Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://united.no/united/nyheter/nyheter/wenger_har_skylden

 

Du skal ikkje sjå vekk i frå at Fletcher har eit poeng her, sjølv om det er umulig å bevise og det berre blir synsing.

Tullball, dommerene i Premier League er dårlige, men så dårlige er de ikke. Dessuten, da hadde omtrent alle storspillere på alle lag fått dommere imodt seg av forskjellige grunner. Fletcher har fått to tvilsome avgjørelser imodt seg, det betyr ikke at dommerene er ute etter å "ta" han.

Lenke til kommentar

diskutable? vel, veit ikke hva jeg skal si...

 

Bruno, når man er sarkastisk. Da er det lite vits å diskutere med ham. Men det er faktisk en god del filming fra Rooneys side.

 

 

Sjokkende at Fletcher kom med uttalelsen, i Man.Utd. leiren skylder de på alt mellom himmel og jord når ting går ikke i deres vei.

Lenke til kommentar
Var sarkastisk så det holdt etter ja Bruno. Og det står eg for. Mange var det ikke.

Se den igjen uten å lukke øynene ;) Unasett, blir litt teit å slenge med leppa om "gerrard the hypocrite" når dere har en i egne rekker :)

 

ÅÅÅÅ. Nå skjønte eg plutselig. Du må se skikkelig. Er de samme videoene om og om igjen Bruno. Det er mange søketreff ja, det skal eg være enig i.

 

Beklager misforståelsen.

 

Ja nå spiller eg litt dum med vilje.

Lenke til kommentar
http://united.no/united/nyheter/nyheter/wenger_har_skylden

 

Du skal ikkje sjå vekk i frå at Fletcher har eit poeng her, sjølv om det er umulig å bevise og det berre blir synsing.

Tullball, dommerene i Premier League er dårlige, men så dårlige er de ikke. Dessuten, da hadde omtrent alle storspillere på alle lag fått dommere imodt seg av forskjellige grunner. Fletcher har fått to tvilsome avgjørelser imodt seg, det betyr ikke at dommerene er ute etter å "ta" han.

Eg meiner ikkje at dei nødvendisvis er ute etter å ta han, men heller det at tvilsomme avgjeringa kan gå i mot han.

Lenke til kommentar
Bruno, når man er sarkastisk. Da er det lite vits å diskutere med ham.

 

Hvorfor det? Fordi du ikke forstår sarkasmen? Den er ganske åpenbar.

 

Jeg skjønte det, jeg gadd ikke svare. Det blir bare dumt å diskutere med deg når du driver med sarkasme og gidder ikke å sette deg inn i diskusjonen. Svaret ditt var faktisk barnslig, lavmålt... Det er vel en trend blant dere? Du og Wis.

Lenke til kommentar
Bruno, når man er sarkastisk. Da er det lite vits å diskutere med ham.

 

Hvorfor det? Fordi du ikke forstår sarkasmen? Den er ganske åpenbar.

 

Jeg skjønte det, jeg gadd ikke svare. Det blir bare dumt å diskutere med deg når du driver med sarkasme og gidder ikke å sette deg inn i diskusjonen. Svaret ditt var faktisk barnslig, lavmålt... Det er vel en trend blant dere? Du og Wis.

 

Hva er dette for noe tull?

 

"Gidder ikke sette meg inn i diskusjonen"?

"Barnslig, lavmålt"?

 

Klikka for deg nå? Eg såg gjennom de fleste klippene på linken du sendte (de to første sidene) og nei, det var ikke særlig mange der. Var noen få, og i tillegg var det flere av disse som er diskutert opp og i mente. Den mot arsenal f.eks. Kall det filming du, da er eg uenig.

 

"Det er vel en trend blant dere? Du og Wis."

Hvis du faktisk ikke har noe bedre å komme med enn slike ting som dette så kan du hvertfall holde deg for god til å kalle andre for barnslige og lavmålte. Sjerp deg.

Lenke til kommentar
http://united.no/united/nyheter/nyheter/wenger_har_skylden

 

Du skal ikkje sjå vekk i frå at Fletcher har eit poeng her, sjølv om det er umulig å bevise og det berre blir synsing.

Tullball, dommerene i Premier League er dårlige, men så dårlige er de ikke. Dessuten, da hadde omtrent alle storspillere på alle lag fått dommere imodt seg av forskjellige grunner. Fletcher har fått to tvilsome avgjørelser imodt seg, det betyr ikke at dommerene er ute etter å "ta" han.

Eg meiner ikkje at dei nødvendisvis er ute etter å ta han, men heller det at tvilsomme avgjeringa kan gå i mot han.

Kansje, men det må mer til en to tvilsome avgjørelser for at jeg faktisk skal tro på den påstanden fordeom.

Lenke til kommentar
Hva er dette for noe tull?

 

"Gidder ikke sette meg inn i diskusjonen"?

"Barnslig, lavmålt"?

 

Klikka for deg nå? Eg såg gjennom de fleste klippene på linken du sendte (de to første sidene) og nei, det var ikke særlig mange der. Var noen få, og i tillegg var det flere av disse som er diskutert opp og i mente. Den mot arsenal f.eks. Kall det filming du, da er eg uenig.

 

"Det er vel en trend blant dere? Du og Wis."

Hvis du faktisk ikke har noe bedre å komme med enn slike ting som dette så kan du hvertfall holde deg for god til å kalle andre for barnslige og lavmålte. Sjerp deg.

 

Jeg legger ut en link, som viser at Rooney har filmet en god del. Hvis du er uenig, så vær så god. Det er lov å svare høflig at du er uenig, enn å være spydig. Derfor overså jeg setningen din og gikk videre til neste setningen, at du er enig at Rooney har filmet. Men ikke så ofte som andre, som du skrev.

 

Rooney filmet mot Arsenal, at man er uenig er utrolig for meg. Men folk får lov mene hva de vil, det er umulig å være enig om alt.

 

Åffer skal jeg holde kjeft om det? At dere har oppført dårlig etter Man.Utd. tapte mot Chelsea?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...