NightKeeper Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Han er ikke egentlig noen klyse, men dere misliker at han gikk til rivalen, der han får spille og ikke sitte på benken, right? Si meg, var du på en øde øy da denne saken stormet som verst? Visst faen er han en klyse, han gitt ut offentlig og sier at han ikke følte seg godt behandlet av klubben, han pisset på klubben og manageren offentlig ++++. Det er ingen tvil. City er forøvrig ingen rival, vi bare hater de som pesten av demografiske årsaker. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Må ta i betrakning at storyen kan være bull også. For min del kan han gjøre hva han vil. Han skal ha takk for det han gjorde på banen for oss, men alt i ettertid har vert vanskelig å spise. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Sett at han ble dårlig behandlet da, da er det ikke han som er klysa, selv om det såklart er smålig å gå ut å sutre i media. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Herregud. Du aner jo ikke hva du prater om. Lever du under en stein? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Dårlig behandlet? Man kan ikke forvente å spille hvert eneste minutt i en klubb som Manchester United, uansett om man heter Ronaldo, Tevez, Rooney eller O'Shea. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Sett at han ble dårlig behandlet da, da er det ikke han som er klysa, selv om det såklart er smålig å gå ut å sutre i media. Ble han behandlet så dårlig da? Han følte seg vel utenfor i mange situasjoner, men det har vel mest med språket å gjøre. Endret 14. november 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jawohl, da går vel Nani til City i Januar. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) "- For eksempel er en spiller som John Carew stor, men med en liten dytt kan du sende ham i bakken. Hvis han løper fort og du dytter ham, går han i bakken. Wayne Rooney er liten, men veldig sterk. Han har en annen kroppsbygning og lavere tyngdepunkt, så han faller ikke like lett som oss høye spillere, sa Drogba i et intervju med The Times." http://www.dagbladet.no/2009/11/14/sport/f...slaget/9037772/ Endret 14. november 2009 av rEaliTY Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Mykje sant i det Drogba seier der... tyngdepunkt har vanvittig mykje å seie i løpssituasjonar. den som har lavast tyngedpunkt har også det beste utgangspunktet. Men herregud, kva har no det egentlig med filming og gjere, drogba? Endret 14. november 2009 av jonaz91 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Elendig samarbeid mellom Brown og Foster som ga Brasil straffe. Heldigvis skjøt Fabiano flere meter over målet. Btw herlig med Rooney som kaptein. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Hvor er kampen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Viasat Fotball Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Hos meg sender de norge på viasat fotball Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Hos meg sender de norge på viasat fotball Du snakker om Viasat4. Du har sikkert ikke Viasat Fotball (betalingskanal) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg har alle sportskanaler fra Viasat. Du mener altså at Viasat Fotball sender England nå? Endret 14. november 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 England er ferdig for ca en halltime siden, Norge ble sendt på viasat fire i 6 tiden idag ca tror jeg.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Ja jeg vet at det er opptak Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Fin sveis på Beckham nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Og Nani filmer videre..... Spiller bra da Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Og Nani filmer videre..... Spiller bra da I hvilken forstand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå