Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Husker dessverre mot United da han trynte i egne ben og skulle ha frispark vs Evra...

 

Drogba, Torres og N'Gog. Glad vi ikke har slike typer på laget. N'Gog kan jeg i bestefall unnskylde, han er ung. Drogba derimot, burde snart vokse litt opp. Det blir feil å si at Ronaldo er en diver. Ja, han holdt på med sporten i 18-19 års alderen, og etter det har det blitt markant mindre pro anno.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dere snart kan innse at det er Chelsea og Arsenal som blir deres utfordrere om ligatittelen i år, som forøvrig førstnevnte kommer til å vinne.

 

Dere bryr dere mer om at vi som ligger midt på tabellen taper poeng enn når f.eks Arsenal vinner :)

 

Godt at vi slo dere hvertfall! Får leve på den en stund til : )

Lenke til kommentar
Tror dere snart kan innse at det er Chelsea og Arsenal som blir deres utfordrere om ligatittelen i år, som forøvrig førstnevnte kommer til å vinne.

 

Dere bryr dere mer om at vi som ligger midt på tabellen taper poeng enn når f.eks Arsenal vinner :)

 

Godt at vi slo dere hvertfall! Får leve på den en stund til : )

Arsenal er en får i ulveklær. Chelsea blir derimot vanskelig å hamle opp med.

Lenke til kommentar
Tror dere snart kan innse at det er Chelsea og Arsenal som blir deres utfordrere om ligatittelen i år, som forøvrig førstnevnte kommer til å vinne.

 

Dere bryr dere mer om at vi som ligger midt på tabellen taper poeng enn når f.eks Arsenal vinner :)

 

Godt at vi slo dere hvertfall! Får leve på den en stund til : )

 

Tror mange har insett det, men mange vil alltid synes det er morro når det går dårlig for Liverpool

 

Og jeg har tippet Chelsea på topp for 6 året på rad jeg :)

Lenke til kommentar

Chelsea vinner PL i år, det er vi fleste enige om. Er på tide og når man tenker på hvor mye penger de har brukt og siste gangen de vant PL var jo faen meg 4 år siden (blir det i 2010). Er greit å ta en liten pause nå for oss, spesielt siden vi har et slags overgangsperiode hvor vi skifter helt på spillemåten osv. Det betyr ikke at jeg ikke vil vinne hver eneste kamp, bare at jeg skjønner hvorfor vi kan gjøre det dårligere i år. Men som vi viste i går; vi er fortsatt gode nok til å vinne PL. Uheldigvis, var selve resultatet i går ganske jævla viktig siden vi akkurat tapte for 2 uker siden mot Pool og siden det var mot selve Chelsea, og Gud ville bare ikke at vi skulle klare å skaffe oss noen poeng. Bad luck, og Chelsea fikk great luck. Som de hadde med Lampard deflections spesielt i 04-06 perioden.

Lenke til kommentar

Vi må huske at vi lå omtrent like mange poeng bak Chelsea for 3 sesonger. Eller jeg trodde det var tre sesonger men kanskje det heller var to. For tre sesonger siden leda vi vel ligaen hele året med untak av 2-3 kamper på høsten, tror jeg. Poenget er vi skal ikke gi opp.

 

Har forøvrig ikke hørt noe "neste år" enda. Har de sluttet å si det? :(

Lenke til kommentar

At vi har vunnet serien tre år på rad er tidenes trenerprestasjon, og det står jeg på. Hvertfall med de finansielle musklene (i form av blodrubler og oligarki...) som Roman har spyttet inn.

 

Chelsea burde ha vunnet PL de siste tre årene med den stallen og bredden i laget spør du meg, det gjør prestasjonen til Sir Alex enda sterkere.

 

De hadde vunnet i fjor hadde de hatt Hiddink fra starten av, det er jeg ganske sikker på.

 

At de vinner i år er det ingen tvil om, tror de tar CL i tillegg. Ancelotti er en slu rev og vet akkurat hva som skal til for å vinne CL.

 

Men alt i alt så vil et hvert Chelsea-trofee være kunstig. De teller ikke, rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...