Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fortsetter han som i år med skader og form så skal en ikke se bort i dra det. Brown og Sheasy kan spille der. Men jeg ser for meg trioen Vidic og Evans og en ny, f.eks Kjær. Chester har jeg egentlig ikke tro på. Reece er vel høyerback og Corry er vel primert sentral midtbane.

Fra manutd.com:

Reece Brown is a tall and very powerful central defender, who can also play at full-back.

 

Corry er visst en potet som O'Shea.

Corry Evans is a strong and consistent performer, equally adept at playing in the heart of midfield or defence, or on either flank.

 

Oliver Gill:

“Oliver is a tall and intelligent central defender,” says Paul McGuinness, who coached Gill in United's Under-18s. “One on one he is very dogged and determined and difficult to get past."

 

De Laet er visst også en midtstopper, selv om vi har sett han som back.

A centre-half by trade, he is also more than comfortable playing at left-back as he showed during an impressive first team debut for the Reds in the 1-0 win at Hull City on the final day of the 2008/09 season.
Lenke til kommentar

Jeg anser han som en framtidig verdensklasse midstopper, uten tvil, han har alt som skal til for å lykkes og per dags dato er han også i klubben som skal bringe han videre (Inntil videre). Han er relativt kjapp, dansk dynamitt og er ellers en relativt klok spillertype, itilegg til å ha en genial taklingsstyrke. Mao en Mexes uten sine bakdeler.

Jeg er relativt sikker på at han, med tiden, kan fylle Ferdinand's sko. Men jeg synes ikke akkurat United trenger en midtstopper per dags dato, de har flere spennende unggutter som etterhvert kommer til å vise seg som gode Squad-spillere og har 2 midtstoppere av en viss klasse.

Lenke til kommentar

Hvis det er sant så. Kilden er The Sun og en portugisisk avis ved navn I, så det sier seg vel egentlig selv at man må ta det med et par klyper salt.

 

Edit: Når det er sagt hadde det ikke gjort meg noe om han forsvant, men ser jeg ingen grunn til å absolutt måtte bli kvitt ham i januar. Grei å ha som backup for Valencia og Giggs, samt at vi da får tid til å se hvordan Obertan klarer seg.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Nani treng tid og rom til å utvikle seg, viss det som står i artikkelen faktisk er sant, då spesielt korleis SAF opptrer ovanfor spillerene så kan det godt vere at Nani er ein spillertype som ikkje toler å bli kjefta på og at det er difor han ofte tek feil avgjerder og slik, fordi han rett og slett følar at han MÅ gjere alt riktig.

Lenke til kommentar
Synest det er morsomt hvor åpenbart der var/er at Nani prøver å bli som Ronaldo.

 

Morsomt? Er da naturlig, og han har vel strengt tatt ikke lagt skjul på det heller. Og det er hvertfall ikke mye negativt å ha Ronaldo som forbilde.

 

Så sant, så sant, men alle forbilder har både negative og positive sider, som alle mennesker. Det jeg synest er rart med Nani er at det av og til kan virke som om han fokuserer på å bli lik Ronaldo når det kommer til holdninger osv. Men jeg ska egentlig ikke uttale meg for mye om Nani, er bare noe jeg føler hver gang jeg ser han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...