Jotun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Evans gjorde det eneste riktige. Det er ikke riktig. Det han gjør er ikke fornuftig, men forståelig. Carvalho oppførte seg som en dritt i det øyeblikket Chelsea scoret. Da våknet vel det sydlige i spilleren. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Var ikke den episoden mest et uhell egentlig? Så slik ut for meg. Hadde kanskje ikke noe imot å ta Carvalho men men mest uheldig syntes jeg det så ut som. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Se filmen hos Youtube Jonny Evans <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Legg merke til at publikum i bakgrunnen så og si ikke reagerer. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Helt klart frispark til oss siden Drogba kommer alt for sent inn. Men hvorfor har Jonny beinet der? Virker litt ulogisk å ha beinet der han har og hadde kanskje fortjent gult. Endret 9. november 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det skal sies at det ser vanvittig mer ondsinnet jo saktere man viser det. Han kunne fort ha fått et gult for farefullt spill, men et rødt hadde vært vanvittig strengt. Drogba skulle heller aldri hatt det gule, men overspillingen (ja, det er jo det) er nok årsaken til at han får det, selv om dommeren fort kunne holdt seg for god til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 wh1te, tenkte akkurat det samme ! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Digger når de filmer Vidic. Han ser ut som en stolt far på sidelinja. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Digger når de filmer Vidic. Han ser ut som en stolt far på sidelinja. Haha, tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Digger når de filmer Vidic. Han ser ut som en stolt far på sidelinja. Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fy faen så gøy det var å se Vidic etter den taklingen. Var jo 0-0 da og, så det ble en god del latter på puben akkurat da. Klarer ikke komme over at vi tapte, det er helt forbanna sykt. Ekkelt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Var litt småpent å lese dette: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6642660 Tenk hvor utrolig ekkelt det måtte ha vært for spillerne våre etter kampen. De gjorde faen meg en god jobb og, det er det som er så provoserende. Football hurts. EDIT: Oi, beklager dobbel. Endret 9. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 I’m beginning to think Fletcher is the unluckiest player in Europe. Så alt for sant. Veldig posetivt å ha han tilbake, samt Carrick i storform. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Greit nok at Drogba er den værste skuespilleren i europa. Men akkuratt i Evans situasjonen har jeg vanskelig å tro at han filmer. Han mister pusten, og lander på bakken med spasmer(krampe). Du ser jo han kaver etter luft mens han ligger der. At han spiller litt etter duellen er jo bare logisk, at han ville prøve å spille litt til, men kjente for mye til skaden. Skulle ikke forundre meg om han bristet et ribben. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ingenting ved Drogba overrasker meg lenger, så vet ikke helt hva jeg skal tro og mene angående den situasjonen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Han mister pusten, og lander på bakken med spasmer(krampe). Du ser jo han kaver etter luft mens han ligger der. Kramper? Not, han spreller fordi han kjente det i kassa, han fikk nok vondt, men å sprelle som en fisk på land blir litt teatralsk selv for Drogba...nei vent nå... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 det var ikke så vondt at han ikke kunne klage på dommeren og spille videre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Greit nok at Drogba er den værste skuespilleren i europa. Men akkuratt i Evans situasjonen har jeg vanskelig å tro at han filmer. Han mister pusten, og lander på bakken med spasmer(krampe). Du ser jo han kaver etter luft mens han ligger der. At han spiller litt etter duellen er jo bare logisk, at han ville prøve å spille litt til, men kjente for mye til skaden. Skulle ikke forundre meg om han bristet et ribben. Nå er det faktisk Drogba som hopper inn i Evans også da så... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Neida, Drogba er som vanlig helt uskyldig. Gjør intet galt. Bare å lese i C tråden. Der er alt fasit, unntatt det som kommer fra sutrete unitedsupportere som alltid klager på dommeren når laget taper. Og dommeren gjorde jo ingen feil i denne kampen. Helt fortjent målet til C. Generalisering er KONGE! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Neida, Drogba er som vanlig helt uskyldig. Gjør intet galt. Bare å lese i C tråden. Der er alt fasit, unntatt det som kommer fra sutrete unitedsupportere som alltid klager på dommeren når laget taper. Og dommeren gjorde jo ingen feil i denne kampen. Helt fortjent målet til C. Generalisering er KONGE! Urettferdig beskrivelse. Det er mange individer i Chelsea tråden som forholder seg saklig og ser to sider av saken. Nivået på diskusjonen igår var mye bedre med visse unntak enn den f.eks var etter Liverpool-kampen. I TIA er argumentering fåfengt for tiden, siden man blir avfeid som idiot og mongo av diverse spammere der som har i snitt en god post i året. Chelseatråden > TIA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå