Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

De som ikke tror Rooeny filmer bør desverre ta en titt på denne:

*youtubefilm*

 

Kan aldri huske at Nani har filmet egentlig, men han har overspilt etter å ha blitt taklet, ofte vondt i ræva/ryggen. Evra har jeg aldri sett har filmet...

1 av de der var dive, og det var den han fikk gult for :dontgetit:

Hæ!? Alt det der er jo filming bortsett fra de to siste som var Arsenal og England. Synd men sant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er dette for noe tull?

 

"Gidder ikke sette meg inn i diskusjonen"?

"Barnslig, lavmålt"?

 

Klikka for deg nå? Eg såg gjennom de fleste klippene på linken du sendte (de to første sidene) og nei, det var ikke særlig mange der. Var noen få, og i tillegg var det flere av disse som er diskutert opp og i mente. Den mot arsenal f.eks. Kall det filming du, da er eg uenig.

 

"Det er vel en trend blant dere? Du og Wis."

Hvis du faktisk ikke har noe bedre å komme med enn slike ting som dette så kan du hvertfall holde deg for god til å kalle andre for barnslige og lavmålte. Sjerp deg.

 

Jeg legger ut en link, som viser at Rooney har filmet en god del. Hvis du er uenig, så vær så god. Det er lov å svare høflig at du er uenig, enn å være spydig. Derfor overså jeg setningen din og gikk videre til neste setningen, at du er enig at Rooney har filmet. Men ikke så ofte som andre, som du skrev.

Les innleggene. Sammenligner ikke med noen. Skriver bare at han filmer ikke mye. LES. SÅ kritiser.

 

Rooney filmet mot Arsenal, at man er uenig er utrolig for meg. Men folk får lov mene hva de vil, det er umulig å være enig om alt.

Jepp

 

Åffer skal jeg holde kjeft om det? At dere har oppført dårlig etter Man.Utd. tapte mot Chelsea?

Aldri bedt deg om å holde kjeft. Nok engang: LES FOR POKKER. EG skriver

"Hvis du faktisk ikke har noe bedre å komme med enn slike ting som dette så kan du hvertfall holde deg for god til å kalle andre for barnslige og lavmålte. Sjerp deg."

 

Svarte i quoten, enklere enn å klippe ut og styre for mye, er tross alt på jobb. Men hadde satt pris på at du begynte å lese innleggene før du kommenterer og kritiserer de.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jeg har lest og valgte å formulere meg på en annen måte, så du får bare godta det.

Ikke så ofte som andre eller filmer ikke mye, for meg er det samme.

 

Du har ikke bedt meg å holde kjeft, men du har bedt meg å holde meg god til å kalle andre for ditt og datt. Veit ikke åssen jeg skal tolke "holde meg", jeg skrev helt tydelig "holde kjeft om det"

 

 

Er det nødvendig å være så pirkete og tar alt på bokstavelig talt??? Dine ord, mine ord og du får leve med det.

 

 

Jeg er også på jobb, ikke lett å huske hva folk har skrev og klarer å forholde seg til personen og bruker ordrett. Peace out

Lenke til kommentar

Peace er det alltid. Hvis vi skulle kriget av slike grunner som dette så hadde det vært mange kriger rundt om i verden.

 

Vent nå litt....

 

Men greit.

 

Når det gjelder å holde deg for god til ditt og datt så går det vel ganske greit på visse regler i dette forumet.

 

Når du går på meg og navngir en annen i samme slengen så er det et såkalt personangrep. Hvertfall når det ikke holder mål hverken i beskrivelsen av meg eller Wis. Og når du i tillegg oppfører deg på en slik beskrivende måte selv så blir det bare rart, og feil.

 

Kunne akseptert å blitt kaldt barnslig og lavmålt om det hadde noe sannhet. Og hvis det kom fra en person som helt tydelig ikke var det selv.

 

Peace out ja.

 

Dine ord, mine ord og du får leve med det.

 

Og der tar du feil. Eg må ikke leve med noe som helst som eg selv ikke velger å leve med.

 

Kona inkludert.

Lenke til kommentar
Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering.

 

Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer.

Rooney har filmet,Evra har filmet. Viste du ikke det?

 

Det har Giggs og Scholes også. Det jeg vil frem til er at man kan ta spillere som gjør det ofte.

