Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I motsetning til bortekampen mot Liverpool ble jeg veldig skuffa da vi tapte i går. Jeg har verken hatt veldig tro på seier på verken Stamford Bridge eller Anfield, men i motsetning til mot Liverpool eide vi denne kampen, og hadde fortjent alle 3 poengene. Var gøy å se en midtbane bestående av både Fletcher og Anderson, som til tider utspilte Chelseas rutinerte midtbane. Dette var surt, gutta fortjente bedre... Men vi tar dem på Old Trafford :)

Lenke til kommentar
Opplevde forresten å bli fysisk angrepet av en Pool-supporter i dag. En 8 år gammel jente som tydeligvis ikke har fått så god oppdragelse av en far med trofé-abstinenser. "Så søtt" tenker dere. Veldig søtt når en blir forsøkt dyttet av stolen og får utdelt slag i lunsj-pausen.

 

Haha. :)

Helvete, prøver du å drepe meg eller? Satte maten i halsen. :p

Lenke til kommentar
Fikk drøyet tida litt, og Kalou er nok bedre enn Drogba defensivt.

Nei. Dette er rett og slett tull. Drogba er i verdenstoppen på tids-drøying. Han er flink til å holde på ball om han vill, og gjør en VOLDSOM defensiv jobb i kamper hvor det kreves. Spesielt på dødballer, men også generelt. Kalou derimot, er blant de i Chelsea som gir bort ballen oftest. Du ser ikke så ofte Chelsea-kamper, eller så bare driter du i det og argumenterer med konstruerte argumenter som passer din sak.

Lenke til kommentar
Greit nok at Drogba er den værste skuespilleren i europa. Men akkuratt i Evans situasjonen har jeg vanskelig å tro at han filmer. Han mister pusten, og lander på bakken med spasmer(krampe). Du ser jo han kaver etter luft mens han ligger der. At han spiller litt etter duellen er jo bare logisk, at han ville prøve å spille litt til, men kjente for mye til skaden. Skulle ikke forundre meg om han bristet et ribben.

 

Slik jeg ser det (nå kommer en pro Manchester United verson) så ser de rykningene veldig falske ut. Jeg kan ikke huske å ha sett rykninger etter en trykk i brystet bortsett fra diverse filmer. Drogba blir veldig fort frisk også og er fullt kapabel til å kjefte på dommeren kort tid etter at han log nede. I mine øyne så er det filming for å få Evans utvist.

Lenke til kommentar
Opplevde forresten å bli fysisk angrepet av en Pool-supporter i dag. En 8 år gammel jente som tydeligvis ikke har fått så god oppdragelse av en far med trofé-abstinenser. "Så søtt" tenker dere. Veldig søtt når en blir forsøkt dyttet av stolen og får utdelt slag i lunsj-pausen.

 

Haha. :)

 

Du har ikke blitt slått ned på fest av en scouser enda vel? :)

 

Skal ikke inlegg på rad av samme bruker bli slått sammen da?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Fikk drøyet tida litt, og Kalou er nok bedre enn Drogba defensivt.

Nei. Dette er rett og slett tull. Drogba er i verdenstoppen på tids-drøying. Han er flink til å holde på ball om han vill, og gjør en VOLDSOM defensiv jobb i kamper hvor det kreves. Spesielt på dødballer, men også generelt. Kalou derimot, er blant de i Chelsea som gir bort ballen oftest. Du ser ikke så ofte Chelsea-kamper, eller så bare driter du i det og argumenterer med konstruerte argumenter som passer din sak.

Ser ofte på Chelsea-kamper, men det er sjeldent at Kalou spiller. Antok bare at en litt mer defensiv spiller er bedre defensivt enn en spiller som Drogba, men du vet nok bedre siden du ser alle kampene deres.

 

Skal ikke inlegg på rad av samme bruker bli slått sammen da?

Kun hvis det er innen to minutter.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
England-spissen gikk bort til TV-kameraene og det som kom ut av munnen hans var lett å forstå på tross av at lyden manglet:

 

«12 mann, 12 mann» sa Rooney. En klar henvisning til at han mente dommer Martin Atkinson favoriserte Chelsea.

 

Nå har FA gitt han en advarsel, skriver BBC.

 

- Wayne Rooney har fått en advarsel om oppførselen sin, på grunn av kommentarer han kom med på søndag, sier en talsmann for FA til Skysports.

Lenke til kommentar
Fikk drøyet tida litt, og Kalou er nok bedre enn Drogba defensivt.

Nei. Dette er rett og slett tull. Drogba er i verdenstoppen på tids-drøying. Han er flink til å holde på ball om han vill, og gjør en VOLDSOM defensiv jobb i kamper hvor det kreves. Spesielt på dødballer, men også generelt. Kalou derimot, er blant de i Chelsea som gir bort ballen oftest. Du ser ikke så ofte Chelsea-kamper, eller så bare driter du i det og argumenterer med konstruerte argumenter som passer din sak.

Ser ofte på Chelsea-kamper, men det er sjeldent at Kalou spiller. Antok bare at en litt mer defensiv spiller er bedre defensivt enn en spiller som Drogba, men du vet nok bedre siden du ser alle kampene deres.

 

Kalou er ving og spiss.

Lenke til kommentar

*- Wayne Rooney har fått en advarsel om oppførselen sin, på grunn av kommentarer han kom med på søndag, sier en talsmann for FA til Skysports.

 

Ja det er klart.

 

*The only good thing Mr Atkinson did was book Drogba for getting kicked in the chest by Jonny Evans.

 

Dette ble skrevet av Stewart Gardner på ManUtd.com

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...