MacBoy Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Solskjær og Saha er med i troppen! Manchester United: Van der Sar, Kuszczak, Brown, Simpson, Ferdinand, Vidic, Silvestre, Pique, Evra, O'Shea, Fletcher, Carrick, Scholes, Hargreaves, Nani, Giggs, Ronaldo, Tevez, Saha, Solskjaer. Utrolig gode nyheter. Jeg tror maks en av de blir tatt ut til den endelige troppen, men uansett, positive nyheter! Spissparet i morgen blir nok Giggs og Tevez, selv om jeg helst skulle sett Saha og Tevez på topp. 9279676[/snapback] Har link til der du har det ifra? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 ehm? han mener at han ba om direkte link til en video, ikke en link til en hjemmside han allerede vet om. Fordi han ikke orker eller har tid til å søke fordi søkeord har så store omfang. Skjønner? EDIT: litt vanskelig tekst zaltmann Ja, det blir litt som å spørre om anbefaling til en bra bok og få svaret "gå til bibloteket"... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Har link til der du har det ifra? Selvsagt. Stoler du ikke på meg? Hva med å sjekke noe annet enn united.no før du spør. BBC På BBC står det også at Silvestre er tvilsom siden han fikk seg en smell mot Reading. Kanskje det betyr at vi starter med Evra på venstrebacken og Nani på venstrekant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Er litt pessimist mot Pourthsmouth... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Er litt pessimist mot Pourthsmouth... 9283152[/snapback] Det blir en skummel kamp, ingen tvil om det. Men hvis vi har ballen like mye i denne kampen som vi hadde mot Reading så tror jeg vi vinner. Bare at denne kampen må vi score på sjansene og det tror jeg faktisk Carlos Tevez vil gjøre. Tipper han og Ronaldo ordner seieren for oss idag. Portsmouth har mange gode enkeltspillere, mange som kan avgjøre kampen helt alene. Jeg vil for eksempel ikke se David Nugent i en løpsduell med Nemanja Vidic.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Kampen mot City blir seier(håpe-håpe-håpe). Har forresten bestemt meg for å kjøpe 07/08-drakt med Nani og 17 bakpå, for å vise min tro og støtte til han. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg skal hente den nye United drakta med Ronaldo 7 bakpå nå Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg skal hente den nye United drakta med Ronaldo 7 bakpå nå 9284873[/snapback] Kjedelig med Ronaldo bakpå da, mener nå jeg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Vel jeg skal hente min med 11 og Giggs på ryggen, må bare vente til i morgen til oppkravs lappen fra posten tørker først (pluss jeg gidder ikke å gå ut i regnet ) Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Har forresten bestemt meg for å kjøpe 07/08-drakt med Nani og 17 bakpå, for å vise min tro og støtte til han. 9284841[/snapback] Det tenker jeg også på å gjøre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Hvorfor velge Nani? Booring :!: Har lyst på nye sorte bortedrakta med 18 Scholes, det hadde vært nice Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Tror jeg skal kjøpe både hjemmedrakten og bortedrakten av årets utgave. Jeg må nesten ha en med Solskjær bakpå siden dette trolig er hans siste sesong som spiller i klubben. Og jeg har ingen med Solskjær fra før av. I tillegg ønsker jeg en med Rooney bakpå, nå som han har fått nummer 10 og greier. Endret 15. august 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Har også lyst på en Solskjær skjorte. Men da hadde det jo vært best å hatt 98- eller 99- drakta. Kanskje signert og. 0o Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Har også lyst på en Solskjær skjorte. Men da hadde det jo vært best å hatt 98- eller 99- drakta. Kanskje signert og. 0o 9285320[/snapback] Var det Solskjær som var medlem i vår supporterklubb? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Har også lyst på en Solskjær skjorte. Men da hadde det jo vært best å hatt 98- eller 99- drakta. Kanskje signert og. 0o 9285320[/snapback] Signert hadde selvsagt vært et pluss, men i alle fall jeg trenger ikke at den er signert. Og ja, det hadde nok vært best å hatt en litt gamlere United trøye med Solskjær på. En drakt da han virkelig var i form, men gamle drakter med navn og nr er vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Var det Solskjær som var medlem i vår supporterklubb? Og...? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Var det Solskjær som var medlem i vår supporterklubb? Og...? 9285422[/snapback] Nå kan du lure Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Skulle jeg hatt drakt hadde det nok blitt Giggs. Makan til god og trofast fotballspiller skal man lete lenge etter Edit: At Solskjær er medlem i Liverpools supporterklubb er ikke unaturlig, fyren er Liverpool-fan. Men må legge til at han også har livstidsmedlemsskap i United Supporteren Endret 15. august 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
The1 Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Bortedrakt skal bestilles for 07/08 sesongen. Blir vel langermet utgaven som jeg skal ha. Endret 15. august 2007 av The1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har bestilt Hjemmedrakta 07/08, den bestilte jeg med nummer 7 og med Raste båkpå Hvor lang ventetid tar det før man får som regel drakta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå