Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I stedet for å prøve å bortforklare nok et tap mot et av de andre topplagene, så sier jeg det rett ut; Vi er ikke gode nok.

 

Ta en titt på den midtbanen Chelsea stilte i dag; Essien, Lampard, Ballack. Tre spillere i verdensklasse. De har på papiret et latterlig mye sterkere lag enn oss, selv om det ikke kom så godt frem i dag.

 

Defensivt er vi bunnsolide, og det varmer hjertet mitt.

 

Vi selger verdens beste spiller, en spiller som var god nok til å putte 40+ mål i verdens tøffeste liga, og vi erstatter han med to vinger som ikke er verdensklasse, og som heller ikke kommer til å bli verdensklasse. Vi hadde midler i massesvis, men vi misbrukte det totalt. Vi mangler en gamebreaker. Rooney er ingen notorisk goalgetter ala Torres, Ronaldo (selv fra vingposisjon) etc.

 

Jeg er ikke skuffet i det hele tatt, fordi jeg var sikker på tap, nok en gang....

 

Og vi må være verdensmestere i å ha blokkerte skudd, ufattelig frustrerende å bivåne.

å selge Ronaldo var i mine øyne noe av det dummeste SAF har gjort, men nåe vi har kommet inn på det, fikk jeg vite at det er en klausul i avtalen til Ronaldo, om han ikke trives i spania skulle han visst komme tilbake til oss igjen, det var min far som fortalte meg det rett før kampen, han hadde lest det en plass, men fikk aldri tid til å finne denne artikkelen, om dette er kjent, vil jeg gjerne ha link til denne.

Lenke til kommentar
I stedet for å prøve å bortforklare nok et tap mot et av de andre topplagene, så sier jeg det rett ut; Vi er ikke gode nok.

 

Ta en titt på den midtbanen Chelsea stilte i dag; Essien, Lampard, Ballack. Tre spillere i verdensklasse. De har på papiret et latterlig mye sterkere lag enn oss, selv om det ikke kom så godt frem i dag.

 

Defensivt er vi bunnsolide, og det varmer hjertet mitt.

 

Vi selger verdens beste spiller, en spiller som var god nok til å putte 40+ mål i verdens tøffeste liga, og vi erstatter han med to vinger som ikke er verdensklasse, og som heller ikke kommer til å bli verdensklasse. Vi hadde midler i massesvis, men vi misbrukte det totalt. Vi mangler en gamebreaker. Rooney er ingen notorisk goalgetter ala Torres, Ronaldo (selv fra vingposisjon) etc.

 

Jeg er ikke skuffet i det hele tatt, fordi jeg var sikker på tap, nok en gang....

 

Og vi må være verdensmestere i å ha blokkerte skudd, ufattelig frustrerende å bivåne.

å selge Ronaldo var i mine øyne noe av det dummeste SAF har gjort, men nåe vi har kommet inn på det, fikk jeg vite at det er en klausul i avtalen til Ronaldo, om han ikke trives i spania skulle han visst komme tilbake til oss igjen, det var min far som fortalte meg det rett før kampen, han hadde lest det en plass, men fikk aldri tid til å finne denne artikkelen, om dette er kjent, vil jeg gjerne ha link til denne.

Komme tilbake for samme blodpris ? :p

Lenke til kommentar
Du hadde aldri skrevet dette, hvis vi tok et poeng eller tre og Berbatov hadde spilt evt. gjort mål. Vi har en stall som er fullt kapabel til å vinne Premier League i år.

 

Jeg har skrevet det i mange måneder nå, så please...

 

Vi manger masse offensivt. Hvis vi skal vinne PL denne sesongen trenger vi en makssesong uten skader ala 06/07. Troppen vi har nå er dårligere enn den vi hadde i de tre foregående sesongene.

 

Jeg er realist, og det burde flere her inne være.

Lenke til kommentar
Du hadde aldri skrevet dette, hvis vi tok et poeng eller tre og Berbatov hadde spilt evt. gjort mål. Vi har en stall som er fullt kapabel til å vinne Premier League i år.

 

Jeg har skrevet det i mange måneder nå, så please...

 

Vi manger masse offensivt. Hvis vi skal vinne PL denne sesongen trenger vi en makssesong uten skader ala 06/07. Troppen vi har nå er dårligere enn den vi hadde i de tre foregående sesongene.

