Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal sies at det ser vanvittig mer ondsinnet jo saktere man viser det. Han kunne fort ha fått et gult for farefullt spill, men et rødt hadde vært vanvittig strengt. Drogba skulle heller aldri hatt det gule, men overspillingen (ja, det er jo det) er nok årsaken til at han får det, selv om dommeren fort kunne holdt seg for god til det.

Lenke til kommentar

Greit nok at Drogba er den værste skuespilleren i europa. Men akkuratt i Evans situasjonen har jeg vanskelig å tro at han filmer. Han mister pusten, og lander på bakken med spasmer(krampe). Du ser jo han kaver etter luft mens han ligger der. At han spiller litt etter duellen er jo bare logisk, at han ville prøve å spille litt til, men kjente for mye til skaden. Skulle ikke forundre meg om han bristet et ribben.

Lenke til kommentar
Greit nok at Drogba er den værste skuespilleren i europa. Men akkuratt i Evans situasjonen har jeg vanskelig å tro at han filmer. Han mister pusten, og lander på bakken med spasmer(krampe). Du ser jo han kaver etter luft mens han ligger der. At han spiller litt etter duellen er jo bare logisk, at han ville prøve å spille litt til, men kjente for mye til skaden. Skulle ikke forundre meg om han bristet et ribben.

Nå er det faktisk Drogba som hopper inn i Evans også da så...

Lenke til kommentar

Neida, Drogba er som vanlig helt uskyldig. Gjør intet galt.

 

Bare å lese i C tråden. Der er alt fasit, unntatt det som kommer fra sutrete unitedsupportere som alltid klager på dommeren når laget taper.

 

Og dommeren gjorde jo ingen feil i denne kampen. Helt fortjent målet til C.

Generalisering er KONGE!

Lenke til kommentar
Neida, Drogba er som vanlig helt uskyldig. Gjør intet galt.

 

Bare å lese i C tråden. Der er alt fasit, unntatt det som kommer fra sutrete unitedsupportere som alltid klager på dommeren når laget taper.

 

Og dommeren gjorde jo ingen feil i denne kampen. Helt fortjent målet til C.

Generalisering er KONGE!

Urettferdig beskrivelse. Det er mange individer i Chelsea tråden som forholder seg saklig og ser to sider av saken. Nivået på diskusjonen igår var mye bedre med visse unntak enn den f.eks var etter Liverpool-kampen. I TIA er argumentering fåfengt for tiden, siden man blir avfeid som idiot og mongo av diverse spammere der som har i snitt en god post i året.

 

Chelseatråden > TIA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...