 

Giggs har aldri filmet, denne diskusjonen er tatt før og den eneste situasjonen man kunne finne var der Giggs falt i sekstenmeteren og var ute med strekk i flere uker nettopp pga. denne hendelsen. Jeg kan ikke si at jeg husker noen ganger Scholes har filmet, men det vet jeg faktisk ikke.

 

Hoho, Fox, dobbeltmoralistens far. Du ba meg holde meg for god for personangrep i går(,det var strengt talt ikke personangrep heller, men men...), og nå er du ute og farer igjen med personangrep mot Jotun og meg, jeg ler :)

 

Evra faller lett/filmer (samme greie), Rooney gjør det, Gerrard gjør det, Eduardo har gjort det, Eboue gjør det, N'gog gjør det, Torres gjør det, Drogba gjør det, Anelka gjør det og listen går videre og videre, men så vidt jeg husker så har jeg aldri sett Nani falle lett/filme, han har en situasjon der han la seg ned i bakken og det var når han skallet til denne spilleren som la seg som en sekk med mel.

Lenke til kommentar
Evra faller lett/filmer (samme greie), Rooney gjør det, Gerrard gjør det, Eduardo har gjort det, Eboue gjør det, N'gog gjør det, Torres gjør det, Drogba gjør det, Anelka gjør det og listen går videre og videre

 

Til meg eller generelt iRoman?

 

@Generelt:

Jeg synes for øvrig det er tåpelig at vi United-supportere skal hakkes på som om våre supportere er noe dårligere enn andre lag sine, og at vi er kroniske sytere hver gang vi taper. Ja, det virker kanskje slik her på forumet når vi er 30 - 40 i United-tråden etter et tap i forhold til de 5 - 10 i de andre trådene, men vi syter ikke noe mer eller mindre enn dere andre i gj. snitt. Tåpelig at folk skal kalles medgangssupportere o.l. hele tiden.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Generelt. Jeg føler at hver gang noen fra topp 4-klubbene filmer, kommer supportere av de andre toppklubbene og ler av filmingen. Da føler synderens lags fans en at de må stå opp for klubben sin og peker på tidligere filminger av forskjellige spillere fra diverse lag. Det slår aldri feil, men det blir aldri noen gode diskusjoner av det, og i lengden blir det hele veldig ensformig og kjedelig.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
http://united.no/united/nyheter/nyheter/wenger_har_skylden

 

Du skal ikkje sjå vekk i frå at Fletcher har eit poeng her, sjølv om det er umulig å bevise og det berre blir synsing.

Tullball, dommerene i Premier League er dårlige, men så dårlige er de ikke. Dessuten, da hadde omtrent alle storspillere på alle lag fått dommere imodt seg av forskjellige grunner. Fletcher har fått to tvilsome avgjørelser imodt seg, det betyr ikke at dommerene er ute etter å "ta" han.

 

Tvilsomme du liksom

Lenke til kommentar
http://united.no/united/nyheter/nyheter/wenger_har_skylden

 

Du skal ikkje sjå vekk i frå at Fletcher har eit poeng her, sjølv om det er umulig å bevise og det berre blir synsing.

Tullball, dommerene i Premier League er dårlige, men så dårlige er de ikke. Dessuten, da hadde omtrent alle storspillere på alle lag fått dommere imodt seg av forskjellige grunner. Fletcher har fått to tvilsome avgjørelser imodt seg, det betyr ikke at dommerene er ute etter å "ta" han.

 

Tvilsomme du liksom

Ja, tvilsomme. Nå så jeg ikke hendelsen i CL, men jeg så hendelsen mot Chelsea. Og det der blir blåst på ofte om dommeren får feil vinkel eller noen overspiller som Cole gjorde. Eneste grunnen til at det frisparket nevnes i det hele tatt er at Chelsea scorte.

Lenke til kommentar
Rooney filmet mot Arsenal, at man er uenig er utrolig for meg. Men folk får lov mene hva de vil, det er umulig å være enig om alt.

 

Det begynner å bli lenge siden nå da

 

og 3 poeng tapt. Ja, jeg er fortsatt bitter :):p

 

Du har ikke noe å være bitter på. Ronaldo skulle ha hatt en straffe han ikke fikk like etterpå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...