Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var et krydder. United hadde flest sjangser, sto høyest på banen, hadde flest hjørnespark og hadde ballen mest. Hvordan kan du da si at Ferguson gikk kun for ett poeng?

 

Og hvorfor er tre poeng til PLs mest usportslige lag en seier for fotballen?

 

Jeg kan si som N.A.Eggen, men du vet selv at det ikke nytter med flest hjørnespark når det aldri blir mål.

 

At du mener Chelsea er PL sitt mest usportslige lag skal du få lov til. Det blir din subjektive mening.

 

Selv mener jeg at liverpool passer det navnet, med manu på en god andreplass.

Lenke til kommentar
Det var et krydder. United hadde flest sjangser, sto høyest på banen, hadde flest hjørnespark og hadde ballen mest. Hvordan kan du da si at Ferguson gikk kun for ett poeng?

 

Og hvorfor er tre poeng til PLs mest usportslige lag en seier for fotballen?

 

Selv mener jeg at liverpool passer det navnet, med manu på en god andreplass.

 

Interessert i å forklare hvorfor?

 

Edit: Og det med hjørnespark var for å illustrere at United var laget som hadde flest angrep.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Her skjer ting fort, men om dere ikke har merket det så er en del innlegg fjernet fra tråden. Provokasjoner i andre lags tråder er faktisk (som kjent) ikke lov - det er lov å diskutere en kamp, men da kan man fint gjøre det uten å ha en undertone som vist her. Dette medfører reaksjoner.

 

Derfor ble også en stor grad av debatten skikkelig off topic, dette er også fjernet da det ble diskusjoner rundt hvorfor et innlegg burde være her og ikke - dette skal ikke tas i unitedtråden, diskuter det heller i tilbakemeldingsforumet :).

 

Send meg en PM dersom det skulle være noget.

Lenke til kommentar

Det mest frustrerende når det gjelder Valencia er hans totale mangel på et venstrebein. Jeg la faktisk aldri merke til det i Wigan og i pre-season at han var så enfotet, muligens fordi motstanderen ikke la merke til det i like stor grad, men det er jo helt tydelig når motstanderene prøver å tvinge han til å bruke venstrebeinet sitt. I dag slo ikke A. Valencia en eneste pasning med venstrefoten og han førte aldri ballen med venstrefoten.

 

Det var synd dommeren ødela kampen i så stor grad.

Lenke til kommentar

Kommer hjem etter kamp med en blandet følelse idag egentlig. Er ordentlig stolt av gutta idag, spiller ypperlig fotball på Brua, det er sånn det skal gjøres. Var nervøs foran kamp mtp Brown/Evans, men no need, storspill hele veien. Gutta på midten, Carrick/fletch/Andy: Kjempejobb, tar jo Chelsea midtbanen totalt ut av kampen til tider. Valencia, så som så, ønsker å se at han utfordrer mer med farta si til tider. Giggs har en OK kamp på venstrevingen, mye smarte løp, men satt ikke helt idag. Rooney, som alltid bevegelig, litt slurvete, men spiller en bra kamp. Gidder ikke kommentere dommerene eller målet til Chelski engang, kampen taler for seg selv der.

 

Alt i alt en god kamp av gutta idag, noe å bygge videre på.

Lenke til kommentar

I stedet for å prøve å bortforklare nok et tap mot et av de andre topplagene, så sier jeg det rett ut; Vi er ikke gode nok.

 

Ta en titt på den midtbanen Chelsea stilte i dag; Essien, Lampard, Ballack. Tre spillere i verdensklasse. De har på papiret et latterlig mye sterkere lag enn oss, selv om det ikke kom så godt frem i dag.

 

Defensivt er vi bunnsolide, og det varmer hjertet mitt.

 

Vi selger verdens beste spiller, en spiller som var god nok til å putte 40+ mål i verdens tøffeste liga, og vi erstatter han med to vinger som ikke er verdensklasse, og som heller ikke kommer til å bli verdensklasse. Vi hadde midler i massesvis, men vi misbrukte det totalt. Vi mangler en gamebreaker. Rooney er ingen notorisk goalgetter ala Torres, Ronaldo (selv fra vingposisjon) etc.

 

Jeg er ikke skuffet i det hele tatt, fordi jeg var sikker på tap, nok en gang....

 

Og vi må være verdensmestere i å ha blokkerte skudd, ufattelig frustrerende å bivåne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...