Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært synd om han gikk, da må vi i så fall få inn en ordentlig ving i januar. Har mer tro på Obertan enn Nani atm.

Selvmotsigende? Håper Nani blir. Og håper Roon blir til evig tid. Tipper to mål mot Everton om en ukes tid :)

Nani har vært bedre i år enn tidligere, men mener fortsatt at Obertan er bedre. Hadde vært synd å miste Nani, fordi vi allerede har brukt to år på han. Og hvis man da skal selge han, så har det vært bortkastet tid.

Lenke til kommentar
Så nettopp The Treble 1999 på Viasat Fotball. :love: Har fått sansen for VF, for de er ganske United-vennlige. Hadde aldri trodd jeg skulle si noe sånt om en Viasat-kanal, men kanalen anbefales. :wee:

Etter at jeg avsluttet og gikk over til CD. :(

 

PL, La Liga, Serie A > Et enkelt United-program på Viasat.

 

Men nå har Viasat til gjengjeld NFL og NHL, så tough choice.

Lenke til kommentar

Det er kanskje ikkje så frykteleg rart sidan dei betalte for rettane til MUTV som Canal +(?) på den tida hadde. Eg synest for så vidt Viasat er heilt grei, men det er mykje tull der.

 

Eg forstår heller ikkje korleis nokre kan meine at Obertan er betre enn Nani pdd. Obertan har fått kva? Eit par reservekamper og innhopp på slutten av kampar når andre er slitne. Det eg har sett av Obertan så langt tydar på at han er hurtig, god med ball og smart, men innlegga hans treffer stort sett alltid menn og så langt har han vist at han kanskje ikkje eig ein skuddfot. Spennande spelar, men eg vil på langt nær gå så langt som å kalle han betre enn Nani som til trass for at han gjer mykje feil, enno er eit heitt namn på mange andres lister. Eg har knalltro på Nani, men byrjar å forstå at han kanskje må få tillitt i ein annan klubb for at han skal få det fram.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ehh. Jeg driter i hvem han spiller (eller ikke spiller) for. Jeg synes han er en idiot pga. alle medieuttalelsene. Så lenge han ikke ender opp i Chelsea (det var jo rykter om det også en stund, gud forby), er jeg fornøyd.

Er så hjertenens enig.

Glad han ikke ente opp i Liverpool(det var jo rykter om det også en stund, gud forby).

Ikke akkurat en spiller de fleste vil savne etter at han legger opp. Fåkke samme adjø som Henke denna kar'n nei.

 

Sikkert bare agenten hans som gråter en skvett.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...