Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Om Carrick og Ando blir mer stabile og presterer på det nivået de var på i London for 2 dager siden har vi en strålende midtbane som kan vare i mange mange år. Fletcher har storspilt i over et år nå. Med Hargy tilbake snart har vi null problem på midtbanen. Er vel vingene som er det svakeste leddet vil jeg si. Håper så inderlig Nani får spille nå fremover, samt at Obertan får noen kamper fra start for å vise seg skikkelig. Valencia er uheldigvis litt forutsigbar, men liker han fordet. Vi har ingen stjerner på ving-plass med mindre Giggs spiller som mot City hver kamp. Jeg er allikevel i mot nye signeringer. Vil dyrke Nani, Obertan og Valencia. Park tilbake fra skade kan bli moro å se også. Lenge siden jeg har sett han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om Carrick og Ando blir mer stabile og presterer på det nivået de var på i London for 2 dager siden har vi en strålende midtbane som kan vare i mange mange år.

Fletcher er god nok og stabil nok nå. Ando er jeg ikke like sikker på. Han var sterkt delaktig til å rive i stykker spillet til Chelsea i forrige kamp, men han har ikke imponert meg offensivt. En spiller som han bør slå flere gode pasninger, ha flere assists etc. Dessuten bør han score mål av og til, og har så langt bare scora ett mål. Det er for svakt. Han er fortsatt ung, og han har blitt mye bedre defensivt, men offensivt har ikke utviklingen vært god nok etter min mening.

Lenke til kommentar
Så det der er ensbetydende med at Nani er søppel og må ut fortere enn fortest, og at Obertan er en mil foran?

 

Edit: For det er det du har skreket om

Korrekt, Nani er søppel, \å jeg håper han blir solgt i Januar, noe jeg tror oxo

Uenig, men det er irrelevant.

 

Du bruker den kilden for å underbygge at du har rett angående Nani og Obertan. Artikkelen sier bare at Obertan har som mål å bli fast på laget..

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å se Nani fremfor Valencia på høyrekanten et par ganger. Nani's største styrke ligger i innleggsfoten hans. Den eneste som kan sies å ha like god innleggsfot i United er Hazza. Valencia har så langt gått fra å virke imponerende til å virke altfor ensidig. Han fikk det som han ville til å begynne med, men når du bare har en fot så er det betydelig vanskeligere å spille fotball. Det er kanskje riktig å gi Valencia mer tid, men jeg synes det er riktig å gi Nani tid denne sesongen også. Det var vel Barcelona som var å forhørte seg om Nani i sommer og jeg synes det er dårlig ovenfor spilleren å beholde han hvis vi ikke ønsker å satse på han.

Lenke til kommentar

Vær så snill, Limbeck. Giggs er mye bedre med høyrefoten sin enn Valencia er med sin venstre. Valencia kan ikke føre ballen med venstre, han kan ikke slå pasninger med venstre og han kan ikke skyte med venstre. Giggs kan to av tre. Jeg sier ikke at Valencia bør få noe mer kritikk enn Nani, men så langt har ikke Valencia imponert meg mer enn Nani denne sesongen. Det snakkes ofte om at Nani tar feil valg, men Valencia utfordrer ikke på fart i nærheten av det han burde og han trekker nærmest aldri innover i banen.

Lenke til kommentar
Nani's største styrke ligger i innleggsfoten hans. Den eneste som kan sies å ha like god innleggsfot i United er Hazza.

 

Say what? Etter min mening er Nanis innlegg utrolig svake. Han slår verken presist eller hardt. Alle innleggene hans er høye, svake innlegg som aldri treffer den best plasserte i boksen. Og ja, jeg har sett samtlige kamper minus en i år.

 

Er jeg virkelig den eneste som synes dette?

Endret av danidic
Lenke til kommentar
Om Carrick og Ando blir mer stabile og presterer på det nivået de var på i London for 2 dager siden har vi en strålende midtbane som kan vare i mange mange år.

Fletcher er god nok og stabil nok nå.

 

Er jo det jeg sier.

 

Ando er jeg ikke like sikker på. Han var sterkt delaktig til å rive i stykker spillet til Chelsea i forrige kamp, men han har ikke imponert meg offensivt. En spiller som han bør slå flere gode pasninger, ha flere assists etc. Dessuten bør han score mål av og til, og har så langt bare scora ett mål. Det er for svakt. Han er fortsatt ung, og han har blitt mye bedre defensivt, men offensivt har ikke utviklingen vært god nok etter min mening.

 

Hva med pasningen til Roon mot CFC som ble offside? Anderson har noen genibelagte pasninger. Imponerer meg veldig på overblikk og løsninger. For meg er Ando klasse, med kulest touch i hele troppen, rett etter Berbatov.

Lenke til kommentar
Hva med pasningen til Roon mot CFC som ble offside? Anderson har noen genibelagte pasninger. Imponerer meg veldig på overblikk og løsninger. For meg er Ando klasse, med kulest touch i hele troppen, rett etter Berbatov.

Han har noen geniale ting han gjør en sjelden gang iblant, men det har han hatt helt siden han kom hit, med ujevne mellomrom. Jeg synes ikke progresjonen hans offensivt har vært god nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...