Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Generalistert med vilje for å vise hvor latterlig det er Hyrlen...

 

Er alltid noen få individer som ødelegger for mengden og som ikke minst generaliserer mot alle andre klikker.

 

Edit: By the way, selv om eg klager litt på noen få i C tråden så betyr det langt fra at eg sier at TIA er bedre... Det sier igrunn bare litt om TIA tråden ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tingen eg synest er rar er benet som blir slengt fremover på den måten rett før Drogba treffer foten til Evans. Men det kan ha noe med bevegelsen i overkroppen for å få maks trykk bak headingen.

 

Er enig med Hyrlen i fotballpuben at uttrykket til Evans er såpass overrasket at eg tviler på at han gjør det med vilje. Han ser svært forfjamset ut når han oppdager at Drogba ligger der.

 

Eller han er rågod til å spille overrasket. Mulig det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er en normal bevegelse, jeg ville gjort det samme. Når du er i lufta, og Drogba kommer rett mot deg i 20km/h så er det like greit å ta foten litt ut for å markere at han ikke trenger å løpe han ned. Ballen er allerede godt borte, så det er ikke noe problem for Drogba å stoppe opp, med mindre han vil løpe ned Evans.

Lenke til kommentar

Kom an da, gutter. Evans gjør jo bare det alle i verden har lyst å gjøre.. Dessverre klarte han ikke det ordentlig denne gangen, men kanskje Vidic kan ta han ordentlig på Old Trafford. Så jo hvordan han gliste på sidelinjen, skade Drogba må jo være en drøm for alle fotballspillere. Alle hater han.. Til og med MoT-studioet flirte litt når de så det.

(seriøst..)

Lenke til kommentar

Ser på meg selv som rimelig objektiv i Evans-Drogba-episoden fordi fra første gang jeg så situsjonen måpte jeg av skrekk og syns det så ut som noe gjort med 100% overlegg av Evans. Hatet mitt for Drogba har liksom ikke noe å si, for syns det ser veldig stygt ut av Evans. Var også helt sikker på at om det hadde vært motsatt hadde jeg ALDRI forsvart Drogba med at Evans kommer løpende.

 

La merke til at de fleste (alle) i CFC-leieren mener Evans skulle hatt rødt og de fleste i Utd-leieren mener det ikke er noe. LFC er blanda. Jeg skjønte i starten ikke hvordan det gikk ann å forsvare Evans, så jeg prøvde å sette meg så godt inn i det som jeg klarte. Sikkert sett klippet 150 ganger fra alle vinkler.

 

Konklusjon: Evans ser på ball og hopper opp før Drogba engang er i nærheten. Han kan altså ikke gjøre det han gjør uten at Drogba spurter inn i han. Det som ser så stygt ut er at Evans strekker ut balansefoten sin på en hard måte. At han strekker den fort ut i retning brystet til Drogba. Var dette jeg mente var åpenbart for at det var med vilje. Etter å ha sett klippet x-antall ganger legger man merke til at Evans ser på ball og i det millisekundet han "sparker" Drogba er også det samme millisekundet hvor han header ballen ut og rykker til med hele kroppen. Det kan faktisk forklare hvorfor han sparker ut som han gjør. Så er det jo også delen med at Evans hopper rett opp med øynene på ball, mens Drogba spurter inn i Evans med øynene på Evans og med hensikt å skaffe seg frispark. Han sparker ikke for å gjøre det hardt heller, da hadde benet fortsatt ut bevegelsen. Han trekker jo foten tilbake og fullbyrder ikke sparket ut. Når du slår eller sparker noen prøver du jo å slå "gjennom" personen og ikke bare skade huden på personen for å så trekke deg tilbake. Jeg er ikke Johnny, og vi får aldri vite om det er med hensikt eller ei, og det kan også hende at Evans hopper opp og merker Drogba er på vei til å dytte han over ende og prøver å skubbe han vekk med foten. Jeg tror det ser mye styggere ut enn det der er. Og værsåsnill ikke kom med "United-supporter, du klager alltid på dommeren og røde briller" osv osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...