Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så håpet lever vel forsatt.

 

Ingen grunn til å miste noe håp. Veldig lenge igjen enda. Vi er ferdige med anfield og brua. Vi har hjemmekamper mot de igjen. Flyplassen er det like greit å vente med siden Arsenal er i form nå. Chelsea har vel ikke møtt Arsenal enda så de skal ta noen poeng fra hverandre.

 

Jeg synes nå heller ikke spillet har vert dårlig. Vi har ikke blitt utspilt av noen. Vi fortjente vel å vinne i dag etter hva jeg har hørt.

 

Vi har også hatt mange skader.

 

Jeg ser ikke at vi har noen mindre sjangse nå enn det vi hadde etter starten de tre siste sesongene

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg må ha sett en annen kamp enn de fleste her inne, for jeg såg en Andreson som var over alt, alltid.. =/ Jeg såg også en Valencia som kom til en del innlegg og en Rooney som kom til noen sjangser når han var helt alene på toppen. Den som gjorde mest feilpasninger av det jeg fikk med meg var selveste Giggs! At vi taper denne kampen er bare mangel på marginer, hadde vi vunnet hadde dere isteden kalt taktikken til SAF for en genistrek på grunn av at vi spilte borte mot Chelsea, måtte være kompakte bakover og trang bare ett mål for å vinne.

 

Carrick spilte også veldig bra idag og forstyrret midtbanen så jævlig at de ikke fikk til mye, men da grep jo dommeren inn som vi alle vet.

 

En annen ting er at Valencia tvingte Cole tilbake slik at han ikke kunne være så offensiv som han pleier å være, noe som var et stort plus for United.

Lenke til kommentar
En annen ting er at Valencia tvingte Cole tilbake slik at han ikke kunne være så offensiv som han pleier å være, noe som var et stort plus for United.

Enig der. La ikke så mye merke til det tidlig i kampen, men så fikk han skryt av kommentatorene på Sky. Begynte å legge merke til det etter hvert, og det skal sies at han gjorde en kjempegod defensiv jobb. Ga ikke noe gratis, noe vi ofte får se fra Nani.

Lenke til kommentar
jeg er ikke hårsår, tolk det som du vil, jeg vil ha en ny verdensklasse spiller inn. å da mener jeg at Carrick kan benkes, å Nani kan pakke bæggen.

mer gidder jeg ikke å detaljer

Du har vel aldri vært kjent for å gå i detaljer heller.

 

Putte inn en verdensklasse spiller vil ikke hjelpe noe som helst, samhold og kjennskap til hverandre (...Spillemessig) er United, og skal være det.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Synes ikke dere skal klage altfor mye på dommeren etter denne kampen. Greit nok er jeg enig at målet burde vært annulert for offside siden Drogba er aktiv foran VDS, men sånne situasjoner er utrolig vanskelige og det blir jo dømt mål på lignende situasjoner i hver eneste runde omtrent. Dere har også fått flere heldige mål som har gjort at dere har fått med dere poeng, så det jevner seg normalt ut over en sesong.

 

At Drogba er en skitten spiller er det jo absolutt ingen tvil om, men å beskylde hele laget for å være usportslige forstår jeg ikke - i alle fall ikke etter denne kampen. Imidlertid var det en situasjon jeg ikke forstod noen ting av. Evans sparker Drogba i brystet, og selv om Drogba overdriver situasjonen noe voldsomt, var det jo et soleklart frispark til Chelsea. Hvorfor fikk Drogba gult kort? Der var dommeren på deres side i alle fall.

 

Synes kampen burde endt uavgjort, da ingen av lagene egentlig fortjente å vinne. Dere var gode defensivt, noe som må være oppmuntrende siden både Vidic og Rio var ute. Offensivt derimot synes jeg det var veldig tamt fra begge lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...