Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror Arsenal kan være med i tittelkampen denne sesongen. De ser sterke ut. Tror nok det står mellom United, Arsenal og Chelsea. "Vi", Liverpool, må nok nøye oss med å kjempe om en plass i topp 4.

Enig, tror nesten Arsenal er vel så sterke utfordrere som Chelsea i år, hvertfall hvis de greier å holde formen noenlunde oppe...

Lenke til kommentar

Jeg er så møkklei av pessimismen i denne tråden når vi går på en smell. Se på fjoråret, da presterte vi dårlig mot topp 4, men endte opp med å vinne Premier League og vi kom til en Champions League-finale. Ja, vi har tapt en av verdens beste spillere, men vi har fortsatt en god nok stall til å kunne hamle opp med Chelsea i år også. De kommer til å tape flere poeng utover sesongen, og vi kan hente de inn. Til tider har angrepsspillet vårt vært mye mer flytende enn fjorårets på dette tidspunktet. Vi mangler den kontuiniteten i forsvar, og marginene. Det hadde neppe vært en slik stemning i tråden hvis vi hadde hatt dommeravgjørelsene på vår side på brua. Cheer up lads, det kan gå. Jeg sier ikke på noen måte at jeg tar det for gitt at vi vinner Premier League i år, men å hylle Chelsea som vinner før vi en gang kommer til den delen av sesongen der vi vanligvis presterer best synes jeg blir for drøyt.

Lenke til kommentar
Chelsea vinner PL i år, det er vi fleste enige om. Er på tide og når man tenker på hvor mye penger de har brukt og siste gangen de vant PL var jo faen meg 4 år siden (blir det i 2010). Er greit å ta en liten pause nå for oss, spesielt siden vi har et slags overgangsperiode hvor vi skifter helt på spillemåten osv. Det betyr ikke at jeg ikke vil vinne hver eneste kamp, bare at jeg skjønner hvorfor vi kan gjøre det dårligere i år. Men som vi viste i går; vi er fortsatt gode nok til å vinne PL. Uheldigvis, var selve resultatet i går ganske jævla viktig siden vi akkurat tapte for 2 uker siden mot Pool og siden det var mot selve Chelsea, og Gud ville bare ikke at vi skulle klare å skaffe oss noen poeng. Bad luck, og Chelsea fikk great luck. Som de hadde med Lampard deflections spesielt i 04-06 perioden.

 

Lag som er avhenig av en balangsert økonomi burde ikke kunne konkurere mot lag som er ikke er det. Det at vi har gjort det og fremdeles gjør det er en enorm prestasjon. Eller en svak prestasjon av Chelsea.

 

Jeg har på ingen måte gitt opp. Jeg har god tro på at vi også denne sesongen er med. Jeg hadde ikke det i sommer, men når sesongen kom i gang så får jeg mere og mere tro. Vi var best i går og det er veldig lenge igjen.

 

Når det gjelder Arsenal så ser jeg for meg 2-3 skikkelige smeller i løpet av sesongen, og at de kommer utenfor tittelkampen.

Lenke til kommentar

Mye morro på Republik of Mancunia idag,selv etter et begredelig tap igår.

 

Som feks. hva synes egentlig Manchester City fansen om sitt superkjøp,Carlos Tevez:

 

- Poor mans Dickov!

 

- It seems everyone rates him because he runs around a lot. He’s a poor finisher, if he’d have put that one away today we would have won. He cost millions but looks like he’s worth thousands.

 

- His shooting makes vassell look like pele

 

- Carlos Tevez is very overrated and never worth the money we’ve spent on him, he scored a few crackers at United but thats about it. He’s a good squad player, nothing more. Ferguson was laughing when he got rid of him and his sulking on the bench.

 

- I’d have put that chance he had today in that he ballooned over from 3 yards.

 

- It was funny to wind up the rags when we got Tevez, but fuck me he’s turning in to a monumental embarrassment. Has done fuck all for ages! Think we should just bite the bullet and get rid tbh. embarrassing.

 

- I have to say how bad his first touch actually is has really surprised me.

 

- tevez isn’t as good as people actually think, if we haden’t of got him from the rags no one would of gone on about him as much.

 

- He looks so poor that even the clueless will pick up on the fact he is not that good soon enough.

 

- Tevez isn’t, wasn’t and never will be a £30m player. He has yet to justify buying him never mind his price tag.

 

- I want my strikers to offer a goal threat – i’m not that arsed if they turn the odd certain goal kick into a throw in.

 

- Workrate=great, quality=zero. Has to improve drastically because on what I’ve seen so far we’ve signed a £25mill Dickov.

 

And my favourite…

 

- fergie knew what he was doing when he let him go, we are a fucking joke!

 

Ellers syns jeg denne var fin:

 

Since Rafa loves his facts, lets see the teams that Liverpool have lost to in the league this season:

 

F (ulham)

A (ston Villa)

C (helsea)

T (ottenham)

S (underland)

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Drogba, Torres og N'Gog. Glad vi ikke har slike typer på laget.

Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering.

 

Edit: To minutter sa du, Latias?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Beauty by N'Gog.

 

Haha den med Benitez og facts var moro. Morsomt at noen i Pool tråden snakket om han er ung og at han ikke har lyst å bli skadet. Går det an?

 

Btw, Wis, det er ikke pga kampen i går. Er jo helt sykt at Chelsea ikke har vunnet PL på 4 år med en slik stall. De manglet en god trener helt siden begynnelsen av 06/07 som ikke fikk et helt år og nå har de fått det. Også er de i form også. Føler bare at Chelsea MÅ vinne ligaen i år men jeg nevner også at jeg føler at vi er gode nok til å ta PL og.

 

Bare det at jeg føler Chelsea tar det i år, men så følte jeg det samme tidlig i fjor. You never know. Hadde vært herlig om Arsenal kunne vunnet ligaen hvis ikke vi gjør det. Wenger fortjener det, føler jeg.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Vi vet ikke hvor lang tid Ancelotti har. Hvis det går dårlig får han nok sparken han også, dessverre.

 

Chelsea er en latterlig klubb på det punktet. Akkurat slik som Real Madrid.

 

De lar ikke trenerne bygge sitt eget lag. Se på Real Madrid; Capello vant ligaen med laget, fikk så og si sparken grunnet at det var ikke slik Real Madrid skulle spille fotball. Hvilken latterlig klubb.

Lenke til kommentar

Herlig, Points, SAF er fantastisk. Det er Schmeichel og. Herlig å se den lille videoen, crazy keeper. Fergie kommer til å bli sur når han ser hvordan Liverpool skaffet seg ett poeng. :p

 

EDIT: Det er faktisk sant det Herr Brun, men føler at han ihvertfall får et par sesonger selv om han skulle klare å ikke vinne noe. Men det skjer ikke uansett, så.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...