Smågal Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Hahahaha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Snakker om årets sesong, kampen som dere vant 2-1. Det skulle aldri være straffe, ei frispark heller. Men jaja, skjedd er skjedd. Og Eduardo filmet seg til straffe mot Celtic. Synes dette er en tåpelig diskusjon. Alle lag har filmere, og som supporter kan man ikke gjøre noe med det. Også idiotisk å stemple hele laget som filmere, når det kun er et par stykker som gjør det. Herlig med poengtap til Liverpool. Hadde tatt 2-2 før kampen, og er jo et strålende resultat mtp. alle sjansene de hadde (selv om man måtte filme seg til straffe). Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Strålende forsøk på sjokkoverskrifter fra Dagbladet... Endret 10. november 2009 av Sveern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Strålende forsøk på sjokkoverskrifter fra Dagbladet... Ikke rart at veldig mange (inkludert meg) har sluttet å lese den søppelavisen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 United.no hadde jo nesten den samme. Men han fikk vel faktisk ikke sparken? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Snakker om årets sesong, kampen som dere vant 2-1. Det skulle aldri være straffe, ei frispark heller. Men jaja, skjedd er skjedd. Du om det. Og hvordan får du det til at dere mistet 3 poeng, samme hvilken situasjon du mener? Endret 10. november 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 United.no hadde jo nesten den samme. Men han fikk vel faktisk ikke sparken? Tror han slutta. I slike situasjoner velger trenerne å gå av, for de vet at de kommer til å få sparken uansett. Mye bedre å si at man sluttet, enn at man fikk sparken. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 United.no hadde jo nesten den samme. Men han fikk vel faktisk ikke sparken? Tror han slutta. I slike situasjoner velger trenerne å gå av, for de vet at de kommer til å få sparken uansett. Mye bedre å si at man sluttet, enn at man fikk sparken. Nei. Du går vel glipp av en pen liten fallskjerm. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Latterlig hvis han fikk sparken. To strake opprykk er ganske drøyt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 hahahahaha! Sjekk ut den femte! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Hahahaha :rofl: HEAHEHAEHAHEHA jeg trodde han holdt på å dø da det skjedde, er det dummeste jeg noen gang har sett i fotball Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 I utgangspunktet skulle en 10-12 innlegg slettes fra tråden. Men ser at mesteparten av det er ordnet opp i, da blir det vanskelig å fjerne uten å samtidig fjerne selve debatten. Om noen ønsker å si noe rundt dette, ta gjerne kontakt på msn eller pm . Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Hva var det jeg sa for noen dager siden?! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Så det der er ensbetydende med at Nani er søppel og må ut fortere enn fortest, og at Obertan er en mil foran? Edit: For det er det du har skreket om Endret 10. november 2009 av SpencerReid Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Jeg vil si at vår nye landsmann er bedre teknisk og har bedre fart, men kanskje ikke like god skuddfot som vi så mot Blackburn. Jeg er ingen taktiker, så Nani har sikkert sine styrker i visse kamper. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Syns Obertan også har en del smarte pasninger som jeg har sett i de få minuttene av han, noe som jeg så og si aldri ser at Nani.. ( det eneste jeg har sett er vel en genial til Owen for noen måneder siden ) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Obertan safer ganske mykje, gleder meg til han får sjølvtillit til å gjøre meir uforutsigbare ting. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) hahahahaha!Sjekk ut den femte! Genialt Evans ser litt redd ut etter duellen. Håper på å få en Pondus stripe. PS! beklager for en liten klikk på diverse inlegg i tråden. Vi har 4 kantspillere pluss Giggs of Evra nå. Noen av dem vil nok ra sin vei om ikke lenge. Valencia bør være førstevalg på høyre kanten. Tror nok det spøker litt for Nani, selv om jeg liker uforutsigbarheten og agresiviteten hans. Insatsen til Park er også vanskelig å la gå Endret 10. november 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Park er litt som fletcher og oshea for noen år siden, god reserve som alltid stiller opp og gjør sitt beste. Men ja, vi trenger futt - samtidig mener jeg vi heller burde skaffe/utvikle en genial sentral midtbane heller enn kant, og kutte ned på mengde sentrale midtbaner vi har for øyeblikket.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Men ja, vi trenger futt - samtidig mener jeg vi heller burde skaffe/utvikle en genial sentral midtbane heller enn kant, og kutte ned på mengde sentrale midtbaner vi har for øyeblikket.. Hazza er i full trening om noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå