Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Vi vet ikke hvor lang tid Ancelotti har. Hvis det går dårlig får han nok sparken han også, dessverre.

 

Chelsea er en latterlig klubb på det punktet. Akkurat slik som Real Madrid.

 

De lar ikke trenerne bygge sitt eget lag. Se på Real Madrid; Capello vant ligaen med laget, fikk så og si sparken grunnet at det var ikke slik Real Madrid skulle spille fotball. Hvilken latterlig klubb.

Jeg er enig i at det er idiotisk, men har et håp om at Roman innser det snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering.

 

Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer.

Rooney har filmet,Evra har filmet. Viste du ikke det?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering.

 

Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer. Evra og Rooney spekulerer lite i det. Nevn Nani i stedet.

Når N'Gog blir nevnt som en typisk filmer er jo det litt rart også, når vi nettopp har blitt vitne til første gangen han har gjort det...

Lenke til kommentar
Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering.

 

Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer.

Rooney har filmet,Evra har filmet. Viste du ikke det?

 

Det har Giggs og Scholes også. Det jeg vil frem til er at man kan ta spillere som gjør det ofte.

Lenke til kommentar

Har Scholes filmet? Kanskje falt litt lett men det er jo pga. at han er ganske svak osv. Har aldri sett han overspille såvidt jeg husker. Men så begynte jeg å se hver eneste kamp så sent som i 2002-2003 perioden. Giggs har jeg sett falle litt lett av og til, men det var når han løp i 1000 km/t så.. og måten han løper på. En liten klipp er nok for han å falle av og til og det ser ikke helt ut som han filmer akkurat.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering.

 

Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer. Evra og Rooney spekulerer lite i det. Nevn Nani i stedet.

 

De filmer jævlig mye, men flinkere enn andre til å skjule det. Nani har vi egentlig ikke sett mye til, siden han sitter i benken mye.

Lenke til kommentar
Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering.

 

Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer. Evra og Rooney spekulerer lite i det. Nevn Nani i stedet.

 

De filmer jævlig mye

 

Tullete utsagn. Hvertfall om Rooney. Han filmer ikke mye, men han er ikke fri for det.

Lenke til kommentar

 

Wow. Det var MANGE!!!!!!!!!!!! Og ingen av de er diskutable.

 

Les nå innleggene før du gidder å drite deg ut. Eg sa ikke at "han ikke filmer". Eg sa at han "filmer ikke mye".

Rooney filmer mye, om han skaffer United 2-3 straffer iløpet av en sesong, så er vel ikke det mye filming. Men det er som regel 6-9 poeng det. ;)

Jeg skal være enig i at vis man ser på spillere som Torres og Drogba er Rooney en engel, men vis man ser på spillere som Giggs og Scholes feks så filmer han utrolig mye. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...