom også Evans blir ute over lenger tid. Brown-Vidic kan nok kanskje fungere, men eg ville absolutt ikkje satsa alt på det. Plutselig så blir ein av dei skadd eller suspandert og kva gjer vi då? Sånn som eg ser det no, så må enten Rio eller Evans få orden på problema dei har slitt med, men eg trur ikkje vi har råd til å la begge vere ute over lengre tid samtidig.

Lenke til kommentar

Det er heilt klart. Det beste hadde sjølvsagt vore om han kunne operert og vore ferdig med det. Er likevel redd for at det kan bli farlig for oss om han blir ute ei stund. Ja, O'Shea og Neville kan spele sentralt, men eg sitter med hjertet i halsen kvar gang vi har prøvd Gaz der inne. Det fungerer strengt tatt sjelden spesielt bra. Han er rett og slett ikkje ein midtstoppar og fungerer mykje bedre ute på sida.

Lenke til kommentar

Men da har vi i hvert fall tre spillere som kan spille der. Er ikke stor sannsynlighet for at to av tre blir skadet samtidig, og derfor synes jeg dette er en sjanse man bør ta. Så kan det også være at skaden til Rio ikke er verre enn først antatt, og da vil man ha fire spillere. Tar Evans operasjonen med en gang, kommer han sterkere tilbake. Tror ikke han gir alt i duellene nå, for han er nok redd for å slå opp skaden.

Lenke til kommentar

Enig. Er han skadet, så må den opereres. Veldig synd å miste Jonny nå, men blir man skadet så blir man skadet. Kan ikke spille videre med en alvorlig ankelskade. Btw, Brown var grusom for England i går på høyrebacken, tror han må fortsette som midtstopper om han skal starte kamper for oss. Der har han ihvertfall kontroll. Men farten har han mistet helt, det så man i går.

 

Evra var god i det jeg så av Frankrike-kampen mot Irland i går, veldig god. :) Hørte også positive ting om Nani i Portugal-kampen i går. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...