Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Til tider mykje godt lesestoff på Republic of Mancunia. Likte denne:

The Times columnist and Spiked magazine editor, Mick Hume, has taken some time out of his busy schedule to speak to RoM.

STR: What do you make of Ferguson’s repeated referee complaints?

MH: As match-watching Reds we can all see it is a diversionary tactic and a displacement activity to avoid talking about how he has cocked up his team selection and/or tactics (again). But that’s our business. So far as the outside world is concerned I think we should give the manager unconditional support, especially when he’s up against the football authorities. These “celebrity” referees get far too much respect these days. They are vain, jumped-up little Hitlers whom nobody would miss if they disappeared down a hole in the middle of the pitch and were replaced by the bloke from the local park. After Fergie slated Wiley, the referees’ spokesman was on TV complaining that if this went unpunished, fans would soon be shouting “You’re not fit to ref-er-ee”, Oh, the horror! Maybe they’d prefer it if we went back to the days when crowds shouted “Your old lady is a whore” and “Who’s the bastard in the black?” at them? I know I would.

 

Du kan lese resten av intervjuet her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uefa prøvde seg vel på å lage eit eksempel utav Eduardo, men fekk endel kjeft for det så FA tør vel ikkje å gjere noko med det. Etter mi meining så bør ein kunne ta tak i slike klare filmingar i ettertid, uansett om det er ein av våre spelarar, Goggen eller Gamsten. Hadde vore spennande å sjå om FA hadde trekt tilbake eit gult/raudt kort om det hadde blitt gitt i den situasjonen.

Lenke til kommentar

Keane fikk 4 kamper for saken når det skjedde og 5 nye kamper når han skrev om det i boka si pluss at han måtte skrive om den delen.

 

Det jeg synes er mest overraskende er at han måtte skrive om saken. Teller ikke ytingsfriheten? Det er altså ikke lov å skrive at han sparka ned en spiller med vilje.

 

---------------

 

Leste noen komentarer på artikkelen om Fergie på Dagbladet.no. Jeg står ved at sånne komentarer er et bilde på vår suksess, men det er så jævla stygt sagt at jeg sliter med å få holdet helt i rundt det.

 

Det er vel fordelen og bakdelen med å følge et lag med suksess. Jeg blir litt kvalm.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Keane fikk 4 kamper for saken når det skjedde og 5 nye kamper når når en forfatter skrev om det i boka si pluss at Keane måtte få forfatteren til å skrive om den delen.

 

Det jeg synes er mest overraskende er at forfatteren måtte skrive om saken. Teller ikke ytingsfriheten? Det er altså ikke lov for en forfatter å skrive at Keane sparka ned en spiller med vilje.

 

Rettet litt...

Lenke til kommentar
Keane fikk 4 kamper for saken når det skjedde og 5 nye kamper når når en forfatter skrev om det i boka si pluss at Keane måtte få forfatteren til å skrive om den delen.

 

Det jeg synes er mest overraskende er at forfatteren måtte skrive om saken. Teller ikke ytingsfriheten? Det er altså ikke lov for en forfatter å skrive at Keane sparka ned en spiller med vilje.

 

Rettet litt...

 

:)

Lenke til kommentar

Dommarforbundet i England må snart ta å bli voksne. Vil saksøke SAF

Det må vere måte på kor hårsåre enkelte av dei såkalte toppdommarane skal vere. Fullstendig enig i at SAF tok litt hardt i, men det må vere grenser for kor mykje idioti ein skal få lov å drive med.

 

Leighton believes the authorities missed an opportunity to make a statement to back up the FA's Respect campaign.

 

"From our point of view it is disappointing. The Football Association had a chance to make a point and they flunked it," he added.

 

Dersom dommarane i England hadde fått bestemme, så skulle han vel blitt fengsla og nøkkelen kasta på havet.

 

"This is not a personal vendetta against Sir Alex but he has a particular stature within the game and if he is seen to be getting off lightly other managers may think what he said was not beyond the pale."

Neivel? Så å vere den første manageren nokonsinne i England som blir dømt for kommentarar gitt etter ein kamp er tydeligvis ikkje nok.

 

"They are vain, jumped-up little Hitlers whom nobody would miss if they disappeared down a hole in the middle of the pitch and were replaced by the bloke from the local park." Henger meg på den eg.

Lenke til kommentar

Vi kan alltid klage. Vi er jo supporterar.

Når det gjelder den faktiske straffa frå FA, så er den grei, men berre på ein betingelse og det er at dei også då tar tak i kommentarar post-match frå alle managerar i PL ikkje berre SAF. Her har dei gått ut for å lage en presedens med SAF, så om dei ikkje følger det opp, så vil straffa mot han vere fullstendig uakseptabel.

Lenke til kommentar
men berre på ein betingelse og det er at dei også då tar tak i kommentarar post-match frå alle managerar i PL ikkje berre SAF.

 

Som diverse tydelige hint til at dommeren er blind osv.

 

Det er jo helt uskyldig det.

 

Latterlig opplegg, uansett.

 

Og nå kommer de vel snart og syter tenker eg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...