 

Jeg er realist, og det burde flere her inne være.

enig med NK her, vi mangler det siste lille

Lenke til kommentar

Heisann.

 

 

 

Natta!

 

Er også enig dte Night sier at vi er alt for dårlig offensivt, så jeg ber SAF hente David-duoen Silva og Villa i januar. Eller en annen klassespiller.

Det er også sykt at hvor dårlig Valencia er med venstrebeinet, skal det egentlig være lov å være så ræva med venstrebeinet?

Endret av Raste
Lenke til kommentar

At noen kan klage på dette kan jeg ikke forstå. Carrick, Fletcher og Anderson DREPER midtbanen til Chelsea og om dommeren hadde dømt rett hadde vi vunnet og alt hadde vært fryd å gammen. Vi spiller uten Berbatov, Vidic og Rio. Så har vi Hargy f.eks. som snart er tilbake. Om dere ikke tror dette laget kan vinne PL ser dere ikke hva som skjer. Er enig i at Chelsea virker sterke, og jeg tror de tar det i år, men at vi ikke kan være med å kjempe er tull. Gjorde Deco ETT TOUCH på ballen i dag? Essien fikk ikke til en dritt. Anderson, Carrick og Fletcher var jævlig gode.

 

Raste: Hente David Villa er selvmord for hele klubben. Du kan ikke mene det.

Lenke til kommentar
Ta en titt på den midtbanen Chelsea stilte i dag; Essien, Lampard, Ballack. Tre spillere i verdensklasse. De har på papiret et latterlig mye sterkere lag enn oss, selv om det ikke kom så godt frem i dag.

Og vet du hvorfor de ikke kom så godt frem? Fordi vi ikke lot dem. Virkelig herlig spill av gutta våre på midten. Blir helt feil å si at de ikke kom så godt frem av en eller annen random grunn.

Lenke til kommentar
Har ikke sett kampen men folk sier vi spilte bra. Det er posetivt. Noen som har videolink til målet? Billig mål vistnok

 

Sjekk footytube. Blir oppdatert hvert 15.

 

In med Silva/Villa, Ut med Nani, dette har jeg sagt veldi mange ganger

Og det løser alt? Nani burde få spille, sjokka over at han ikke var i troppen i dag. Silva og Villa blir helt feil spør du meg. Prøver igjen. Hvem skulle blitt benka for Villa?

 

Andersson var no omtrent ikkje bort i ballen han heller? Var ikkje til å sjå i 1. omgang, men kom seg i 2.

Fikk Essien til en dritt? Nei. Grunn: Anderson.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Ta en titt på den midtbanen Chelsea stilte i dag; Essien, Lampard, Ballack. Tre spillere i verdensklasse. De har på papiret et latterlig mye sterkere lag enn oss, selv om det ikke kom så godt frem i dag.

Og vet du hvorfor de ikke kom så godt frem? Fordi vi ikke lot dem. Virkelig herlig spill av gutta våre på midten. Blir helt feil å si at de ikke kom så godt frem av en eller annen random grunn.

 

Har jeg sagt noe om defensive svakheter på midten? Nei, har nok ikke det gitt...

 

Det hjelper ikke å være solide defensive, når vi mangler det lille offensive, og den lille biten dro til Real Madrid i sommer, og har ikke blitt erstattet på noen som helst måte.

 

Jeg sier selv at jeg er ikke er skuffet, fordi jeg var enda sikrere på tap her enn mot Liverpool. Vi kan ikke vinne PL hver eneste sesong, selv om enkelte her inne mener det.

Lenke til kommentar
Har ikke sett kampen men folk sier vi spilte bra. Det er posetivt. Noen som har videolink til målet? Billig mål vistnok

 

Sjekk footytube. Blir oppdatert hvert 15.

 

In med Silva/Villa, Ut med Nani, dette har jeg sagt veldi mange ganger

Og det løser alt? Nani burde få spille, sjokka over at han ikke var i troppen i dag. Silva og Villa blir helt feil spør du meg. Prøver igjen. Hvem skulle blitt benka for Villa?

 

Andersson var no omtrent ikkje bort i ballen han heller? Var ikkje til å sjå i 1. omgang, men kom seg i 2.

Fikk Essien til en dritt? Nei. Grunn: Anderson.

Benk Carrick, kjør 4-3-3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...