Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Solskjær og Saha er med i troppen!  :dribble:

 

Manchester United: Van der Sar, Kuszczak, Brown, Simpson, Ferdinand, Vidic, Silvestre, Pique, Evra, O'Shea, Fletcher, Carrick, Scholes, Hargreaves, Nani, Giggs, Ronaldo, Tevez, Saha, Solskjaer.

 

 

Utrolig gode nyheter. Jeg tror maks en av de blir tatt ut til den endelige troppen, men uansett, positive nyheter! Spissparet i morgen blir nok Giggs og Tevez, selv om jeg helst skulle sett Saha og Tevez på topp.  :yes:

9279676[/snapback]

Har link til der du har det ifra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er litt pessimist mot Pourthsmouth...

9283152[/snapback]

 

Det blir en skummel kamp, ingen tvil om det. Men hvis vi har ballen like mye i denne kampen som vi hadde mot Reading så tror jeg vi vinner. Bare at denne kampen må vi score på sjansene og det tror jeg faktisk Carlos Tevez vil gjøre. Tipper han og Ronaldo ordner seieren for oss idag. :)

 

Portsmouth har mange gode enkeltspillere, mange som kan avgjøre kampen helt alene.

Jeg vil for eksempel ikke se David Nugent i en løpsduell med Nemanja Vidic.. :ermm:

Lenke til kommentar

Tror jeg skal kjøpe både hjemmedrakten og bortedrakten av årets utgave. Jeg må nesten ha en med Solskjær bakpå siden dette trolig er hans siste sesong som spiller i klubben. Og jeg har ingen med Solskjær fra før av. I tillegg ønsker jeg en med Rooney bakpå, nå som han har fått nummer 10 og greier. :cool:

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Har også lyst på en Solskjær skjorte. Men da hadde det jo vært best å hatt 98- eller 99- drakta. Kanskje signert og. 0o

9285320[/snapback]

 

Signert hadde selvsagt vært et pluss, men i alle fall jeg trenger ikke at den er signert. Og ja, det hadde nok vært best å hatt en litt gamlere United trøye med Solskjær på. En drakt da han virkelig var i form, men gamle drakter med navn og nr er vanskelig å få tak i. :ermm:

Lenke til kommentar

Skulle jeg hatt drakt hadde det nok blitt Giggs. Makan til god og trofast fotballspiller skal man lete lenge etter :)

 

Edit: At Solskjær er medlem i Liverpools supporterklubb er ikke unaturlig, fyren er Liverpool-fan. Men må legge til at han også har livstidsmedlemsskap i United Supporteren :)

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...