Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overdriver noe voldsomt? Han endte opp med å bli byttet ut fordi

Drogba har vært EKSTREM på diving og teatralskhet. Han har skjerpet seg kraftig. Han er fortsatt ingen giggs på det feltet, men i dag var han da helt eksemplarisk!

What! Du må være den eneste som ikke ser at han overdriver noe ekstremt! Han ser jo ut som om han holder på å dø for n'te gang. Når man så reprisen kunne man kanskje først mistenke at han for en gangs skyld fikk vondt, men det tar jo ikke lange tiden før han glemmer at han har "vondt" igjen. Det skjer faktisk i det øyeblikket han skjønner at han har fått gult kort! Deretter kommer han på at han har vondt igjen et lite øyeblikk, men så blir han på mirakuløst vist leget superraskt og merker ikke noe til skaden lenger. At han blir byttet ut pga skade, er i beste fall bare spill for galleriet.

Lenke til kommentar

Det å feilavblåse for off-side når lagets toppscorer er alene med keeper er i mine øyne ikke langt unna det å bli snytt for straffe..

 

Summasummarum har vi nok å være misfornøyd med.

 

edit: Og ja, sånne situasjoner er vanskelige. Derfor man har linjedommere som har det som hovedoppgave.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Hahahahha, fy faen. Når jeg så Drogba riste på beina når han var 3 sek fra å "dø" holdte jeg på å grine av latter. Folk klagde på Ronaldo, men denne mannen greier det å overgå Ronaldo.

Han var på banen 1 min etter legene hjalp han. Fyren er en god spiller, men fy faen så latterlig han er og det er skam.

Lenke til kommentar
Over til noe litt annet.. Obertan har jeg virkelig troen på.. Vi satt 4 kamerater også kampen, og alle uttrykker "wow" samtidig når obertan kommer med en rimelig sick finte på venstre kanten rett ved 16meteren..

Obertan var et friskt pust for dere i dag ja. Han sendte Ivanovic noe så jævlig opp i pølsebua ved en anledning.

Lenke til kommentar
Obertan virker som den spilleren i United som har størst finterepertoar. Jeg har troen på han, men mener fortsatt det var feil å utelate Nani i dag.

Veldig enig. Nani burde fått prøve seg i dag. Særlig når vi var totalt uten matchvinnere (bortsett fra slimete Owen) eller folk som kunne komme inn og snu kampen, så burde vi hatt Nani på benken. Liker Obertan og. Han er frekk og rask i steget. Lagde kake av Ivanovic ved den ene anledningen ja :)

Lenke til kommentar
Klarer dere å holde nullen mot årets Chelsea-lag i den formen de er i nå, vel... Det ville vært sykt imponerende, rett og slett.

 

Burde ihvertfall vært sånn.

 

En veldig god kamp av oss, Carrick Fletch og Ando var veldig gode. Er enig med niko, midtbanen til Chelsea funket ikke som den skulle pga. de. Anderson var jo utrolig viktig og jobbet veldig hardt i midtbanen. Føler nesten at folk kødder når de sier nå at Anderson var dårlig at han ikke visste hvor han skulle være.

 

I dag utspilte vi med Carrick, Fletcher og Anderson; midtbanen til Chelsea: Ballack, Essien, Lampard og Deco.

 

That's about it. Men vi tapte selvfølgelig, og det var ikke vår feil. Helt seriøst. Latterlig det som skjedde i dag, bare latterlig. Valencia var forøvrig helt knall defensivt og gjorde jobben sin på Cole ihvertfall. Offensivt har han mye å gå på men han kan klare det for oss. Hadde vært herlig om han kunne trene litt på venstrefoten ja.

Lenke til kommentar

At vi tapte? Kanskje at vi ikke vant, men at vi tapte var det faen ikke så mye vi kunne gjøre om til slutt. Eneste var vel å vinne første headeren på frisparket men der skulle jo vi kanskje fått frispark for det Drogba gjorde mot Brown. Og det at Drogba var involvert og gjorde det vanskeligere å redde for VDS, noe han kanskje ikke hadde gjort om Drogba ikke var der han var i offside posisjonen. Og selvfølgelig at Fletcher hadde jo en bra takling der han tok ballen først, og at det aldri skulle vært frispark. Så Fletcher ordnet faktisk opp i situasjonen før det ble noe, og det er ikke vår feil da. Startet jo til og med en bra kontringsmulighet, the poor guy.

Lenke til kommentar
niko_90: Potensielle matchvinnere på united sine 18 i dag:

Rooney, Valencia, Giggs, Carrick, Scholes, Fletcher og Owen som du nevner. Og Anderson (stikkeren til Rooney var sykt, sykt pen, og hadde ikke Rooney blitt blåst av så er det all kred til Anderson.)

 

Var jo akkurat det jeg prøvde å si? Nani på benken kunne vært bra.

 

En veldig god kamp av oss, Carrick Fletch og Ando var veldig gode. Er enig med niko, midtbanen til Chelsea funket ikke som den skulle pga. de. Anderson var jo utrolig viktig og jobbet veldig hardt i midtbanen. Føler nesten at folk kødder når de sier nå at Anderson var dårlig at han ikke visste hvor han skulle være.

 

Ja, det var tanken min og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...