Herr Brun Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Vi vet ikke hvor lang tid Ancelotti har. Hvis det går dårlig får han nok sparken han også, dessverre. Chelsea er en latterlig klubb på det punktet. Akkurat slik som Real Madrid. De lar ikke trenerne bygge sitt eget lag. Se på Real Madrid; Capello vant ligaen med laget, fikk så og si sparken grunnet at det var ikke slik Real Madrid skulle spille fotball. Hvilken latterlig klubb. Jeg er enig i at det er idiotisk, men har et håp om at Roman innser det snart. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering. Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer. Evra og Rooney spekulerer lite i det. Nevn Nani i stedet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Ey, be fair. Nevn sist Nani filma? Tror faktisk det er kortere siden både Rooney og Evra falt lett enn Nani. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering. Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer. Rooney har filmet,Evra har filmet. Viste du ikke det? Endret 10. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering. Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer. Evra og Rooney spekulerer lite i det. Nevn Nani i stedet. Når N'Gog blir nevnt som en typisk filmer er jo det litt rart også, når vi nettopp har blitt vitne til første gangen han har gjort det... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering. Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer. Rooney har filmet,Evra har filmet. Viste du ikke det? Det har Giggs og Scholes også. Det jeg vil frem til er at man kan ta spillere som gjør det ofte. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Har Scholes filmet? Kanskje falt litt lett men det er jo pga. at han er ganske svak osv. Har aldri sett han overspille såvidt jeg husker. Men så begynte jeg å se hver eneste kamp så sent som i 2002-2003 perioden. Giggs har jeg sett falle litt lett av og til, men det var når han løp i 1000 km/t så.. og måten han løper på. En liten klipp er nok for han å falle av og til og det ser ikke helt ut som han filmer akkurat. Endret 10. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Vil ikke si Giggs er den som faller lett. Bare se på stemplingen han fikk i knehøyde av Ivanovic nå mot Chelsea. Ut fra bildene ser det ikke ut som han merker noe til å bli stemplet i stor fart i knehasen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Bare sånn et par ganger, ikke mye eller noe. Av og til blir vel feil å si ja, enig der. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Giggs blir stemplet i kneet, løper videre, vil ta kastet lynraskt og blir stoppet og blir sur Spillere som Drogba hadde lagt seg ned og hylt i "smerte", men ikke Giggs! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Det morsomme med Ngog-diven er at den er akkurat lik Gerrard sine. Han har tydeligvis fått god skolering. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering. Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer. Evra og Rooney spekulerer lite i det. Nevn Nani i stedet. De filmer jævlig mye, men flinkere enn andre til å skjule det. Nani har vi egentlig ikke sett mye til, siden han sitter i benken mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Lo av denne også. United har nok folk som har filmet de også(f.eks Rooney og Evra). Makan. Lov å ha litt selvrealisering. Kan du ikke ta spillere som faktisk filmer. Evra og Rooney spekulerer lite i det. Nevn Nani i stedet. De filmer jævlig mye Tullete utsagn. Hvertfall om Rooney. Han filmer ikke mye, men han er ikke fri for det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 De som ikke tror Rooeny filmer bør desverre ta en titt på denne: Se filmen hos Youtube Kan aldri huske at Nani har filmet egentlig, men han har overspilt etter å ha blitt taklet, ofte vondt i ræva/ryggen. Evra har jeg aldri sett har filmet... Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Nani faller lett, noe som stemmer. Men filmer ikke særlig som jeg kan huske. Men Evra, oioi. Han filmer ofte, men det skjer ingenting fordi det skjer i i Man.Utd. banedel, altså spiller lite rolle. Påvirker ikke spillet på en måte som spisser gjør. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f Wow. Det var MANGE!!!!!!!!!!!! Og ingen av de er diskutable. Les nå innleggene før du gidder å drite deg ut. Eg sa ikke at "han ikke filmer". Eg sa at han "filmer ikke mye". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Det morsomme med Ngog-diven er at den er akkurat lik Gerrard sine. Han har tydeligvis fått god skolering. Tenkte det samme da jeg så den. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Jotun, da får du ha meg unnskyldt Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f Wow. Det var MANGE!!!!!!!!!!!! Og ingen av de er diskutable. Les nå innleggene før du gidder å drite deg ut. Eg sa ikke at "han ikke filmer". Eg sa at han "filmer ikke mye". Rooney filmer mye, om han skaffer United 2-3 straffer iløpet av en sesong, så er vel ikke det mye filming. Men det er som regel 6-9 poeng det. Jeg skal være enig i at vis man ser på spillere som Torres og Drogba er Rooney en engel, men vis man ser på spillere som Giggs og Scholes feks så filmer han utrolig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå