Schjellin Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ta en titt på bilde nummer 6 i dette galleriet! Hahah. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Var nok sannhet i Nani saken...når til og med Sky slår det opp... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Gjør nok ikke saken noe mer eller mindre troverdig. Sky Sports har da kjørt nyheter som stammer fra The Sun og diverse før. Sky Sports er kanskje mer troverdig enn de fleste andre men litt må de selge og. For min del så håper jeg nesten det er sant og at Nani ryker i januar eller til sommeren. Jeg har desverre mistet litt trua på at han kan bli en god og stabil spiler for oss. Men om jeg tar feil så er det vel egentlig bare gledelig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 For en sur start på dagen ... Håper for all del Nani blir. Er jo flere her som ikke hadde blitt fornøyd før han hadde blitt Ronaldo. Tror intervjuet er blåst ut av sammenheng. Hadde det vært så ille som det virker som i intervjuet hadde ikke Nani tviholdt på å bli i United. Barcelona prøvde å kjøpe han i sommer, og da gikk han ut å sa at han heller ville sitte på benken i Utd enn å dra. Jeg syns det virker som et tegn på at han trives i klubben når han ofrer det sånn han gjorde i sommer. For min del håper jeg dette er sprøyt og at Nani blir. Spillere som virkelig trives i klubben og vil bli har jeg sansen for. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg blir oppriktig lei meg om han drar fra United i januar/sommer. Har virkelig troen på han, men han må få mer spilletid. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jaja, så blei det 4 kampar på SAF, derav to av dei er betinga. Til dei som syns United får mykje gratis av forbundet, så vil kanskje dette vere interessant? Link Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hva mener de med disse betingede kampene? Greit at han får straff. Dog var den litt hard når han unskylder seg etterpå. Og dessuten er det ikke rettferdig at Fergie får denne straffen mens Marriner og Atkinson ikke får noe straff. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hva mener de med disse betingede kampene? Tror det er at han må sone to kamper, og hvis han kommer med slike utbrudd igjen innen en viss periode i fremtiden, så må han sone de to siste også. Slik som det er med betinget fengsel. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det betyr vel at det legges til to kamper på en eventuell "neste" utestengelse hvis den skjer innen slutten av 2010/11-sesongen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) "Drogba fikk tre kampers karantene når han kylte en mynt på publikum hvor det stod barn, kvinner og eldre. Cantona for å sparke en hooligan? Ni måneder. Sett Scholes og Rooney i sammenheng med Drogba; de fikk tre kampers karantene for å ha blitt utvist i en treningskamp (Gerrard og Mellor fikk rødt kort i samme turnering tidligere år uten suspensjon)." Da jeg ikke begynnte å følge ordentlig med United før nogen år siden, er dette nytt og helt utrolig lesing, spesielt når folk anklager United for å slippe unna med straff etter uttalelser og handlinger. Endret 12. november 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 2 kamper, fair enough. Move on. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 2 kamper, fair enough. Move on. Det er ikke bare å skyve dette under stolen. Er som at Arsenal bare skulle ha trekt på skuldrene når Eduardo fikk straff i ettertid for filming. Fa er totalt bak mål som vanlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Greit nok med to kamper ban Endret 12. november 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ta en titt på bilde nummer 6 i dette galleriet! Å herre, han på det første bildet gikk i klassen min på ungdomskolen :!: For et sammentreff Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ta en titt på bilde nummer 6 i dette galleriet! Å herre, han på det første bildet gikk i klassen min på ungdomskolen :!: For et sammentreff Glufsa her på diskusjon.no det Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Straffen er grei nok hvis dette nå blir standard straff for lignende uttalelser. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Eg synest dommerene òg byrd bli straffa. Ferguson gjorde feil i å kalle han for utrent, men dommerene skal og bør ikkje vere isolert frå kritikk. Eg synest sjølv 2 (+2) er strengt og meiner det hadde halde med dei 2. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Prøver du deg på nynorsk Wiz? Kvifor det? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Nynorsk er eit så vent og fint skriftspråk, og eg kjenner eg blir varm i kroppen når eg les archanios med dei lange innlegga sine på nynorsk, såg i ei tid kjem eg nok til å skrive på nynorsk, herleg eller kva? Eg kjenner forresten at eg gruer meg til landslagspausen som vanleg. Ein helg utan Premiar League er ingen helg i det heile. Vonleg unngår spillerene skadane våre og kjem tilbake klare til å bidra. Endret 12. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå